Toon posts:

[Win xp] GtaIII, alles is vierkant

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik het spel GTAIII opstart in windows XP dat zijn op de plekken waar letters moeten staan een gekleurde streep. Ik heb een GeForceII MX 400/440 32 MB tv-out, met de nieuwste drivers. Verder is in het spel, alles behalve de autos en de gebouwen vierkant. Ook het bloed en rook. Toch, hiervoor had ik er Win98 opstaan en daar liep hij zonder enige problemen. Hoe kan het zijn, met een verschillend besturingssysteem, dat hij daar zo'n verschil in maakt, het waren ook allebei dezelfde drivers, (alleen voor een ander besturingssysteem). Is dit probleem op te lossen, en zo ja, HOE??

Verwijderd

pics?

• Pazzi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 11:19

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

Dit is een bekend probleem. Je moet hiervoor een update voor Windows downloaden. Hier staat wat over geschreven in een txt bestandje dat in je GTAIII map staat.
Zoekt en gij zult vinden...

Dit is de download die je moet hebben: Q306676. Je zult zelf efkes moeten zoeken op microsoft.nl. Overigens is dit probleem met winxp sp1 ook opgelost.

[ Voor 29% gewijzigd door Pazzi op 25-12-2002 22:52 ]

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

Verwijderd

kweet het, heb ik ook :( je heb een xp patch nodig (ben hem alleen kwijt :( )

d8 dat het q33667 was ofzoiets of q33367 q36667

Verwijderd

Je moet een patch voor Windows XP downloaden.
Nederlandse

Engelse

Dit probleem is ook te vinden in de faq van Spielerij - Problemen & Vragen te vinden
Forum- en Gamefaqs

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-01 18:26
Zie Klokie :)

Voortaan zelf zoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.