Toon posts:

minidisc kaput.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een sony minidisc R700. nu zit daar zo`n batterij ding in en dat zat altijd al behoorlijk los. En jah hoor gotties is he tnu verloren >:) maar kan ik nu gewoon bij sony aankloppen van dat ding is kapot/weg het valt nog in garantie. Ook mijn f*cking afstanbediening is al voor de tweede keer verrot?? iemand een idee wat ik ermee moet doen. ps het is aangekocht bij Vogelzang??

Verwijderd

Tuurlijk kan je dit gewoon vervangen worden maar reken er wel op dat bij sony alles wat buiten de garantie periode vervangen moet worden gepaard gaat met een stevig prijsje. Gewoon even bij een lokale reparatie dienst voor audio apparatuur aanzetten, deze kunnen dit gewoon voor jouw bij sony aanvragen.

Verwijderd

Topicstarter
hmm ok
maar hijs nog in garantie heb net de halve kruisstraat in Eindhoven afgelopen en gelukkig gevonden maar ga hem nu nog rma maken :D

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-08 16:21
Heb jij het voor elkaar gekregen dat ze bij jou de afstands bediening hebben gefixed bij de 1e keer? Bij kon dat niet. Dat hoorde namelijk bij de extratjes(ben ff het woord kwijt), daarop zat geen gerantie :(

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

Topicstarter
huh?? an zou ik toch ff flink over de zeik rakenje koopt toch een compleet poduct is het zelfde als bij een auto de elektrische ramen doen het niet? je koopt dat toch bij het product anders had ik wel een goedkoperen gekocht maar luister en nu naar en doet het weer goed alleen rateld nogalwat dus laat hem toch ff fixen/nieuwe!