Toon posts:

[Debian] HLTV bevriest

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een Athlon 900 als Server, voorzien van Debian Woody en gebruik deze bij LAN als dedicated CS server. Alles werkt wel, maar nu bedacht ik dat het ook wel leuk is om een hltv proxy te draaien. Dit werkt dus niet. Zodra ik HLTV opstart krijg je
Console initialized
System initialized
Network initialized
Status module initialized
Proxy module initialized
Daarna doet het niets meer. Ook als ik iets intyp verschijnt het niet in de console (ik heb niet met & erachter gestart), slecht met ctrl-c kan ik sluiten. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

BTW: wist niet goed of dit in NOS of SP moest

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 13:11

deadinspace

The what goes where now?

En op het moment dat je hem gestart hebt (en niet afbreekt met ctrl-c), werkt hij wel? Of doet hij ook niet wat hij moet doen?

Verwijderd

Topicstarter
Hij start gedeeltelijk. Vervolgens zou je in de console iets van 'connect ip.ad.re.s' in moeten kunnen typen, maar zoals gezecht, wat je ook intypt het verschijnt niet op het scherm. Ook in de hl lanservers lijst is hij niet te zien, noch is ernaar te connecten vanaf console.
maw: hij start niet volledig op

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 13:11

deadinspace

The what goes where now?

Er staat ook niks in de documentatie van dat ding dat op een oorzaak zou kunnen wijzen? Heeft het prog misschien switches ( -v of -d bv) om meer output te geven?