Ik zit eraan te denken om toch maar eens watercooling te gaan nemen, want nu kan ik mijn snelheden aanpassen in het BIOS.
Aleen ik wil dan wel een complete set en mijn oog viel op de poseidon set, die is iets van 99 euro.
Best goedkoop, maar ik las ergens dat dat ding ongeveer net zo goed koelt als een luchtkoeler. Ik wil er wel goed mee kunnen OC'en. (Mijn TTake volcano 7+ op high hield em goed koel tot 2,2ghz, toen bleef de pc rebooten en hoorde ik een vage piep aan et begin van het booten. Ook al is die volcano wel goed, het is wel een erg lawaaierig geval) Daarom wil ik graag wat ervaringen van mensen die deze kit hebben of er veel van weten. Tips over hoe ik zo goedkoop mogelijk zelf een watercooling set kan maken zijn ook erg welkom(tgaat om de cpu en het mag niet te duur worden). Heb al een beetje zitten te googelen en die klax setjes zijn ook wel ok maar erg buiten mijn budget.
Ook heb ik hier op tweakers rond gezocht op waterkoeling maar toen kreeg ik alleen het custom tweakers casebuolding take 3 topic
specs:
intel p4 1.9ghz
512ddr samsung pc2700@pc2100
msi-6705 revision 1
nog meer info gewoon vragen
specs:
intel p4 1.9ghz
512ddr samsung pc2700@pc2100
msi-6705 revision 1
nog meer info gewoon vragen
[ Voor 13% gewijzigd door icecoolsniper op 25-12-2002 22:48 ]