Toon posts:

Kritische Temp

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
keb nu mbm 5 installed en alles werkt

maar nu 1 hele hoge temp 75!!! graden en weet niet waar het vandaan komt

iig de hele rij

40 graden (proc) 25 graden (mobo) 75 graden (nnb)
dan wat cores
en fan 1 3708 rpm

cpu is 1717 mhz ipv 1700 mhz

wat is de 75 graaden hier?? ;(

zometeen mijn systeem oververhit

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Die processor is 75 graden, jouw Chipset is 40 graden en de temp in de case zelf is 25 graden. Dat is wat het meest logische is in mijn ogen. :)

Ik zou als ik jouw was nog een extra casefan plaatsen.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
maar nu is ie weer 42 graden *volgens mij bugje*

ennuh keb ook geforce 4 ti 4400, misschien dat die temp??

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:29

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

denk echt niet dat die 75 je cpu is, bij meer mensen geeft mbm een temp aan die nergens voor is dus denk ik dat je die 75 gewoon kunt vergeten

[specs]

Verwijderd

kijk eens in je bios hoeveel hij daar aangeeft want 75 graden is echt veel voor je cpu

• pisart
  • Niet online
Ik heb ook een vraagje in verband met mbm 5.
Ik wil instelllen zodat hij mijn cpu temp weergeeft. Dat lukt mij wel en ik krijg te zien 43-46° maar eventjes later springt die terug op 127° :( . Hetzelfde met de cpu-fan snelheid, hij draait aan 3100 t/m en opeens krijg ik tezien dat die op 0 t/m draait en blijft dan op 0 . ff geleden was het mij wel gelukt om dat te laten werken maar nu totaal niet en ik heb niks veranderd. Weet iemand hou dat zou komen?
Bvd

[ Voor 25% gewijzigd door pisart op 25-12-2002 23:16 ]

• pisart
  • Niet online
Probleem is opgelost. Ik moest gewoon coolmon afsluiten en mbm terug opstarten zodat de temps constant bleven. Maar :'( als cpu temp krijg ik gewoon -48 en soms stijgt die naar -47 maar toch rond de -48. Zou iemand weten hou dit komt? Eventueel dacht ik gewoon om de relative value te verhogen dan met 90° of zo en dan zou die de correcte temperatuur benaderen maar na de cpu ff te stressen blijft die toch op -47 dus dan zou dat toch niet kloppen om het te verhogen met 90°C.

• SEPP
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-06-2022
Die 75C slaat nergens op. 40 is idd de proc en 25 het MB. Bij mij geeft hij al een jaar aan dat er iets 77C is????
Pagina: 1