ik kom er niet meer uit, tijdens het booten geeft mijn pc een BSOD waarna hij meteen reboot, geen tijd om de bsod te lezen dus, agp kaart eruit, zelfde probleem, pci kaart eruit, zelfde probleem, bios op default, of failsafe, zelfde probleem, alleen in de veilige modus kan ik in windows terecht komen. nu wil ik dus instellen dat de bsod blijft staan, wat blijkt, dit kan niet in veilige modus, dit moet je in normale modus doen.
microsoft.com bezocht, ms debugger gevonden, wil ik installeren, wat blijkt, dit kan niet in veilige modus, hier wordt ik dus wel een beetje leip van, ik heb nu dus geen idee meer wat ik kan doen. Iemand een idee?
de BSOD komt op het moment dat het "welcome" scherm zou moeten komen voor de mensen die weten wat dat kan betekenen.
microsoft.com bezocht, ms debugger gevonden, wil ik installeren, wat blijkt, dit kan niet in veilige modus, hier wordt ik dus wel een beetje leip van, ik heb nu dus geen idee meer wat ik kan doen. Iemand een idee?
de BSOD komt op het moment dat het "welcome" scherm zou moeten komen voor de mensen die weten wat dat kan betekenen.
PSN: DutchTrickle PVoutput