Afgezien van Jupiler komen jullie allemaal met de meest verschrikkelijke koelers voorbij.
Als je wat goeds wilt raad ik je een thermoright vucano 7+ aan. Is zeer goed.
En dat van iemand met 314 posts op de GoT, sorry hoor, maar de naam THERMALTAKE moet je onderhand wel een paar keer (1000) zijn tegengekomen.
De Volcano 7+ heb ik ook gehad. Koelt goed. Is gevaarlijk zwaar om te plaatsen en klinkt als een F16 die met Mach2 door je Kast heen gaat. Niet echt super aan te raden dus.
De Thermaltake Super Orb 3 is een k*tkoeler. Dit is qua geluid net zo erg als een V7+. En heeft ook zon lekker bevestigings mechanisme. BTW dat ding is al 2 jaar oud
Ik bouw zelf doordeweeks bijna elke dag wel een PC (of repareer ze soms) (I.v.m werk

) Ik zie dus heel wat k*tkoelers voorbij komen. Ook hele goeie. Ik ben er o.a. wel uit dat THERMALTAKE niet de beste maakt. Ze maken veel gave dingen voor een casemodder tegenwoordig en het koelt wel aardig. Maar een lawaai....

. Afgezien van de Volcano 9 die een redelijk stille 8CM Fan heeft die regelbaar is. (Deze kan ik je dus een beetje aanraden)
Standaard koeler die ik heel veel gebruik is de Coolermaster CP5-7JDIB met koperen bodem. Kost bijna niks en koelt supergoed en is STIL. Aanradertje dus.
Globalwin is ook wel okey. Net als THERMALRIGHT!!! (Is duur trouwens maar wel one of the best) <> Zelfde geldt voor Swiftech.
Ook een goeie is de Titan TTC-D5T. Koelt ook goed en is redelijk stil voor een leuk prijsje.
Zelf heb ik natuurlijk op dit moment nog H2O-koeling, maar die gaat er ook uit voor een Swiftech MCX462+ met vette fan / of een Thermalright SLK800 of SK7.
[
Voor 3% gewijzigd door
Stinger666 op 26-12-2002 02:02
]