Toon posts:

buffer te klein of compu te snel??

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een (klein) probleempje. Ik ga binnekort voor lang weekeindje weg en ik wil dus dat mijn dual p3/600 die drie dage lekker blokjes voor mij gaat grazen. In die periode heb ik geen internet verbinding dus ik wil die drie dagen gewoon ff bufferen. Maar wat ik ook probeer, Ik heb maximaal 1700 blokjes in me buff-in staan, en daar is tie in iets meer dan 1,5 dag mee klaar.... en 1,5 dag random vin ik zonde van me idle tijd..... :)

Ik draai versie dnetc v2.8007-458-CTR-00021307 for Win32 onder win2k. En ik heb me buff-in al op 72 uur gezet (drie dagen). Wanneer ik dan ga fetchen zegt ie mooi dat ie 5k blokjes wil binnen halen, maar zodra hij aan de 1000 is (my daily dose) dan stopt ie met fetchen.

Iemand een idee?

Verwijderd

Hernoem de buff-in.rc5 file naar bijvoorbeeld buff-in.rc4
Fetch dan weer blokjes.
Ga dan in een dos box naar de directory waar de client staaten toets:
dnetc -import buff-in.rc4

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:46

NightBird

DPC-Crew Coding
dnetc -fetch
ren buff-in.rc5 buff-in1.rc5
dnetc -fetch
ren buff-in.rc5 buff-in2.rc5
dnetc -fetch
ren buff-in.rc5 buff-in3.rc5
dnetc -fetch
dnetc -import buff-in1.rc5
dnetc -import buff-in2.rc5
dnetc -import buff-in3.rc5

zo... dan heb je 4x je max. aantal wu's.

Daarnaast kan je ook nog instellen (2 - 10) hoe groot je wu's zijn... 33 is het max., dan haal je maximaal 2000 wu's per keer binnen, en dus niet 500 packets. Dan heb je 8000 wu's op deze manier, genoeg voor een dag of 9 :)

MOOH

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

Wat idioot... 'k Geloof dat ik eens in een client heb ingesteld dattie 10.000 blokjes moest ophalen. :P

"Kan je even vooruit...." ;)

Verwijderd

Topicstarter
thnx bmdop en nightbird... it worked.

enne, tuinhark, dat instellen van et aantal wu's/blokjes kan niet meer in de nieuwe client... je kan alleen instellen voor hoeveel uur hij blokjes op moet halen... enne 10k blokjes is voor mij maar ruim 9 dagen... is niet echt lang, als je et aan mij vraagt :) :) (Niet op mijn compu that is)

Verwijderd

Kan je in ieder geval zeggen dat je compu nooit te snel is, dat zie maar weer!!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:46

NightBird

DPC-Crew Coding
geniaal ideetje van iemand hier op dit forum in 1 van de tig vorige topics over dit onderwerp, schiet me nu pas te binnen:

zet een keypproxy op je eigen pc op, dat ding kan je instellen tot 100.000 en meer blocks... :) kan je echt wel effe vooruit ja.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

Dammit! Ik heb een verouderde client!! :) Zie het nu ook geloof ik op d.net

Verwijderd

Maakt het dan eigenlijk uit wat voor client je gebruikt?
Ik gebruik op mijn P2 450 nog V2.8002-446-ctr-99111623.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:16

Floor-is

5.2

He, da's leuk, ik kon maar 500 WU's fetchen, nu ben ik dus ff bezig, maar heb ik er zo wel 5000 staan. (Kom ik tensminste ook nog eens in de top 30)

Thanx voor de tips.

Plezier

Bericht hierboven

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-05 10:56
Het maakt wel uit welke clinet je gebruikt ja, aangezien de nieuwere clinets meestal iets sneller zijn.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:31
Je kunt ook de size van je packets nog op 33 zetten. Krijg je nog steeds max. 500 packets per keer , maar nu met momenteel geloof ik iets van 6000 wu's. Kom je meestal ook wel in de top 3.

[removed]

Pagina: 1