XS4ALL Fast ADSL upload problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• Sander-B
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-08 17:43
Omdat men hier blijkbaar denkt dat ik een één of andere newbie ben die zn FTP programma niet in kan stellen werd mn topic dichtgemikt, dus ik open vrolijk een nieuwe.

Zie voor details mn vorige topic: XS4ALL Fast ADSL upload problemen

Het komt er dus op neer dat ik lang niet mn maximale upload haal met FTP/MSN, alleen Speedtest geeft wel mn maximale upload (kbtje of 24, nog iets mager) aan, maar verder wil het dus niet.
Uppen met FTP heb ik al met verschillende clients en servers geprobeerd, zelfs op de FTP server van XS4ALL zelf kom ik niet hoger dan 20kb/s. Mn download gaat wel als een raket, altijd wel 106kb/s constant.
Alleen die verdomde upload, als je naar het grafiekje kijkt zie je ook steeds uitschieters en dit is dus niet normaal.
Dus doe me een lol en laat dit topic lekker open, want het is een serieus probleem.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:57
hmja...als je met speedtest dus wel gewoon de hoge snelheid haalt, dan ligt het toch echt ergens anders aan. Ik had het btw niet over het instellen van je FTP client, maar mischien (waarschijnlijk zelfs) zit er wel een cap op de FTP server.
Dus doe me een lol en laat dit topic lekker open, want het is een serieus probleem
Zo'n probleem is 4KB/sec minder toch niet :z

Maar oke, ik laat hem nog even open. Maar als blijkt dat het toch gewoon aan de ftp server lag, keil ik hem net zo hard weer dicht :+

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-08 19:13

Wietse

¯¯¯¯¯

En die wordt straks vrolijk weer dicht gegooid, er wordt duidelijk gezegt dat deze snelheid NORMAAL is, dus ik zie geen reden waarom je weer een nieuw topic zou openen?

Het heeft niets met de instellingen van je ftp te maken, en dat wordt ook door niemand gezegt

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
Knap dat je je die 4 kb/s verschil ziet bij het versturen via MSN... ik heb er geen tellertje bijstaan ofo hoor..

• -SpaceMaker-
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

-SpaceMaker-

Tweakt sinds 29-01-2000

Hetzelfde hier met xs4all fast adsl. Op speedtest 106kbs down en 25kbs up en via een ftp 106kbs down en 20kbs up. Heb er geen verklaring voor, maar schijnt normaal te zijn.

-Think Progressive-

• MrG
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-08 09:38

MrG

Google, ATM overhead.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:57
oke, duidelijk.

Is dus gewoon normaal.
Pagina: 1