Ik ben bezig met een nieuwe site, maar ik stuit een probleem (Dreamweaver)
Ik heb een nieuwe "Document" aangemaakt en daarin frames ingezet (insert-frames-Left and Top). Dus ik krijg bovenaan en links een frame erbij (wat ook de bedoeling in)
Nu heb ik de frames opgeslagen als:
- de hele pagina - index.html
- de frame waarin de tekst komt te staan - textframe.html
- de linkerframes - leftframe.hmtl
- de framebovenaan - bannerframe.html
- en de frame in de linkerhoek van de pagina - logoframe.html
Ik heb in de linker frame een paar buttons aangemaakt (zoals Contact, F.A.Q enzo)
en daarvoor heb ik een stuk tekst geschreven en opgeslagen als contact.html. Vervolgens heb ik de desbetreffende button gekoppeld aan contact.html
Nu heb ik het volgende probleem die de meesten van jullie wel kennen:
Wanneer ik de site preview en op de butten Contact klik dan opend IE de de tekst van die site in de linkerframe in plaats van in het textframe (dus waar de buttons horen te staan daarin komt nu de tekst te staan van contact.html)
Ik heb nog niet zoveel verstand van het maken van een internetsite....
ALVAST BEDANKT!!!
Ik heb een nieuwe "Document" aangemaakt en daarin frames ingezet (insert-frames-Left and Top). Dus ik krijg bovenaan en links een frame erbij (wat ook de bedoeling in)
Nu heb ik de frames opgeslagen als:
- de hele pagina - index.html
- de frame waarin de tekst komt te staan - textframe.html
- de linkerframes - leftframe.hmtl
- de framebovenaan - bannerframe.html
- en de frame in de linkerhoek van de pagina - logoframe.html
Ik heb in de linker frame een paar buttons aangemaakt (zoals Contact, F.A.Q enzo)
en daarvoor heb ik een stuk tekst geschreven en opgeslagen als contact.html. Vervolgens heb ik de desbetreffende button gekoppeld aan contact.html
Nu heb ik het volgende probleem die de meesten van jullie wel kennen:
Wanneer ik de site preview en op de butten Contact klik dan opend IE de de tekst van die site in de linkerframe in plaats van in het textframe (dus waar de buttons horen te staan daarin komt nu de tekst te staan van contact.html)
Ik heb nog niet zoveel verstand van het maken van een internetsite....
ALVAST BEDANKT!!!