Het nut van modden

Pagina: 1
Acties:

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
Bij onze collega's (FOK. in deze draad worden GEEN waarde-oordelen gegeven over FOK! anders laat ik die door Rennie editten :))

Het volgende topic http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=24890 (jongens opgepakt na eten kat)
en dan reactie Door The.PhantoM - woensdag 25 december 2002 @ 13:30 (Unmodded) (ff met edit Find/Zoek)

---------------------------------
quote:

dit gaat je punten kosten !

net alsof mij dat wat boeit. En er wordt toch nooit gemod hier dus...
---------------------------------
I rest my case

Anarchy is the true nature of all things. Monarchy, democracy, communism, all useless forms to control the human mind. But a mind cannot be control. It cannot be restrained. It has no boundaries. It has its will. Anarchy is the true nature of all things....

Alex Battig

nb: volgens mij kent Alex de Kracht van de ModForce niet :)

[ Voor 10% gewijzigd door Spice op 26-12-2002 01:57 ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Het is een goed voorbeeld. :)

Één ding is zeker, mij moet je niet met mod-rechten over FOK! laten lopen omdat je dan ineens heel veel berichten gaat missen. :P Op de FP probeer ik de meeste zooi naar beneden te halen maar dat is niet hoe het er op FOK! aan toe gaat. Daar is het beleid gewoon anders en ook de users zijn niet echt te vergelijken.

Toch is het aangehaalde stukje van die user wel jammer.
Omdat er niet gemod wordt post ik "#". :{

Dat is jammer en voor het goede mag de desbetreffende user per direct een ban krijgen.
Het klinkt wat hard maar met een dergelijke reply geeft die user aan dat hij toch alleen maar post om van zijn onzin af te raken en omdat niemand heb daarbij in de weg zit. :{

Tja, voor de rest ontgaat mij het nut van dit topic maar dat zal wel door de tijd komen. :P

Edit tevens on-topic:

Inderdaad, met een gepaste modforce zou je in no-time van dat soort reacties af zijn.
:Y)

[ Voor 10% gewijzigd door bazs2000 op 26-12-2002 02:06 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

bazs2000 schreef op 26 December 2002 @ 02:04:
Op de FP probeer ik de meeste zooi naar beneden te halen maar dat is niet hoe het er op FOK! aan toe gaat.
Ik hoop dat je alleen die reacties naar "beneden haalt" die ook echt laag horen en dat je niet standaard alles naar bedenen mod. Ook hoop ik dat je in geval van twijfel liever een +2 pakt dan een +1, want ik heb liever dat de normale reacties op +2 staan dan dat ze op +1 eindigen.

Een hoop mensen die meestal normale reacties neerzetten worden anders niet echt gemotiveerd om het vaker te doen en dat is natuurlijk zonde.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Er wordt trouwens op FOK wel gemod. Kijk maar hier: http://frontpage.fok.nl/review.fok?doc=407&page=3 En verder worden er op FOK ook wel eens users gebanned omdat ze teveel onzin, trolls of flames posten. En wat heeft dit trouwens met het modden op t.net te maken?

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Alex, Smalex. There will be no Anarchy!

Om een oude sig van een gewaardeerde MoLiCe-member weer eens af te stoffen:

We are the MoliceSquad, you will be moderated. Resistance is Irrelevant

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

💀 too old to die young

Het enige dat ik van Fok weet, is dat ik er zo min mogelijk mee te maken wil hebben :+

Maar het verhaaltje over die huisdieren eetcultuur, doet me denken aan een verhaal dat een kennis ooit vertelde:

Hij was (weer) op zakenreis naar HongKong, en had voor de afwisseling zijn vrouw eens meegenomen.
Nu kan je bij chinese relaties niet zomaar altijd onaangekondigd iemand meenemen, dus beland zijn vrouw alleen met de huishond in een restaurant.
De taal onmachtig was ze met handen en voeten in staat om iets te eten te bestellen, en ook kreeg ze het voor elkaar dat de hond ook wat te eten kon krijgen. Het beestje werd daartoe door de bediening meegenomen.
Na verloop van een eeuwigheid werd eindelijk haar eten opgediend,
de hond hebben ze nooit meer gezien . . .

over communicatiestoornissen gesproken . . .

;)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Beaves schreef op 26 December 2002 @ 02:48:
Ik hoop dat je alleen die reacties naar "beneden haalt" die ook echt laag horen en dat je niet standaard alles naar bedenen mod.
Wees daar maar niet bezorgd over. ;)
Met 'zooi' bedoel ik van die crappy reply's waar niemand iets aan heeft.

Ik hanteer maar zelden de botte bijl, ik prefereer het fileermes boven alles, met het fileermes kun je lekkere dunne reepjes snijden om zo een beoordeling op maat te maken. :)

[ Voor 8% gewijzigd door bazs2000 op 26-12-2002 12:57 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
Modden heeft wel degelijk zin. Ik heb mijn reacties op -1 staan, maar het gros heeft zijn reacties op 1 staan, als het goed is zit dara dan geen echte crap meer tussen. Als ik ooit besluit om terug te gaan naar reactieniveau verwacht ik dat anderen ervoor zorgen dat ik de echte crab niet eens meer zie. Modden is gewoon de crab/zooi/fliams etc wegwerken en zorgen dat de medebezoekers het ook naar hun zin hebben op ut forum.

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

prog-konijn schreef op 26 December 2002 @ 13:52:
Modden heeft wel degelijk zin. Ik heb mijn reacties op -1 staan, maar het gros heeft zijn reacties op 1 staan, als het goed is zit dara dan geen echte crap meer tussen. Als ik ooit besluit om terug te gaan naar reactieniveau verwacht ik dat anderen ervoor zorgen dat ik de echte crab niet eens meer zie. Modden is gewoon de crab/zooi/fliams etc wegwerken en zorgen dat de medebezoekers het ook naar hun zin hebben op ut forum.
Precies, dat is ook de enige reden dat het modden nodig is IMO, ervoor zorgen dat mensen die op +1 of op +2 de reacties doorlezen alleen de "goede" reacties te zien krijgen.
bazs2000 schreef op 26 December 2002 @ 12:56:
[...]

Wees daar maar niet bezorgd over. ;)
Met 'zooi' bedoel ik van die crappy reply's waar niemand iets aan heeft.

Ik hanteer maar zelden de botte bijl, ik prefereer het fileermes boven alles, met het fileermes kun je lekkere dunne reepjes snijden om zo een beoordeling op maat te maken. :)
Ok, want sommige mensen hanteren i.p.v. een fileermes een nogal botte hakbijl en dat is niet echt de bedoeling in mijn optiek :)

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Pagina: 1