[Hibernate-Win2k] Kan niet meer copieren ?!

Pagina: 1
Acties:

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wanneer ik terug kom uit een hibernate en ik probeer een file te copieren naar een andere dir dan krijg ik geen foutmelding ofzo, maar heeft ie de file toch niet overgezet. Dan moet ik rechts op de file klikken, Copy, kiezen en dan paste in de desbetreffende dir.

Heeft iemand hetzelfde probleem ?! (Win2kSP3) ... Wanneer ik gewoon reboot werkt de copy weer perfect.

• Ralfie165
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 00:21
Vinkje aangezet bij "enable hibernate support"?

iPhone 16 |  iPad Pro 12,9" 2018 |  Mac mini M2 Pro |  Apple TV 4K | Live PVOutput 3.770 kW W-NW 276°

• Blizard
  • Niet online
Wat heeft dat er nou mee te maken ?!
Als ik dat vinkje uitvink kan ik gewoon niet meer hibernaten ?! Ik kan wel hibernaten, maar dan kan ik niet meer op de gewone manier een file copyen ...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dus slepen werkt niet meer na hibernaten? Leuk bugje.

Ik kom niet verder dan aan te geven dat "alle" patches en nieuwe drivers installeren een goed plan is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Blizard
  • Niet online
Jah inderdaad leuke bug, maar heb je al es een dagje gewerkt zonder dat je files en mappen kan slepen ? ;) .. Niet echt fijn.

Alle patches etc zijn installed (windowsupdate) en SP3 is ook installed. Nix van dit alles werkt. Maar ik meen mij te herinneren dat het vroeger wel ging .. alleen weet ik niet welke settings nu anders zijn dan vroeger. Ik dacht dat er eventueel nog wel mensen waren met hetzelfde probleem .. blijkbaar niet.