Shuttle SK41G, PSU groot genoeg?

Pagina: 1
Acties:

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 12:10

Willem2

Ω is futile

Topicstarter
Ik zit er dus aan te denken om bovenstaande barebone te kopen, maar twijfel nog vanwege het volgende.

Ik heb nu 2 pc's thuis staat met een AMD Duron 1Ghz+ erin. In de ene zit een Geforce 2MX en de andere een Geforce4 Ti4200. In de ene pc zit een 300W voeding, en die draait stabiel. In de andere zit een 250W voeding en die heeft dus af en toe last van lockups. Als ik de voedingen omzet is dit probleem verholpen, dus het probleem zit duidelijk in een voeding met te weinig vermogen.

Nu heeft de bovenstaande Shuttle een voeding van 200W. Ik vraag mij dus af of dit wel goed gaat icm met een GF2MX of een GF4Ti4200?

Heeft iemand hier ervaringen mee?

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

200W en dan een systeem met een GeForce eraan hangen? No way.

Check in ieder geval de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter onderaan op Technische PMG FAQ voor zekere richtlijnen mbt voedingen :)

[ Voor 4% gewijzigd door BalusC op 26-12-2002 12:27 ]

• Willem2
  • Laatst online: 16-08 12:10

Willem2

Ω is futile

Topicstarter
Ik weet dat < 250W en een Geforce geen goede combi is voor een 'normale' pc.

Maar ik vraag het met nu meer specifiek af voor de Shuttle barebones!

Zeg 50W voor de GF4, 50W voor de CPU en 50W voor HDD & DVD. Dan houd je dus 50W over voor mobo & coolers. Ik heb dus alleen geen idee hoeveel een Shuttle nodig heeft...

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

• Misanthropia
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:38
Een Shuttle SK41G met een geforce4 er in is geen probleem. Heb zelf de Shuttle SB51G met een GF4TI4600 en een P4 2.4Ghz en dat gaat zonder problemen. Er zijn zelfs mensen die er een 3.06Ghz in hebben zitten met een ATI 9700. Dit is wel op een ander moederbord, maar elke Shuttle Barebone gebruikt dezelfde 200Watt voeding.