Handtekening
Helemaal nix, je systeem wordt er zelfs langzamer van, omdat je dan die v1 gebruikt en je Gforce wordt omzeilt.
Dus alleen je GF gebruiken.
Eppie
Dus alleen je GF gebruiken.
Eppie
Volgens mij kun je dan kiezen uit je Geforce of je voodoo... je geforce wordt in ieder geval niet langzamer, de voodoo is nl. een add-on kaartje. Handig als je een oud spel met 3dfx wilt doen...
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
als ie niet in de weg zit zou ik hem er gewoon in laten zitten voor oude 3dfx only games..
ik heb wel es gehoord dat je 3dfx add-on kaart de beeldkwaliteit - in theorie - kan verminderen.. dat komt omdat je signaal doorgelust wordt door die 3dfx kaart.. ik weet niet of er ook iets van waar is; ik heb er zelf iig geen last van met mn v1
ik heb wel es gehoord dat je 3dfx add-on kaart de beeldkwaliteit - in theorie - kan verminderen.. dat komt omdat je signaal doorgelust wordt door die 3dfx kaart.. ik weet niet of er ook iets van waar is; ik heb er zelf iig geen last van met mn v1
Draai anders gewoon eens een 3DMark2000 MET en 1tje zonder 3Dfx kaart.... dan zie je vanzelf of het nut heeft....
PS: Wel ff de cijfers doorgeven he? I love benchmarks!!!
PS: Wel ff de cijfers doorgeven he? I love benchmarks!!!
syvers? voodoo2+duron600+3dmark2000=2670...
egt wel
egt wel
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Pagina: 1