Toon posts:

hulp! mijn Z-680 Logitech speakers geven plots geen kik meer

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit is toch wel iets van het goede te veel. Ik had al gehoord over allerhande ruisproblemen. Welnu, dat mankementje had ik niet. Sterker nog, het geluid was verbluffend.

Vandaag had ik een Halo-sessie op X-box en genoot weeral met vole teugen van de dolby digital 5.1 effecten. Had daarna nog even de beruchte lobby scene van the Matrix afgespeeld. Vervolgens zette ik het boeltje uit. M.a.w. schakelaar achter op de sub op uit en de stekker uit het stopcontact. De bass en master volume nooit hoger dan de helft.

Een uurtje later wil ik weer gaan gamen. Steek de stekker van de sub in het stopcontact, wandel trots naar de sub om de aan / uit schakelaar op aan te zetten, geeft ie plots geen kik meer. Niks, Nul komma nul.

In principe als je de sub aan zet wordt het lampje van het control paneel rood. Dan weet je dat er power is. Nu gebeurt er niets. Zelfs geen minimale ruis meer. Het is doodstil in mijn kamer.

De plaats waar mijn sub staat is koel genoeg. Ook de kamer is absoluut niet overdreven warm. Hoe kan zoiets nou?? Ik heb hem nog maar 2 dagen gebruikt voor een totale periode van bah 3 a 4 uurtjes.

Onwaarschijnlijk! Behoort dit ook tot de kwalen van dit setje?

Please help.

dank u

PS: ik gebruik de set niet met een PC. slechts een X-box voor het moment.

Verwijderd

Ga er terug mee naar de winkel en doe je beklag.. Dat is het meest logische wat je kan doen.
Ben je zeker dat alles wel degelijk aanstaat?

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij staat alles aan. Ja, absoluut. Ik zou niet weten wat ik vergeten heb.
Of is er iets wat ik over het hoofd zie? Kan bijna niet.
Is het mogelijk om je speakers op te blazen na slechts 4 uur gebruik? Kan ik me toch niet voorstellen want het geluid heb ik nooit hoger dan de helft gezet.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:15
Opgeblazen lijkt me niet het geval, dan zou je een hoop gekraak en gepiep horen uit de speakers. Ik denk dat er iets van een zekering is gesprongen in je set, of dat gewoon de voeding ermee is gestopt.

Een ding is zeker, direct mee terug naar de winkel....

Verwijderd

probeer es geaard stopcontactje misschien is het daardoor een probleem
ik had een keer een Audiostorm PST voor de Playstation 2 met precies dezelfde probleem...alles van de stopcontact gehaald en weer de boel opnieuw aangezet en aangesloten toen kreeg ik hem wel aan de praat. (het probleem was ruis en zacht geluid)
heel vreemd ik dacht echt dat die speakerset kaput was...maar gelukkig was het niet zo.

oh enne check je connectors effe...misschien is die van de sub losgeraakt van de netvoeding ofzo iets?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2002 00:58 ]

Verwijderd

Ik heb precies het zelfde gehad, na 2 dagen en ongeveer iets van 4 uur gebruik helemaal niks meer. Ook eerst de SUB uitgezet stekker eruit, en wat kabels verwisseld vanwege de lengte daarvan. Zet hem weer aan en helemaal niks dus..... Maar hij gaf toch ruis en hij was nog stuk ook. Krijg in de tweede week van januarie een nieuwe set met een ander serie-nummer :D Dus geen ruis :9~

Verwijderd

Topicstarter
hoi max_texel, ik veronderstel dat je winkel die set dan teruggenomen heeft of heb je dat met logitech zelf geregeld?

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
Ik had ook zoiets met mijn subwoofer van mijn Creative CSW FPS1000. Na een jaar of 2/3 perfect werken begaf die het ineens.
Ik heb hem na laten kijken bij de zeer technische vader van vliegende_bonbon en die kwam tot de conclusie dat de eindtransistor kaduuk was.
Heeft ie toen vervangen en werkt weer super _/-\o_ (die kapotte hangt nu aan muh sleutelbos, naast een defecte 1500+ :+ )

Denk niet dat dat het probleem is, aangezien de jouwe nog splinternieuw is.
Maar goed, ga er gewoon mee terug naar de shop en laat um tsjekke of eis een nieuwe.

[ Voor 11% gewijzigd door Thanatos op 26-12-2002 23:10 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 december 2002 @ 23:00:
hoi max_texel, ik veronderstel dat je winkel die set dan teruggenomen heeft of heb je dat met logitech zelf geregeld?
Met de winkel zelf geregeld. Maar ik moet wel de kosten betalen voor het weer terug te sturen en nog laten verzekeren ook :( DE EIKELS ;( :'(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 december 2002 @ 23:10:
[...]

Met de winkel zelf geregeld. Maar ik moet wel de kosten betalen voor het weer terug te sturen en nog laten verzekeren ook :( DE EIKELS ;( :'(
hmm dat hoort de winkel eigenlijk te doen...

Verwijderd

JA :S maar ze zijden elke online winkel doet dat..... heel vaag dus. Maar mijn moeder betaalt het, dus zo erg is het niet. Niet voor mij dan.

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-02 00:57

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

nee dat moetr de winkel doen

welke winkel is het de eikels :)

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Verwijderd

Perfect-systems ( http://www.perfect-systems.nl )

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

ik heb hetzelfde gehad bij de 540, daar heb ik na 1 dag de sub aan gort geblazen (hint: scrat's missing adventure te vaak en te hard gedraaid)
ben terug (funprice) gegaan met een 20 kilo wegende sub (P naar winkel is 700m :( ) en heb ter plekke de gene die in de etalage stond te draaien gekregen met een tegoed van 10 pleuro ;) omdat hij er al een week stond te draaien.

ben er goed vanaf gekomen, aleen weet ik niet of het mijn schuld was of dat de sub een beetje brak was.

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

• Dr.Dribble
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-02 12:51
Ik heb hetzelfde..... ga ik ook maar weer terug,

hoe zit dat met die ruis, hoe merk je of je dat hebt? ik had een van de eerste setjes volgens mij in november al, kan ik ergens checken welke versie ik heb?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-03 00:08
Dit topic is te oud hiervoor. Mensen gaan alleen maar op de topicstarter reageren.

Lees gewoon het grote topic over de Z-680 even door.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.