Toon posts:

OS op cd

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb linux op cd geprobeert en moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben over dit en nou vroeg ik me af of het ook bij andere ossen kan. Bij windows had ik wel iets gevonden maar is erg omslachtig.
Zijn er links om iso's te downloaden en gelijk op cd te branden?

en prettige kerstdagen nog

• Tomaat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-05 13:50

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Wat wil je nou precies? Wil je Linux als iso downloaden en op cd zetten om later nog eens te installeren of wil je een versie die van cd draait of wil je linux naast je bestaande OS zetten?

Iets duidelijker zou fijn zijn...

de betaler vervuilt

Verwijderd

Topicstarter
nee een totaal oS op een cd schijf

• Tomaat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-05 13:50
en ik denk dat je beter hier even kunt kijken Welk OS (bv. Linux distro) moet ik nemen? Part 2

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-05 20:58

jep

Live-CD dus, of die er voor windows is. Ik denk 't niet, maar je kunt het wel (Grotendeels) maken. Bij dell-machines krijg je ook een setup-cd die gewoon windowsNT is...

Verwijderd

Topicstarter
maar andere dan LINUX!!!! want die heb ik dus al lang!!!!!!! ossen kunnen dus niet op een cd?

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Verwijderd schreef op 25 December 2002 @ 21:55:
maar andere dan LINUX!!!! want die heb ik dus al lang!!!!!!!
Als je zo'n onduidelijke openingspost in (blijkbaar) het verkeerde forum zet moet je niet raar opkijken als de antwoorden die je krijgt niet je vraag beantwoorden...

de betaler vervuilt

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Verwijderd schreef op 25 december 2002 @ 21:55:
maar andere dan LINUX!!!! want die heb ik dus al lang!!!!!!! ossen kunnen dus niet op een cd?
http://sourceforge.net/projects/livecd
FreeBSD LiveCD. Zelf niet getest overigens, maar hij is Production/Stable en vrij recent.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Als je nou eens wat duidelijker in je startpost had aangegeven wat je nou zocht dan was dat al een stuk duidelijker geweest. En waar je zoal hebt gezocht. Kortom tijd om eens onderstaande topic door te lezen:
[rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml]
Closed
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.