[WinXP]beide CD-Rom spelers onzichtbaar in nero

Pagina: 1
Acties:

• Namu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:33

Namu

Silver Wings Of Morning

Topicstarter
Kijk eerst hier naar: Orspronkelijke bericht

okay ik heb nero 5.5.9.27 ge de-instaleerd en nero 5.5.5.1 geinstaleerd, alles best maar nu kan ik in nero geen brander kiezen, mijn brander en dvd-rom worden niet gezien in nero MAAR voordat je over de hele "hoe laat ik cdroms zien onder XP" toespraak over me heen gooit heb ik al het progie uit de FAQ gedownload en geinstaleerd en ik kan gewoon mijn cdrw en dvd-rom in explorer zien. ik heb de niewste flash (1.07) eraf geflikkerd en de oude vertrouwde 1.00 erop gezet maar zonder resultaat. zoals eerst kan ik gewoon lezen van de cdrw zoveel ik wil maar branden kan ik nu helemaal niet omdat ik geen cdrom kan selecteren in nero... iemand enige surgesties?

Verwijderd

WOS is niet de juiste plek voor dit topic, het past beter in Software Algemeen omdat het toch software is waar je een probleem mee hebt :)

Vraag even een move aan dmv een topicreport of een topic in Schop een Modje

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Namu

Namu

Silver Wings Of Morning

Topicstarter
thank you :)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

er staat me iets van bij dat als je plextor koopt dat er nero bij krijgt maar dan ook alleen maar op plextor drives kon gebruiken (bij een kennis).. mischein had die wel gewoon ueen update nodig ..

maarueh

klinkt als zo'n versie .. mischien vergis ik me

Iperf

Verwijderd

fish schreef op 26 December 2002 @ 01:11:
er staat me iets van bij dat als je plextor koopt dat er nero bij krijgt maar dan ook alleen maar op plextor drives kon gebruiken (bij een kennis).. mischein had die wel gewoon ueen update nodig ..
Ja, nou je het zegt! Op mijn werk hebben we ook zoiets. Wij hadden A-open branders gekregen en die Nero die daarbij geleverd was, kon je alleen gebruiken voor die branders. Dus wat je zegt kan wel kloppen.

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ongeveer wel ja: je moet gewoon Nero erop laten staan en GEEN uninstall draaien, dan gaat Nero aan het updaten.

• Eranum
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-03 12:54

Eranum

geek!

Dat probleem met die 'Nero Bundle'-versies hebben we bij ons op de zaak ook gehad. Maar een ander probleem ook nog. Wanneer we Nero namelijk installeren vanaf een account zonder administrator rechten vertikt ie het om de brander te herkennen omdat het account namelijk geen burnrechten ofzo heeft.

tää on taas niin tätä

• Namu

Namu

Silver Wings Of Morning

Topicstarter
nero doet het maar pc blijft tijdens branden crashen.. het zal wel dat mijn brander hemelen is :( bedankt voor alles
Pagina: 1