DX2: Invisible war

Pagina: 1
Acties:

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Ik speel sinds gisteren Deus Ex op PS2{serieus, ik heb me nooit verdiept in deus ex, met name omdat de demo op mijn pc vreselijk draaide, ik moest een nvidia patch hebben ofzo,alleen was die er niet voor de demo, anyway,..ik heb me nooit verder met Deus ex bezig gehouden} maar gisteren kocht ik em uiteindelijk 2e hands voor 35 euro voor de PS2 en my god wat een geniaal spel, perfect dat je alles kan oppakken en wegkijlen, hoe alles is uitgewerkt, het is gewoon geen first person shooter!

anyway, ik ben nu natuurlijk BEHOORLIJK geinteresseerd geraakt in deel2, grafisch ziet het er echt megafantastisch uit, alleen mijn 2 vragen:

Wanneer wordt ie verwacht? en zijn er al filmpjes beschikbaar? ik kan me herinneren dat ik een tijdje geleden op een duitse game site iets vond het bleek een klein stukje footage van DX te zijn, zag er super uit..kan het alleen niet meer vinden, je zag er een mech inlopen, de speler gooide nog een soort granaat ofzo....

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
alles is er al: zoek op google: Deus Ex 2 en allemaal sites met allemaal dingen komen er allemaal uit.

over de datum wordt niet zoveel gezegd maar ik heb ooiteens gelezen dat het februari wordt.

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Ik heb 1 filmpje kunnen vinden, die van die Mech met EMP grenade, die E3 footage op planetdeus ex werkt niet meer, dus 1 filmpje maar, maar ja...beter dan niks :) zag er wel fantastisch uit hoor, hoe echt die mech alleen al loopt...DAMN!