Home Theater Pricewatch

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-08 21:28

MaxxMark

HT is Tof!

Topicstarter
Ik had het al eerder in een topic over HT laten weten, maar daarna was het even stil geweest. Maar op dit moment denk ik dat het toch tijd is om het voorzichtig wat algemener te gaan melden :)

Ik ben in wat verloren uurtjes bezig geweest met het maken van een Home Theater Pricewatch. Deze is nu te vinden op:

http://htpricewatch.gamepoint.net/

Ik heb dit eigenlijk om 1 reden gedaan, namelijk omdat ik nergens een goede/degelijke site kon vinden waar je meedere aanbieders van onderandere speakers en dergelijken kan vinden.

Nu zijn er wel van die sites zoals bv kieskeurig.nl of wat internationaler, audioreview.com of pricewatch.com en dergelijken, maar op de meeste zijn wel op/aanmerkingen te maken of ze zijn te internationaal om er in nederland profijt van te hebben. Zelf leek het mij dus handig om er eens mee aan de slag te gaan en heb dus een beetje een basic idee opgezet om zoiets te maken.

Het is nog een beetje kaal, en zal hier en daar misschien nog een bugje hebben, maar hoe kom ik achter die bugjes als er niet mee gewerkt word :D

JT heeft er in een eerste stadium al es naar gekeken en heeft het banner/logotje bovenaan de page in elkaar gedraaid 8)

En afgezien van hem zijn er nog enkele mensen langsgeweest om een kijkje te nemen.

Graag zou ik van jullie willen weten wat jullie er van vinden en of het een kans van slagen heeft om er mee door te gaan!

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:16
Kewl dat je daar tijd in steekt!

Maar de site doet het hier niet

• MaxxMark

MaxxMark

HT is Tof!

Topicstarter
[ no longer important ]

[ Voor 90% gewijzigd door MaxxMark op 01-03-2003 13:27 . Reden: moet eigenlijk weg :) ]

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:07

Shuriken

Life is all about priorities

Handig Man!!!, goed werk. Ik heb ook al eens zitten zoeken naar zoiets. Maar erg ver kom je niet.
Lijkt me een leuk initiatief.

Goed ook dat mensen dingen kunnen toevoegen. Dat is een van de redenen dat de pricewatch van tweakers redelijk uptodate is.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:20
leuk initiatief

site doet het hier wel, nu is het nog zaak dat er wat meer producten in komen... :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Ik had er een tijdje terug ook over zitten denken.
Is het zo dat ie gewoon de laagste prijs over schrijft?

Verwijderd

Erg handig en leuk initiatief!! Aangezien er altijd wel veel belangstelling is naar HT dingen en toebehoren...

Verwijderd

Heel goed alternatief, ben wel enthousast.

Wel een hindernis tov een computerpricewatch, voor hifi is er niet zoveel online te vinden. Ook als bv een correct zoals nu toevallig de hele Marantz X200 serie in de aanbieding heeft, is dat zeker wel nuttig om te weten, maar dan moeten er wel mensen zijn die dit actief willen bijhouden.

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

gaaf.. vet idee :)
keep up the good work :)

btw..ik heb nog een domeinnaam open staan.. die ik voorlopig en voor een tijdje wel niet zal gebruiken..
zal jij em in gebruik willen nemen dan hiervoor??
(www.trancebender.com is de domeinnaam : 50MB ruimte.. nog geen mysql/php, maar dat is er zo opgezet)

[ Voor 75% gewijzigd door gitaarwerk op 26-12-2002 12:14 ]

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-08 21:32

C0nscious

Mysteryman.

trancebender.com voor een ht pricewatch? hmm :Y)

misschien kan hij wel de space gebruiken :)

btw, wil je hier ook bijvoorbeeld Duitse webwinkel prijzen op kwijt of alleen .nl?

[ Voor 32% gewijzigd door C0nscious op 26-12-2002 12:34 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
gaaf idee!

misschien is het een idee om de postorder bedrijven te onderscheiden van de bedrijven waar je zelf langs moet.
en de buitenlandse winkels onderscheiden, Dlnd en BE.
en net als bij tweakers pricewatch een opinie over de winkel zelf erbij te zetten.

[ Voor 12% gewijzigd door Dnc1n op 26-12-2002 12:41 ]

• MaxxMark

MaxxMark

HT is Tof!

Topicstarter
Is het zo dat ie gewoon de laagste prijs over schrijft?
Als je helemaal tot aan het product doorklikt krijg je alle bedrijven te zien die hem hebben (gesorteerd op prijs, de goedkoopste boven aan) een nivo hoger staat dan de laagste prijs beschikbaar (beetje ala pricewatch van tweakers))

Het beste kan je dat zien door naar receivers te gaan en dan op de Pioneer VSX-d511 te klikken (3x raden welke versterker ik heb :) )
Ook als bv een correct zoals nu toevallig de hele Marantz X200 serie in de aanbieding heeft, is dat zeker wel nuttig om te weten, maar dan moeten er wel mensen zijn die dit actief willen bijhouden.
Daarom vind ik het belangrijk dat iedereen een product/bedrijf kan toevoegen! Op die manier kan je die ook gewoon toevoegen. Er is alleen geen goede controle over de echtheid van geplaatste artikelen.
btw..ik heb nog een domeinnaam open staan.. die ik voorlopig en voor een tijdje wel niet zal gebruiken..
Bedankt voor het aanbod, maar ik denk dat dat niet nodig zal zijn, ruimte is geen punt waar het nu staat, en ik verwacht niet dat het meer in zal nemen als dat het nu in neemt.
misschien is het een idee om de postorder bedrijven te onderscheiden van de bedrijven waar je zelf langs moet.
Dat kan je nu al onderscheiden door een "transport" prijs mee te geven (als die 0 is kan je er redelijkerwijs van uit gaan dat ze niet gratis versturen, maar dat ze dus gewoon niet versturen)
en net als bij tweakers pricewatch een opinie over de winkel zelf erbij te zetten.
Dat vond ik zelf ook wel een interessant punt, maar heb er nog niet echt over gedacht om dat in te bouwen (kost veel tijd e.d.)

• Dnc1n
ik heb ff wat producten (receivers van HK en Denon) toegevoegd maar de prijs wordt niet upgedate op de pagina waar de producten zeg maar op een rijtje staan.
hoe komt dit? :?

Verwijderd

Gitaarwerk schreef op 26 december 2002 @ 12:12:
gaaf.. vet idee :)
keep up the good work :)

zal jij em in gebruik willen nemen dan hiervoor??
(www.trancebender.com is de domeinnaam : 50MB ruimte.. nog geen mysql/php, maar dat is er zo opgezet)
Ik kan een subdomein naar keuze ter beschikking stellen: http://<wat je wilt>.jebs.nl

Misschien iets korter dan .gamepoint.net. Die kan ik dan forwarden naar wat dan ook, dus dan kan je bijv. de ruimte van Gitaarwerk nemen, en dan forward ik hem naar www.trancebender.com..

Kijk maar, ik kan toch onbeperkt subdomeinen maken..

Verder: idee is top! Ik zou alleen ook Belgie en Duitsland meeenemen in de PW, die verzenden meestal toch naar Nederland.

• Dnc1n
Ik heb ff heel wat producten toegevoegd bij de receivers.
maar ik vindt het jammer dat je niet gegevens kan weizigen op de pagina waar de produkten op een rijtje staan, ik heb wat typfoutjes gemaakt :)

ook de laagste prijs bij onkyo receivers wordt niet bijgewerkt :)

btw het zou misschien handig zijn als je de merken er vast in kan zetten en een mogelijkheid tot evt toevoeging.

en de speakers afdeling is misschien wat rommelig omdat losse speakers en 5.1 setjes door elkaar staan.
misschien dat je beter 5.1 als apparte groep kunt maken en losse speakers.

[ Voor 51% gewijzigd door Dnc1n op 26-12-2002 13:44 ]

• makkie
  • Laatst online: 24-08-2025
Heel goed idee, ik h\ben ook op zoek naar een leuke home theater.
Alleen ik zie door de bomen het bos niet meer.
Een complete set of toch losse onderdelen.
Ik had in ieder geval al een hoop aan kieskeurig.nl

• MaxxMark

MaxxMark

HT is Tof!

Topicstarter
Dnc1n schreef op 26 December 2002 @ 13:33:
Ik heb ff heel wat producten toegevoegd bij de receivers.
maar ik vindt het jammer dat je niet gegevens kan weizigen op de pagina waar de produkten op een rijtje staan, ik heb wat typfoutjes gemaakt :)
Dat is het volgende waar ik wat aan ga doen :P
[edit] En gedaan
ook de laagste prijs bij onkyo receivers wordt niet bijgewerkt :)
Ill go check :)
btw het zou misschien handig zijn als je de merken er vast in kan zetten en een mogelijkheid tot evt toevoeging.
Is misschien wel een goeie optie! Een beetje ala categorie en dan met zon selection box! Zal ik ook er in hakken :D
en de speakers afdeling is misschien wat rommelig omdat losse speakers en 5.1 setjes door elkaar staan.
misschien dat je beter 5.1 als apparte groep kunt maken en losse speakers.
Heb je helemaal gelijk in! Ik vond het zelf ook een beetje rommelig geworden toen ik de all in 1 setjes toevoegde :)

De vraag is hoe het dan precies moet ik denk dat het neer komt op 3 soorten:

- Speakers (los)
- Speaker Setjes (5(6/7).1 setjes in of excl versterker(?))
- All in 1 Setjes (5(6/7).1 setjes incl versterker en dvd speler)

• MaxxMark

MaxxMark

HT is Tof!

Topicstarter
Dnc1n schreef op 26 december 2002 @ 13:06:
ik heb ff wat producten (receivers van HK en Denon) toegevoegd maar de prijs wordt niet upgedate op de pagina waar de producten zeg maar op een rijtje staan.
hoe komt dit? :?
bugje, gefixed :)

[ Voor 4% gewijzigd door MaxxMark op 26-12-2002 14:37 ]

Verwijderd

zou in en excl versterker (actief/passief) gewoon combineren, all in one setjes horen gewoon thuis bij setjes met boxen ofzo.

Losse subs kan je denk ik het beste bij speakers plaatsen, of gewoon een aparte catagorie voor maken. Misschien een subcatagorie bij speakers.

• MaxxMark

MaxxMark

HT is Tof!

Topicstarter
subcategorieen ga ik niet aan beginnen, het zou dan een uitzondering zijn en daar moet ik een stuk code voor omgooien. Ik denk dat een nieuwe categorie genaamd subwoofers het beste is :) (zal em meteen ff toevoegen)

Verwijderd

je moet er wel voor zorgen dat er geen troep op komt...ben ik wel bang voor

• MaxxMark

MaxxMark

HT is Tof!

Topicstarter
Jah dat is inderdaad een beetje een probleem.. Het liefst zouden bij de producten eigenlijk "deep links" moeten zijn naar de site waar het product aangeboden staat en dan direct naar dat product. Op die manier kan je dan redelijk snel zien of iets werkt.

Tevens zou een "report link as dead/bogus" knopje handig zijn :)

• makkie
Verwijderd schreef op 26 december 2002 @ 15:00:
je moet er wel voor zorgen dat er geen troep op komt...ben ik wel bang voor
Wat bedoel je met geen troep.
Is het niet de bedoeling om een pricewatch te maken die geschikt is voor ieder budget/portomone

Verwijderd

Troep zie ik niet echt als een probleem, als je je gewoon beperkt tot type nummer en er geen beschrijving bij geeft, is het a duidelijk en b vorkom je dat troep beter wordt aangegeven als het eigenlijk is.

Het blijft duidelijk zat, want je bent alleen geinterreseerd in de prijs van dat precieze produkt. De keuze welk product heb je waarschijnlijk al gedaan. Ook zal het veel werk zijn om overal een link bij te plaatsen. Mensen kunnen zelf wel copy/pasten naar google en zo alle informatie + de site van de fabrikant vinden.

• Dnc1n
zo ik heb ff wat receivers toegevoegd :)

• makkie
Ik ben ook al lekker bezig geweest, maar nu er hier toch een aantal mensen mee bezig zijn, weet er ook iemand een link voor goede reviews of test.
Ik ben nu op zoek naar een leuke set, maar ja een pioneer dvd met een sony receiver is denk ik ook niet wat.
Ik zat namelijk te denken aan de Sony STR-DB780 €357 en de JVC dvd speler XV-N5 ziet er ook goed uit voor €238.

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 16:37

GaMeOvEr

Is een hork.

www.ecoustics.com is een grappige site voor reviews. Ik zie overigens het probleem niet met merken door elkaar mixen.

Misschien handig om als link voor mensen www.guenstiger.de erbij te doen, is een behoorlijk goede duitse pricewatch. Tegenwoordig koop ik mijn spul bijna allemaal in duitsland, scheelt klauwen met geld, zelfs als ik er 200 Km voor moet rijden.

Aannames zijn fataal.

• makkie
GaMeOvEr schreef op 26 December 2002 @ 16:24:
www.ecoustics.com is een grappige site voor reviews. Ik zie overigens het probleem niet met merken door elkaar mixen.

Misschien handig om als link voor mensen www.guenstiger.de erbij te doen, is een behoorlijk goede duitse pricewatch. Tegenwoordig koop ik mijn spul bijna allemaal in duitsland, scheelt klauwen met geld, zelfs als ik er 200 Km voor moet rijden.
Nou ik heb nu een Sony Trinitron TV (4 jaar oud) met afstand bedienning (AB), dan komt er een Pioneer reciever met AB en een JVC DVD-speler met AB .
Dus als ik een film ga kijken zit ik met een compleet toetsenbord aan AB's op m'n schoot.
Of heb ik het mis, kan je die ook al mixen met elkaar.

FF voor de pricewatch,
-hoeveel bezoekers heb je al gehad(misschien een teller ergens in de hoek plaatsen.
-kan de site niet ergens op tweakers gepromoot worden.(dit is een van de weinige sites in nederland waar je goed de audio prijzen kan vergelijken)
-En niet de boel verkopen (net als Startpagina) als het goed loopt. :)

[ Voor 19% gewijzigd door makkie op 26-12-2002 16:57 ]

Verwijderd

De speakers staan die per stuk of per paar geprijsd?? En waarom heet het Hometheater en niet gewoon Hi-Fi pricewatch?

Kun je ook niet een veld maken waar je een hotlink naar een plaatje van het apparaat kan plaatsen.

En uitkijken met die edit knop dat er geen misbruik van gemaakt wordt.

Goed bezig! :)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2002 17:05 ]

• Dnc1n
ja idd hifi is leuker,
maak dan deze catagorieen aan en zet ze vast (ivm misbruik): :)

DVD Recorders
DVD Spelers
Home Theater Set(Receiver/DVD)
Home Theater Set(Receiver/DVD/Speaker)
Home Theater Set(Receiver/Speaker)
speaker Kabels
interlinks
Plasma Schermen
Projectie Schermen
Projectoren
Speakers (ps.)
5.1 speaker sets
5.0 speaker sets
Actieve Subwoofers
Passieve subwoofers
16:9 tv's
4:3 tv's
Surround Receivers
Stereo geintergreerde versterker
Stereo Receivers
Voorversterkers
Eindversterkers
Cd-spelers
Md-spelers

[ Voor 6% gewijzigd door Dnc1n op 26-12-2002 17:32 ]

• MaxxMark

MaxxMark

HT is Tof!

Topicstarter
heb sinds gister nacht 479 visits gehad. Een tellertje vind ik altijd wat lame :) maar misschien dat ik em in 1 van de popups gooi :P
( hij staat onder de popup "waarom deze site" )
En waarom heet het Hometheater en niet gewoon Hi-Fi pricewatch?
Goeie vraag.. Ik denk eigenlijk dat dat is omdat ik juist opzoek was naar shit voor mijn "home theater" en dus daarom op die naam kwam :)
En niet de boel verkopen (net als Startpagina) als het goed loopt. :)
Neuh, denk niet dat het zo gek zal lopen :P
ja idd hifi is leuker,
maak dan deze catagorieen aan en zet ze vast (ivm misbruik)
Is misschien wel een goeie om cat's vast te zetten! :)

[ Voor 10% gewijzigd door MaxxMark op 26-12-2002 20:39 ]

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
vergeet ook niet de platenspelers in het lijstje :)

ik heb ook ff wat speakers toegevoegt (Chario :D )

[ Voor 35% gewijzigd door Leipo op 26-12-2002 20:59 ]

• Azrael
  • Laatst online: 16:38
Okee, dit wou ik dus net gaan zeggen :)

Leuk en aardig hoor, maar over 3 weken kijkt niemand meer naar die site dus dan kan je die apparatuur beter in de reguliere pricewatch zetten, daar staat nu relatief weinig in in vergelijking met bv. hdd's of videokaarten dus dat zou veel fijner zijn.

• MaxxMark

MaxxMark

HT is Tof!

Topicstarter
Ik wist niet dat de pricewatch ook veel hifi apparatuur had.. Mij gaat het er niet om dat IK een ht pricewatch heb, maar dat er een is! Zolang er geen andere HT pricewatch is ben ik van plan er mee door te gaan en te zorgen dat het wel gaat werken! Als "tweakers" zegt "Wij gaan ook een pricewatch opzetten voor hifi/hometheater" dan denk ik dat het voor mij niet nuttig is om hem voort te zetten, en heb ik eigenlijk mijn doel ook berijkt. Namelijk het kennen van een pricewatch waar je hifi producten kan vinden!

Zelf denk ik dat tweakers net iets te weinig met HomeTheater/HiFi temaken heeft om een goed dekkende en uitgebreide pricewatch te kunnen bieden. Maar naast tweakers zijn er weinig ht/hifi sites die de know-how hebben om een degelijke (ala tweakers) pricewatch op te zetten.

Neem bijvoorbeeld http://www.htforum.nl/; het forum zelf is nogal mager en mist duidelijkheid (zeker mbt de search), functionaliteit en intuïtiviteit. Maar ze hebben een kennis over home theater en hifi waar je U tegen zegt.

[ Voor 35% gewijzigd door MaxxMark op 26-12-2002 23:53 ]

• arjandijk162
  • Laatst online: 16:59
ik zou als adres nemen www.htpricewatch.tk of www.hometheatrepricewatch.tk

zijn allemaal gratis te reggen

Verwijderd

mooi werk man. Ik ben ook aan het zoeken naar een HT of losse set, maar kon niet echt een goede site vinden met de zaken bijelkaar.
Ik heb 'm gebookmarkt, en hou 'm in de gaten.

• Azrael
  • Laatst online: 16:38
MaxxMark schreef op 26 december 2002 @ 23:50:
Ik wist niet dat de pricewatch ook veel hifi apparatuur had.. Mij gaat het er niet om dat IK een ht pricewatch heb, maar dat er een is! Zolang er geen andere HT pricewatch is ben ik van plan er mee door te gaan en te zorgen dat het wel gaat werken! Als "tweakers" zegt "Wij gaan ook een pricewatch opzetten voor hifi/hometheater" dan denk ik dat het voor mij niet nuttig is om hem voort te zetten, en heb ik eigenlijk mijn doel ook berijkt. Namelijk het kennen van een pricewatch waar je hifi producten kan vinden!

Zelf denk ik dat tweakers net iets te weinig met HomeTheater/HiFi temaken heeft om een goed dekkende en uitgebreide pricewatch te kunnen bieden. Maar naast tweakers zijn er weinig ht/hifi sites die de know-how hebben om een degelijke (ala tweakers) pricewatch op te zetten.
Daar heb je wel gelijk in maar ik ben alleen een beetje pessimistisch over hoe het er over enige tijd zal voor staan :)

(Femme, we want more AV producten in de pricewatch! ;))

• MaxxMark

MaxxMark

HT is Tof!

Topicstarter
Kheb meteen maar even www.htpricewatch.tk geregged.. Als vink die tk domeinen wel erg lame :P

Kzou eigenlijk gewoon www.htpricewatch.nl (of .com) moeten reggen, maarja dat kost weer geld :D
Daar heb je wel gelijk in maar ik ben alleen een beetje pessimistisch over hoe het er over enige tijd zal voor staan

(Femme, we want more AV producten in de pricewatch! )
Mja zelf ben ik altijd degene die pessimistisch is over dat soort dingen! En stiekum ben ik het ergens nu ook wel. Ik zou erg zelf extra moeite in moeten steken om het op meer plekken te promoten om zo mensen te trekken en zorgen dat het een beetje zelfregulerend word. Daar heb ik op zich geen problemen mee zij het dat ik eigenlijk ook nog es met shcool vlak voor het begin van mijn afstudeer periode zit en het dus super druk heb :D Maar ik ga me er wel voor in zetten! Als dat kan! En daarom zocht ik een beetje support op de verschillende fora, zodat niet alleen ik degene ben die er enthausiast over is!

En inderdaad Femme, als deze ht pricewatch niet werkt, dan wil ik toch wel (als et even kan:P) meer AV producten(en categorieen) in de PW zien :)

• makkie
Ik heb hier de Nederlandse Sony folder voor mij liggen en daar staan de "officiele" namen in .
Nu zie ik in de prijswatch al de volgende namen voor dezelfde types STR-DB1080 (heeft ook QS, maar zit niet in de naam) (Nederlands)) en de STR-DB1080QS (Duits?).
Dus of alle invoeren moeten vastgezet worden en er een controle over laten gaan voordat ze opgenomen worden in de pricewatch, of je krijgt een wirwar van verschillende namen voor dezelfde types.
Hetzelfde geldt ook voor de winkelnamen.
Ik zie al devolgende namen voor dezelfde zaak.
- Best-Sellers.nl
- BestSeller.nl
- Best Sellers
- best-sellers

[ Voor 18% gewijzigd door makkie op 27-12-2002 01:26 ]

• Dnc1n
MaxxMark, ik heb wat receiver + speakers setjes in de cat 'Home Theater Set(Receiver/DVD)' geplaatst. is dus nie goed :)
zou je het kunnen verplaatsen naar 'Home Theater Set(Receiver/Speaker)'?
het zijn de setjes zonder prijs, dan zet ik morgen de prijzen er wel bij.

specs en pics van de produkten erbij zetten is ook wel leuk, als je dat kan :)
als je er dan zelf een revieuw bij kan schrijven zou het helemaal mooi zijn, kieskeurig.nl achtig.
en misschien links naar tijdschriften reviews die je toe kan voegen.

Misschien is een beveiliging tegen misbruik wel handig. dit zou je kunnen doen door alleen de prijzen te laten editen door de toevoeger en een administrator.

zou je dit kunnen maken?

Het is jammer dat ik geen PHP MySQ scriptaal kan schrijven, anders had ik je wel graag willen helpen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Dnc1n op 27-12-2002 01:49 ]

• MaxxMark

MaxxMark

HT is Tof!

Topicstarter
Hetzelfde geldt ook voor de winkelnamen.
Ik zie al devolgende namen voor dezelfde zaak.
Dit heb ik op het moment verholpen doordat je kan kiezen uit een invoer box welk merk/bedrijf het is. Op dat moment word de URL uit de database gebruikt van het betreffende merk/bedrijf. dat lost gedeeltelijk jou probleem op.
zou je het kunnen verplaatsen naar 'Home Theater Set(Receiver/Speaker)'?
het zijn de setjes zonder prijs, dan zet ik morgen de prijzen er wel bij.
Zal ik zo even doen :)

De rest van je idee-en zijn erg leuk enzo, en wel do-able, maar ik richt me er eerst op om wat er NU is goed te krijgen en DAARNA pas nieuwe features toe te voegen :)

• Leipo
  • Niet online
wat wel zeer handig is om vast te leggen is of de prijzen van de speakers per stuk of per paar zijn. persoonlijk lijkt mij per stuk makkelijker omdat ze die prijzen ook gebruiken in winkels + dat je soms maar 1 speaker wil kopen (center en rear-center bijvoorbeeld).

• MaxxMark

MaxxMark

HT is Tof!

Topicstarter
Is wel een goed idee! misschien iets wat je aan kan vinken bij het toevoegen van een bedrijf (of het product).

Op dit moment is het natuurlijk erg onduidelijk

• makkie
Ik heb 1 vraagje wat betreft pricewatches over het algemeen, neem als voorbeeld even onderstaande.
[Edit] Mediacheckpoint (DE) 599.00 36.00 26/12 totaal 635
[Edit] Eurohopper 640.00 15.00 26/12 totaal 655
(nu ga ik niet voor €20 verschil een hoop Buitenlandse ellende op mijn dak halen , maar toch het is nu al €20 voor 1 onderdeel,laat staan voor een compleet systeem ofzo.

Hoe zit het met het "verzende=importeren" vanuit het buitenland.
Is het 100% zeker dat je niet voor verrassingen komt te staan als meneer UPS ofzo even €200 meer op de rekening heeft staan omdat je im-exportrechten moet betalen?
(btw verschil enz.)
Dit vroeg ik mij nu al heel lang af, vooral omdat ik m'n pc ook via het internet bijeen heb gekocht.(alleen Nederlandse winkels)

Verwijderd

Zijn de speakers nou per stuk of per paar geprijsd??

• Dnc1n
ja speakers staan een beetje door elkaar,
p.s. prijzen is het handigst.
maar je kunt het wel snel genoeg zien bij b.v. de 601's die kosten nooit zoveel per stuk.
zal ik de prijzen ff delen door 2?

• MaxxMark

MaxxMark

HT is Tof!

Topicstarter
Ik zit nog steeds te denken hoe ik dat het beste kan oplossen.
Een checkbox om aan te geven of het "per stuk is"
of een pulldowntje waarin je kan aangeven
per 1/2/alles
of
per 1/2/3/4/5/6/7

• makkie
Dnc1n schreef op 27 December 2002 @ 15:37:
ja speakers staan een beetje door elkaar,
p.s. prijzen is het handigst.
maar je kunt het wel snel genoeg zien bij b.v. de 601's die kosten nooit zoveel per stuk.
zal ik de prijzen ff delen door 2?
En hoe wil je dat gaan doen dan met bestellen, misschien zijn ze niet eens per stuk te bestellen.

• ikmattie
  • Laatst online: 17:23
Ik mis nog een categorie....
Er staan wel 5.1 pc speakersetjes bij, maar ik mis de 'gewone' 5.1 speakersets...

Mijn Flickr; Sony A7iii

• MaxxMark

MaxxMark

HT is Tof!

Topicstarter
Home Theater Set(Speakers) is daar voor bestemd :)

• ikmattie
Oke, bedankt,
(het lukt me alleen nog niet er produkten aan toe te voegen)

Mijn Flickr; Sony A7iii

Verwijderd

Speakers prijs je normaal gezien per stuk

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-08 21:32

C0nscious

Mysteryman.

Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 22:22:
Speakers prijs je normaal gezien per stuk
alleen 'normaal' in .nl ja :P

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• MaxxMark

MaxxMark

HT is Tof!

Topicstarter
ikmattie schreef op 27 december 2002 @ 22:09:
Oke, bedankt,
(het lukt me alleen nog niet er produkten aan toe te voegen)
Wat lukt er precies niet ?
(als er iets onduidelijk is is het zaak aan mij dat duidelijker te maken dus zou ik graag willen weten hoe jij het precies doet :))

• ikmattie
MaxxMark schreef op 28 december 2002 @ 00:21:
[...]

Wat lukt er precies niet ?
(als er iets onduidelijk is is het zaak aan mij dat duidelijker te maken dus zou ik graag willen weten hoe jij het precies doet :))
Als ik een produkt wil toevoegen, vul ik netjes alles in, en druk op insert, er gebeurt nu alleen helemaal niks....
( ik heb bij andere categorien al dingen toegevoegd en die gingen wel oke)

Mijn Flickr; Sony A7iii

• makkie
Misschien is het mogelijk om de theater sets nog te verdelen in losse en vaste componenten

• ikmattie
Het lukt me vreemd genoeg nog steeds niet om bij Home Theatre Set Speakers een produkt toe te voegen, bij andere produktgroepen lukt dit wel...
Misschien kan iemand het voor me doen, het gaat om de KEF KHT-2005, te koop bij go.to/eurohopper voor 955 euro,
OWWW, wat zijn die mooi!

Mijn Flickr; Sony A7iii

• makkie
ikmattie schreef op 30 december 2002 @ 17:37:
Het lukt me vreemd genoeg nog steeds niet om bij Home Theatre Set Speakers een produkt toe te voegen, bij andere produktgroepen lukt dit wel...
Misschien kan iemand het voor me doen, het gaat om de KEF KHT-2005, te koop bij go.to/eurohopper voor 955 euro,
OWWW, wat zijn die mooi!
Waarom "lukt" het mij wel dan.

• ikmattie
Goeie vraag...
Ik kan wel alles invullen als ik een nieuw produkt toevoeg, maar als ik dan op insert druk gebeurt er niets, bij andere produkt groepen heb ik geen probleem....

Mijn Flickr; Sony A7iii

• ikmattie
Het lukt nu wel (misschien een beetje late reply....) gewoon vaak op het knoppie rammen.
Mooi moment om dit topic en deze handige website een schopje omhoog te geven!

Mijn Flickr; Sony A7iii

• MaxxMark

MaxxMark

HT is Tof!

Topicstarter
Ik zat er zelf ook weer es mee te vogelen gisteren. Zitten toch nog wel wat dingen in die wat beter kunnen.

Zo is het nu zo dat als een product al bestaat en je probeert het toe te voegen, dat er gewoon niets gebeurt. Geen error ofzo, er gebeurt gewoon niets :)
Moet ook wat aan gedaan worden.

Tevens had ik een mailtje van iemand die een "laatst toegevoegd" en "laatst aangepast" lijstje suggeste.

Het is dat ik het op het moment ontzettend druk heb met mijn afstudeer project, maar ik zal er zeker weer (als ik ff tijd heb) meer tijd in ga steken :)

Verwijderd

mmm, erg mooi, ik was hier eigelijk naar op zoek, omdat ik nog een 5.1 speakerset voor m'n yamaha versterker voor niet al te veel geld zoek. Nog 1 verzoek, kun je bij de speakers bij zetten gaat of het 1 losse speakers is, of set, of 5.1 enz? De dirrecte links naar de producten toe werken ook (nog) niet, e.g. die van B&W.

• MaxxMark

MaxxMark

HT is Tof!

Topicstarter
Dat staat er al bij gilseboer :)
Als je door klikt tot het laagste nivo staat daar of het per 1 of meer speakers zijn.

Dat sommige links niet werken kan komen doordat er geen product link is toegevoegd.

• MaxxMark

MaxxMark

HT is Tof!

Topicstarter
kheb net weer wat toevoegingen gedaan. Heb een lijstje met Laatst gewijzigd en Laatst toegevoegd er bij gedaan

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-05 12:57

mr_fragle

Don't forget the guide

Vind het een goed id. Ik denk dat als je het op meerdere sites promoot het best wat kan worden. Probeer het alleen overzichtelijk te houden. Niet te veel categorien.

Ik zal er iig af en toe even kijken :)

And now the most interresting part of deze grot

• MaxxMark

MaxxMark

HT is Tof!

Topicstarter
ja, het viel mij ook al op dat de categorieen het (nu al!) erg onoverzichtelijk maken. Ik moet er nog een beetje mee tweaken

Pagina: 1