[xp] BSOD tijdens boot

Pagina: 1
Acties:

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:20
ik kom er niet meer uit, tijdens het booten geeft mijn pc een BSOD waarna hij meteen reboot, geen tijd om de bsod te lezen dus, agp kaart eruit, zelfde probleem, pci kaart eruit, zelfde probleem, bios op default, of failsafe, zelfde probleem, alleen in de veilige modus kan ik in windows terecht komen. nu wil ik dus instellen dat de bsod blijft staan, wat blijkt, dit kan niet in veilige modus, dit moet je in normale modus doen.
microsoft.com bezocht, ms debugger gevonden, wil ik installeren, wat blijkt, dit kan niet in veilige modus, hier wordt ik dus wel een beetje leip van, ik heb nu dus geen idee meer wat ik kan doen. Iemand een idee?

de BSOD komt op het moment dat het "welcome" scherm zou moeten komen voor de mensen die weten wat dat kan betekenen.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik heb het zelf 1 keer gehad. Had windows xp geinstalleerd. Kom ik de volgende dag op me werk, bsod tijdens boot. Uit het niets. Heeft een hele week (kaal!) gedraaid toen het opeens zomaar uitviel.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Verwijderd

Heb je al een repair uitgevoerd?

• Maverick
repair? :?

leg uit :)

Verwijderd

Booten van CD en kiezen voor de optie "repair" :)

• Maverick
leuk, Bolk, ik heb XP cd nodig :X

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

2k bedoel je. Die repair optie van xp is bij mij overigens nog nooit goed gelukt.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Pagina: 1