Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Verwijderd
Idd ouwe koek, maar hij blijft wel grappig.Verwijderd schreef op 25 december 2002 @ 21:53:
er is er ook 1 met een penguin en een kat.
[ Voor 5% gewijzigd door _MaLa_ op 25-12-2002 22:07 ]
LOL
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
-edit-
Dit gaat dus niet over een mod, maar modmiddelen, ik zie zo veel moois op deze site.
[ Voor 25% gewijzigd door Resistor op 25-12-2002 22:29 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Dus die geef ik straks zo'n saaie beige kast, en een piccie van deze case, dan maakt hij er zelf wel wat van.
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Een tweaker in opleiding dusBart_Banaan schreef op 25 december 2002 @ 23:38:
hier op dit piccie staat mijn zoontje van 11 zelf zijn LED-barretje te solderen(de aap valt niet ver uit de boom......)
Dus die geef ik straks zo'n saaie beige kast, en een piccie van deze case, dan maakt hij er zelf wel wat van.
[afbeelding]
Wat voor PC heeft hij
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Voor hem heb ik die DesignLine Prism geMOD, maar binnenkort bouwt hij ze zelf om! Hij staat nu al te popelen om naar de OC-days te gaan!GGS_VR6 schreef op 25 december 2002 @ 23:39:
[...]
Een tweaker in opleiding dus
Wat voor PC heeft hij
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Errug coolBart_Banaan schreef op 25 December 2002 @ 23:38:
hier op dit piccie staat mijn zoontje van 11 zelf zijn LED-barretje te solderen(de aap valt niet ver uit de boom......)
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
DKK 515,00 == 74.07 Euro
Valt dus best wel heel erg mee, is zelfs nog wel goed te doen !
Transportkosten daarintegen zullen wel hoog liggen.
(als ik me niet vergis)
[ Voor 25% gewijzigd door De_Koele_Man op 26-12-2002 00:01 ]
Meh!
Dit topic is gesloten.
![]()