na 2 dagen aan het stoeien geweest te zijn met de search en microsoft pagina ben ik verder van huis dan toen ik begon .
ik heb een probleem met mijn systeem ( zie onder ) en XP pro en.
voornamleijk wat zware spellen spelen betreft .
max payne , battlefield , GTA3 .
geen enkel probleem met SOF2 .
heb diverse topics gelezen om je irq's netjes in te delen want waar ik me over verbaasde is dat bijna alles standaart op irq 11 zat ( videokaart geluidskaart nic's etc.)
dus ik dacht er moet een mogelijkheid zijn om weer alles op 1 irq te zetten , eerst begonnen met handmatig kaarten wisselen , hielp niet .
toen onder systeem maar eens ACPI anders te zetten .
ja hoor BINGO alles stond beter ingesteld op mn irq's !
maar nu waren mn nic's alle gegevens kwijt en als ik ze netjes weer een IP gaf zei het systeem dat die al werden gebruikt en dus niet gingen werken , wat bleek wat ik zag waren verbinding 3 en 4 ( waar waren 1 en 2 gebleven
)
dan toch maar eens kijken of de spellen beter wilden lopen ..... niet dus .
nu zit ik met de volgende vraag : is het beter om ACPI op handmatig te zetten of moet ik XP ze zelf maar laten toewijzen ?
nieuwe videokaart staat al in bestelling maar wie garandeert me dan dat het probleem over is of kan er in XP nog wat fout staan ?
want ik hoor van diverse ( n00bs ) mensen om me heen dat ze max payne en GTA3 spelen op een ALDI pc .
wie heeft er nog tips ?
ik heb een probleem met mijn systeem ( zie onder ) en XP pro en.
voornamleijk wat zware spellen spelen betreft .
max payne , battlefield , GTA3 .
geen enkel probleem met SOF2 .
heb diverse topics gelezen om je irq's netjes in te delen want waar ik me over verbaasde is dat bijna alles standaart op irq 11 zat ( videokaart geluidskaart nic's etc.)
dus ik dacht er moet een mogelijkheid zijn om weer alles op 1 irq te zetten , eerst begonnen met handmatig kaarten wisselen , hielp niet .
toen onder systeem maar eens ACPI anders te zetten .
ja hoor BINGO alles stond beter ingesteld op mn irq's !
maar nu waren mn nic's alle gegevens kwijt en als ik ze netjes weer een IP gaf zei het systeem dat die al werden gebruikt en dus niet gingen werken , wat bleek wat ik zag waren verbinding 3 en 4 ( waar waren 1 en 2 gebleven
dan toch maar eens kijken of de spellen beter wilden lopen ..... niet dus .
nu zit ik met de volgende vraag : is het beter om ACPI op handmatig te zetten of moet ik XP ze zelf maar laten toewijzen ?
nieuwe videokaart staat al in bestelling maar wie garandeert me dan dat het probleem over is of kan er in XP nog wat fout staan ?
want ik hoor van diverse ( n00bs ) mensen om me heen dat ze max payne en GTA3 spelen op een ALDI pc .
wie heeft er nog tips ?
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!