Toon posts:

Dubie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik plaats net een topic in de moederbord, geheugen sectie met een "probleem" over mijn geheugen en bevindingen aangaande memtest-86.

Wordt gelijk op slot gegooid met als "antwoord" ga eens nederlands leren en dit
is tussen jouw en je leverancier.

Errug vaag antwoord alsof iedereen op tweakers afgestudeerd neerlandicus is...

En ik wilde alleen maat weten of andere mensen dit ook raar vonden ..

Verwijderd

>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<

;)

Overigens, enig niveau qua spelling en zinsbouw wordt er wel verwacht ja. Het is namelijk WEL de bedoeling dat anderen kunnen begrijpen wat je schrijft, zonder het driemaal te moeten lezen... Dit zou overigens sterk verbeteren als je leestekens gebruikt zoals punten. Dat maakt je post overzichtelijk.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2002 00:57 ]

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021

Sugt, moet hij er in h1 staan voordat mensen hem lezen ?

Verwijderd

best... Bedoel je zo, Airwolf?

;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2002 00:56 ]

• Attilla

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Jouw topic kwam over alsof we met z'n allen jouw handje moesten vasthouden bij de verdere afhandeling. Zulke openingspost kan alleen maar reacties uitlokken als "ruil je geheugen in" of "wacht nog maar ff". Verder niks anders. Een weinig discutabel topic dus en daar kwam ook nog bij dat de openingspost nou niet bepaald fris leest.. Zulke topics doe ik wel snel op slot.

Neem gewoon het zekere voor het onzekere: inruilen.

sim-pel :)

[ Voor 9% gewijzigd door BalusC op 26-12-2002 00:57 ]

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Hey mensen, het gaat om dit topic. ;)
Geheugen prob's ?

Trouwens, ik vind het nog meevallen met de vraagstelling van Unreal_rulez, het 'h1'-gedeelte hoeft niet.

Ja, ik weet ook wel dat dat als grap bedoeld is :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Trouwens, ik vind het nog meevallen met de vraagstelling van Unreal_rulez, het 'h1'-gedeelte hoeft niet.

Ja, ik weet ook wel dat dat als grap bedoeld is
Mooi, dan wordt dat eens niet verkeerd opgevat :)

• WFvN
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 26 december 2002 @ 00:52:
En ik wilde alleen maa/me t weten of andere mensen dit ook raar v* I onden ..
dat van dat nederlands vind ik persoonlijk wel meevallen; ik heb veel ergere gevallen gezien.

Wat me wel een beetje irriteert is het feit dat je telkens op de enter-knop ramt als je in het invoervenster aan het einde van de regel komt. Je kan gewoon doortypen; die enter wordt vanzelf geplaatst. Als je een nieuwe alinea wilt beginnen is 1 of 2 enters wel handig.

Verwijderd

Overigens, ligt het nu aan mij, of is dat topic helemaal niet dicht omdat het zo extreem slecht was? Het meest zinnige antwoord op de vraag is toch gewoon gegeven :?

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op 26 december 2002 @ 01:00:
Overigens, ligt het nu aan mij, of is dat topic helemaal niet dicht omdat het zo extreem slecht was? Het meest zinnige antwoord op de vraag is toch gewoon gegeven :?
Indeed :) Ik zit ook niet te wachten op alleen maar "ja" en "nee" reacties.. Er zijn inderdaad wel ergere gevallen geweest qua Nederlands, maar waarvan de inhoud van de openingspost wél discutabel is, zulke topics laat ik ook gewoon open.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm.

Alhoewel ik erbij blijf dat mijn vraag (en ned) niet zo erg ver onder het "normale"
nivo ligt van wat ik hier lees leg ik me er wel bij neer.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2002 19:41 ]

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Unreal_rules: om je vraag te beantwoorden in het topic: je geheugen is gaar. Te allen tijde moet een geheugenbank zonder fouten een memorytest doorstaan. Omdat na het omwisselen van het geheugen je geen fouten kreeg, is het geheugen als zodanig niet correct en is het verstandig dit om te ruilen, mocht dat nog kunnen.

Goh, moeilijk, iemand helpen.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 16:26

Jaymz

Keep on moving !

EfBe schreef op 26 december 2002 @ 23:14:
Unreal_rules: om je vraag te beantwoorden in het topic: je geheugen is gaar. Te allen tijde moet een geheugenbank zonder fouten een memorytest doorstaan. Omdat na het omwisselen van het geheugen je geen fouten kreeg, is het geheugen als zodanig niet correct en is het verstandig dit om te ruilen, mocht dat nog kunnen.

Goh, moeilijk, iemand helpen.
Persoonlijk vind ik inderdaad dat je gelijk hebt; 'iets' meer redenatie zou opzich niet slecht zijn geweest (hoewel ik het slotje wel terecht vindt) Hoewel ik wel van mening ben dat een logisch nadenkend iemand iemand misschien zelf het idee gad opgevat dat z'n geheugen niet echt helemaal goed meer was 8)7

Maargoed, uiteindelijk heedt iemand meer aan een antwoord dat um duidelijk (en met het waarom) dichterbij het probleem brengt, en dat feitelijk alleen maar in het kader van: "reageer zoals je wilt dat er gereageerd wordt, óók met een sluitmessage" :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Jaymz schreef op 27 december 2002 @ 03:32:

[...]
"reageer zoals je wilt dat er gereageerd wordt, óók met een sluitmessage" :Y)
Misschien is dat iets wat jullie binnen de crew kunnen bespreken ?
Want aan persoonlijke meningen heb je weinig natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch vindt ik ook dat het nederlands helemaal niet onmogelijk te lezen was, boven dien somige mensen hebben gewoon moeite met taalen net zo als ik.
Ik ben dan dyslexties maar ik krijg soms ook wel eens van dat soort dingen naar mij kop gegooid terwijl de meeste mensen niet eens weten wat dyslextie is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 16:26

Jaymz

Keep on moving !

[Airwolf] schreef op 27 december 2002 @ 09:51:
[...]

Misschien is dat iets wat jullie binnen de crew kunnen bespreken ?
Want aan persoonlijke meningen heb je weinig natuurlijk. ;)
Ach, zover als mijn nederig persoontje ziet gaat dat over het algemeen wel redelijk okee. Dat het af en toe wat minder is bevestigt maar één ding:

Dat ook wij maar mensen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op 26 december 2002 @ 19:40:
Hmm.

Alhoewel ik erbij blijf dat mijn vraag (en ned) niet zo erg ver onder het "normale"
nivo ligt van wat ik hier lees leg ik me er wel bij neer.
Om dit 'gebeuren' toch positief af te sluiten, welkom op GOT. Ik kan je aanbevelen om het FAQ te lezen om er helemaal 'in' te komen.
Mocht je dyslexie hebben zet dat dan ff in je signature en zet eerst je post in Word voor de spellingscontrole. En nee, niet iedereen heeft of had een 8 of hoger voor het vak Nederlands. In ieder geval veel plezier op dit forum :)