Toon posts:

[WC3] na reinstall windows memory error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afgelopen weekeinde een LANparty gehouden, erg leuk maar me peecee stond zo vol met shit dat ik een reinstall van windows xp professional wel nodig vond. Na reinstall, ook sp1 er weer op warcraft 3 weer installeren, wil opstarten en tijdens het opstarten van het spel krijg ik deze foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/wc3_error.JPG

gezocht in de microsoft knowledge base maar daar schijnt het probleem alleen in windows 2000 en nt4 voor te komen

Ik heb nog _nooit_ eerder problemen gehad met mn geheugen en ook nog _nooit_ met warcraft 3. Update van warcraft hielp niet en reinstall ervan ook niet

iemand een idee, of hetzelfde meegemaakt???

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-01 18:00
Blizzard support:
Error Message: "Fatal Error, c0000005 Memory could not be read"

[ Voor 3% gewijzigd door Shagura op 26-12-2002 11:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
wow thx ik wist niet dat blizzard zo een uitgebreide "hulp bij error's" had

ik ga ff kijken of dit werkt

[edit1]

OMG... ik deinstalleer ff nimo codec pack en het werkt meteen weer...

toch zou ik wel graag die codecs hebben want ik kijk redelijk veel films...
iemand die dit ook heeft gehad en toch nimo en warcraft 3 samen aan de praat heeft gekregen???

[edit2]

Oke, nou breekt echt mn klomp... na deinstalleren nimo werkt het weer, maar wil het toch wel graag hebben dus toch weer geinstalleerd, en nu blijft warcraft3 het gewoon doen!!??!! Zou het misschien aan de volgorde liggen, dat je eerst wc3 moet installeren en daarna pas de nimo codecs?

Mijn probleem is iig opgelost bedankt daarvoor :D

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2002 13:27 ]