Printer doet het niet meer onder XP

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-09 14:12
Mijn vriendin heeft een HP Deskjet 695C die het niet meer doet sinds de PC geupgrade is naar Windows XP.
Aan de printer zelf ligt het niet. Ik heb em op mijn laptop met 98 SE aangesloten en hij printte toen gewoon.
Als ik nu onder XP wil printen verschijnt het printicoontje wel in de system tray, maar hij verdwijnt dan en er wordt niks geprint.
Weet hier iemand iets op?
Volgens de HP site moet je gewoon de XP driver gebruiken, so I dunno...

Verwijderd

Welke drivers gebruik je?!

• Shadow_Zero
Gewoon degene die Windows XP installeert.

Moet trouwens toevoegen dat als je een printopdracht geeft dat dan het lampje van de printer ook wel even knippert. Maar uiteindelijk gebeurt er niks...

Verwijderd

En heb je al gekeken voor anderen driver. www.hp.nl of ander heeft hp een super helpdesk. Je hankt wel even aan de telefoon. Maar je komt er altijd wel uit!!!

• Shadow_Zero
Zoals ik al zei, volgens de website van HP moet je gewoon de XP driver gebruiken.
Bellen hebben we nog niet gedaan. Kweet niet of ze hier zo 123 een antwoord op hebben...?

Verwijderd

Jawel, ik werk in een pc zaak. En wij kiezen hp wegens de goede service en ondersteuning!! En anders een mooie HP 5550 kopen :P

• Shadow_Zero
Daar heeft ze momenteel niet het geld voor ^_^

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Probeer het eens met de drivers die op de bijgeleverde CD staan. Ik had gisteren op het werk exact hetzelfde probleem (OK, was met een Deskjet 340 en W98), en ik had eerst ook alleen de drivers uit windows geinstalleerd. Toen deed hij dus precies wat jij zei.

Maar nadat ik de software van de CD geinstalleerd had, werkte het perfect. :)

• Shadow_Zero
Volgens mij kan je die cd niet voor XP gebruiken.
Maar goed, na wat zoeken op Google heb ik een oplossing gevonden! (ook al was de probleemstelling daar wat anders).
Zie hier:
http://bizforums.itrc.hp....18ff40090279cd0f9,00.html

Het gaat dan specifiek om het volgende:
1.) Downloaded the newest BIOS revision from the Dell website. (It was XP2)
2.) Went into BIOS and configured Parallel Port to PS/2 and 3BCh.
3.) Reloaded Windows and it finally detected my new hardware.

Punt 2 had ik uitgevoerd en toen deed ie het :)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Leuk, maarre, we verwachten dat je eerst research doet, en dan pas op GoT komt vragen ;)

Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 en Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

[ Voor 5% gewijzigd door blackd op 25-12-2002 22:57 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.