[fifa 2003] sneller opstarten

Pagina: 1
Acties:

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:53

St@m

@ Your Service

Topicstarter
hey ik heb ff een vraagje op deze kerstnacht..

Ik speel nu al een tijdje Fifa 2003, en ik word langzamerhand echt gek, altijd dat wachten aan het begin van de game..
Is er misschien een file die ik kan aanpassen zodat de reclames en het filmpje overgeslagen kunnen worden?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:08

Sport_Life

Solvitur ambulando

Je zou kunnen proberen het filmpje te verwijderen van je HDD, bij sommige spellen werkt dat.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
ik kan het filmpje alleen niet vinden.. :) Als ik weet welke files het zijn ga ik er vanuit dat ik ze zelf kan aanpassen, maarja.. ik moet eerst weten welke het zijn

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:08

Sport_Life

Solvitur ambulando

St@m schreef op 26 december 2002 @ 02:50:
ik kan het filmpje alleen niet vinden.. :) Als ik weet welke files het zijn ga ik er vanuit dat ik ze zelf kan aanpassen, maarja.. ik moet eerst weten welke het zijn
Ik ook niet;

*Klik

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

Verwijderd

Zet ook zoveel mogelijk achtergrond progs uit als je snel wilt opstarten, en defragmenteer eens.

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
nee, dat helpt niet, je snapt het niet helemaal denk ik, wanneer fifa start krijg je eerst 2 reclame schermen in beeld, die elk een seconde of 5 duren, daarna komt nog het filmpje (welke je wel kan wegklikken, maar toch)
Hierna kom je pas in het eigenlijke spel..
Wat ik nu dus wil is die reclame blokken en het filmpje eruit slopen..

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-02 17:36

Wmm

Dat moet wel kunnen, bij de eerdere fifa's (bv 2002) is het mij wel gelukt. Bij 2003 heb ik er nog niet naar gekeken. Kijk es in je map van fifa, der staan wat mappen in met video's en pop ups. Probeer er es wat weg te gooien (wel in de prullenbak zodat je ze weer terug kunt zetten). Baad het niet dan schaad het niet.

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
ik heb die pop ups weggegooit, maar het mocht niet baten.. iemand anders een idee?

Verwijderd

Ik heb zelf geprobeerd de files in de video dir te renamen maar dat werkte niet echt... bij BF1942 (ook van EA) werkte dat wel.
Misschien zijn het wel andere files... ik ga nog eens zoeken want het is soms best irritant.
Pagina: 1