PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
daar horen feature requests
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik vind dit eerder een voorstel dan een bugWelkom op Lieve Adjes, het forum waar je je klachten kunt uiten, of voorstellen kunt doen aangaande ons forumpje.
Klopt
Maar wat jij voorstelt is niet beleidsmatig (LA), maar softwarematig (BUG), snap je
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Nee, eigenlijk niet.Traag schreef op 25 December 2002 @ 23:06:
[...]
Klopt
Maar wat jij voorstelt is niet beleidsmatig (LA), maar softwarematig (BUG), snap je
Zal wel door het tijdstip komen.
Nouja, als het hier niet thuishoort zal het wel verplaatst worden.
heeft iemand ook nog ONTOPIC reply's?
edit: Bij de FAQ van bugmelding zie ik ook niets wat mij aanspoort dit bericht daar te plaatsen.
[ Voor 13% gewijzigd door Xander op 25-12-2002 23:10 ]
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 13:48
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Hij geeft ontopics reply hoorXanderH schreef op 25 december 2002 @ 23:08:
[...]
Nee, eigenlijk niet.
Zal wel door het tijdstip komen.
Nouja, als het hier niet thuishoort zal het wel verplaatst worden.
edit: Bij de FAQ van bugmelding zie ik ook niets wat mij aanspoort dit bericht daar te plaatsen.
Ik kan niet MEER ontopic zijn dat ditXanderH schreef op 25 December 2002 @ 23:08:
Jeremy Clarkson
En wat dan nog, er is maar een handje vol mensen met een dergelijk icoon, om alleen voor deze mensen een extra functie te implementerer gaat een beetje ver.
Ik vind de achterliggende gedachte wel leuk maar zelfs in het topic wat je aanhaalt kan ik mij niet voorstellen dat er mensen zijn die echt hun icoon achterwege willen laten.
Ohja, ik kom nu een beetje lomp over maar dat valt reuze mee, ik geef alleen maar weer hoe ik hier tegenaan kijk.
XanderH schreef op 25 december 2002 @ 22:05:
Het is namelijk niet in alle topics gepast (zoals bovenstaande) om met je flitsende/idiote icon erbij te komen staan.
Is zoiets te realizeren?
ja, dan moet je niet zo'n irritante idiote flitsende icoon nemen
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd