Bij een benchmark in 3dmark2001 SE pro kwam bij mijn Geforce 2 MX400 een lage score uit de bus: 1606. Niet dat ik daar zo vreselijk mee zit ofzo, maar er is iets niet goed, dus daar wil ik wat aan doen.
Toen heb ik de standaardprocedure gevolgd:
- nieuwste chipset drivers geinstalleerd (VIA Hyperion)
- verschillende detonators gedownload en geïnstalleerd en de oude op de juiste manier verwijderd met det. destroyer.
- De volgende drivers heb ik al geprobeerd: 41.09, 40.72, 30.82 en 29.42 (mn huidige).
- harde schijf gedefragmenteerd voor en na de installatie van 3dmark.
- benchmarks gedraaid met default settings.
- AGP instelling in mn bios goed gezet (AGP 4X)
In spellen functioneert alles redelijk. FPS is niet vreselijk hoog en het water ziet er in UT niet uit
, maar geen ernstige problemen verder.
Ik heb de search en FAQ gebruikt, maar werd er niet veel wijzer van.
Mijn systeemspecs zijn:
AOpen AK77-8XN mobo
AMD Athlon XP1800
XFX Geforce 2 MX400
Samsung 256 MB DDR 2700 geheugen (cas 2,5 en normale timings)
Ik hoop dat het iets van een software probleem is, alleen zou ik niet weten waar het dan aan lag
Toen heb ik de standaardprocedure gevolgd:
- nieuwste chipset drivers geinstalleerd (VIA Hyperion)
- verschillende detonators gedownload en geïnstalleerd en de oude op de juiste manier verwijderd met det. destroyer.
- De volgende drivers heb ik al geprobeerd: 41.09, 40.72, 30.82 en 29.42 (mn huidige).
- harde schijf gedefragmenteerd voor en na de installatie van 3dmark.
- benchmarks gedraaid met default settings.
- AGP instelling in mn bios goed gezet (AGP 4X)
In spellen functioneert alles redelijk. FPS is niet vreselijk hoog en het water ziet er in UT niet uit
Ik heb de search en FAQ gebruikt, maar werd er niet veel wijzer van.
Mijn systeemspecs zijn:
AOpen AK77-8XN mobo
AMD Athlon XP1800
XFX Geforce 2 MX400
Samsung 256 MB DDR 2700 geheugen (cas 2,5 en normale timings)
Ik hoop dat het iets van een software probleem is, alleen zou ik niet weten waar het dan aan lag
The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw