[OCE] Vermelding bij links

Pagina: 1
Acties:

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:55
Beste mods,

Jullie hebben een mooie linkspagina in de FAQ sectie van Casemodding en overclocking. Nu heb ik zelf het afgelopen jaar met een paar tweakers een casemod website opgericht die uit aan het groeien is tot een van de wat grotere sites. Nu vraag ik of jullie misschien een link naar mijn website willen plaatsen in de FAQ.

Ook is het misschien handig de volgende webwinkels toe te voegen:

Powerparts (www.powerparts.nl)
XXLcases (www.xxlcases.nl)
Freezing Hardware (www.freezinghardware.nl)

[ Voor 22% gewijzigd door Aphelion op 26-12-2002 13:40 ]

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Kon je daar Phreak niet beter gewoon ff over mailen :?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:55
Mischien totaal overbodig dat ik dit zeg, maarre

Waarom denk je dat de links in de FaQ thuishoren?
Een kleine motivatie is namelijk wel handig, anders lijkt het zo spammerig ;)

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:55
OK een reden :)

Die webshops: Omdat het goede winkels zijn van Nederlandse bodem die nog niet vermeld zijn in de FAQ. het meerendeel in de faq is ook outdated en van engelse/buitenlandse bodem.

Mijn site: Omdat we veel guide bieden, soort van online naslagwerk op het casemodden. Kan veel mensen van pas komen. Ook zijn we een soort van Nederlandse casemod community, die bekender wilt raken onder de nederlandse casemodders. En er komt binnenkort een casegallery met cases van aleen nederlandse/belgische modders. En een casegallery is een appart onderdeel in de faq waar wij alleen daar al dan naar mijn idee voor in aanmerking komen.

:) (en waarom zou ik spammen voor die webshops? Met die links word jullie eigen faq geupdate en beter.. eigen bestwil denk ik persoonlijk.

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness