Verwijderd

Topicstarter
ik heb net een Ericsson R600 gekocht [ O2 ], leuk telefoontje alleen 1 vervelend nadeel :| ... als ik zelf een ringtone wil invoeren lukt dat niet 100 %:

- ik kan niet alle tekens invullen maar rond de 30 tekens tewijl dit meestal maar een kwart van de tone is :X
- ik kan geen snelheid instellen dus of hij gaat te langzaam of VEEEEL te snel :X
- als er bv. staat #C+ dan kan ik alleen +#C invullen [kweet nie of dit kwaat kan maar ik zet hut er ff bij ]

dit is dus bij alle sites die codes geven zo, nou bevalt deze site me wel: http://members.lycos.nl/angellove84/newpage0.html maarjah dag goedie ringtone *diepe zucht*
licht dit nou aan mij aan de telefoon instellingen of zijn er speciaale sites en codes voor de R600??? ik hoop dat jullie dit zelf ook hebben en hebbe opgelost want ik vind dit zwaar irri :(

nouw ik heb hier als voorbeeld deze tone --->

Dannii Minogue - Put The Needle On It 112 = waarchijnlijk de snelhijd :?
c p P #d+ d+ d+ d+ #d+ c p c+ c+ #d+ d+ d+ d+ #d+ c p c+ c+ #d+ d+ d+ d+ #d+ c+ p | #d+ p f+ p g+ p c p P #d+ d+ d+ d+ #d+ c p c+ c+ #d+ d+ d+ d+ #d+ c p c+ c+ #d+ d+ d+ d+ #d+ c+ p #d+ p f+ p g+ tot de lijn [ is in begin 2e regel, volgens mij ] kan ik niet meer verder :( ik hoop dat dit een niet al te vage post is!.

Verwijderd

- ik kan geen snelheid instellen dus of hij gaat te langzaam of VEEEEL te snel
de snelheid bepaal je door er 'p's tussen te zetten als ik het goed heb.
- als er bv. staat #C+ dan kan ik alleen +#C invullen [kweet nie of dit kwaat kan maar ik zet hut er ff bij ]
hoort de + niet bij de volgende noot?
check that.

Verwijderd

Topicstarter
de snelheid bepaal je door er 'p's tussen te zetten als ik het goed heb
jah die p's zet ik er ook tussen maar alsnog ( vaak ) te snel
hoort de + niet bij de volgende noot?
volgens handl. ---> druk op (0+) om de noot een octaaf te verhogen.

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-02 23:00
Ringtones op de ericssons vindt ik zeer slecht, vaak zijn ze te kort en te snel/langzaam. Ik had precies hetzelfde probleem als jij met mijn T65. Ik raad je dan ook niet aan om ze te bestellen, ik heb een stuk of 4 ringtones besteld (totaal 5 euro) en ze waren allemaal brakker dan de ringtones die ik zelf had gecomponseerd...

Verwijderd

Topicstarter
ik bestel ze ook niet je kunt ze gewoon gratis krijgen tekort maakt me nie uit maar hoezo kan je niet alles in vullen en is het tempo k*t?

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
poeh wat een typwerk :P kan je die van esato (esato.com/wap) niet gewoon downloaden via wap? is gewoon (Sony) Ericsson formaat volgens mij... :)

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-02 23:00
Verwijderd schreef op 26 December 2002 @ 01:53:
ik bestel ze ook niet je kunt ze gewoon gratis krijgen tekort maakt me nie uit maar hoezo kan je niet alles in vullen en is het tempo k*t?
Met 'te kort' bedoel ik dus dat het liedje zeg maar plotseling afloopt ;). Je kunt er dus inderdaad niet alles op krijgen. De tempo kun je zelf enigzins regelen door er 'p' tjes in te zetten (of +p, ++p) maar het zou natuurlijk fijner zijn als je dat gewoon net als bij de nokias zelf kon instellen. Dat kan dus helaas niet...

Verwijderd

www.phonatic.net heeft veel meer ringtones, dit is geen spam anders had ik hier wel mijn eigen site neergezet (zie ondertitel) :D

ik heb zelf nog steeds de standaard ringtone op me se t200 :S

Verwijderd

Topicstarter
maar waarom kloppen ze dan niet?

en dat phonedinges site klopt ook nie en mobielplaza.net DEED et nie

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2002 16:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
nu ff oftopic: waarom staat er overal ' met 4 spellen ' terwijl ie er maar 3 heeft !!???

• Nightcrawler28
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-02 23:46
weet iemand trouwens software vvoor dit speeldje?
ik heb datakabel maar geen software die werkt
(afgezien van de modem drivers..)

] systeem spec's

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-02 13:14
Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 23:27:
nu ff oftopic: waarom staat er overal ' met 4 spellen ' terwijl ie er maar 3 heeft !!???
Dit klopt, de R600 heeft maar 3 spellen ipv de vermelde 4
als het goed is staat er :
* contrary
* erix
* path

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Verwijderd

Topicstarter
oke voor de mensen die het zelfde probleem hebben: ben es ff naar www.mobelle.nl geweest en en ringetone verstuurd en ze werken YESS!! helemaal alleen ipv 10 - 12 seconden maar 7 maar ik ben er bij mee :)
Pagina: 1