Toon posts:

Battle Field niet meer online ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
me broer is dus helemaal verslaafd aan BF, nou heb die een originele en nou komt die niet er mee online :?

met de copy kon die dat wel. tot een week geleden :?

nu krijg ik dus de schuld dat ik iets aan de Freebsd bak (server/router) gedaan zou hebben :(
wat dus NIET zo is.. alleen 2x niet netjes gereboot :/ maar dat lijkt mij irrevant

maar ik heb niks veranderd. ook nooit een poort geforwarded naar hem helemaal niks :/

waar zou dit aan kunnen liggen :?
ik kan op mijn pc wel Spearhead online spelen :Y)

en aangeizen BF ook powered is by gamespy.

(als dit meer in een ander forum hoort dan gelieve ff een schopje te geven naar het goede forum)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2002 18:59 ]

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Probeer het is via The All-Seeing Eye? (linkje)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 22:34
Sluit de internetverbinding eens direct aan op de PC waar je BF1942 op speelt. Misschien staat er gewoon wat verkeerd ingesteld :)
En wat voor error krijg je als je probeert online te spelen?

The devil is in the details.

• Switch
Ohja: Speelde je broer(tje?) op gehackde servers? Want volgens mij gebruiken die andere porten. ^_^. Legale BF gebruikt namelijk: 14567.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 December 2002 @ 18:58:
me broer is dus helemaal verslaafd aan BF, nou heb die een originele en nou komt die niet er mee online :?

met de copy kon die dat wel. tot een week geleden :?

nu krijg ik dus de schuld dat ik iets aan de Freebsd bak (server/router) gedaan zou hebben :(
wat dus NIET zo is.. alleen 2x niet netjes gereboot :/ maar dat lijkt mij irrevant

maar ik heb niks veranderd. ook nooit een poort geforwarded naar hem helemaal niks :/

waar zou dit aan kunnen liggen :?
ik kan op mijn pc wel Spearhead online spelen :Y)

en aangeizen BF ook powered is by gamespy.

(als dit meer in een ander forum hoort dan gelieve ff een schopje te geven naar het goede forum)
Nou ik heb de balle verstand van linux zooi e.d. maar ik weet wel dat een reboot die niet netjes gebeurd zich niet zo mooi oplost als Windows :X

In de faq staat wel een linkje naar een site waar poorten staan die je moet open gooien.

Overigens kan Switch ook weleens gelijk hebben, wat dat betreft: }:O

Verwijderd

Topicstarter
Switch schreef op 25 December 2002 @ 19:20:
Ohja: Speelde je broer(tje?) op gehackde servers? Want volgens mij gebruiken die andere porten. ^_^. Legale BF gebruikt namelijk: 14567.
hij speelt op legale servers volgens mij :X

maar t vage is er is geen enkelepoort naar die pc geforwarded.. ook niet geweest :/

daarom snap ik er de ballen niet van
MaRc0 schreef op 25 December 2002 @ 19:12:
Sluit de internetverbinding eens direct aan op de PC waar je BF1942 op speelt. Misschien staat er gewoon wat verkeerd ingesteld :)
En wat voor error krijg je als je probeert online te spelen?
das helaas geen optie :(

en ik weiger het op mijn pc te installen ( zelfde router ) dus dat zal geen bal uit maken in mijn ogen :?

owja mijn pc heeft ook geen poorten geforwarded :X

edit:

hij is weer online aan het spelen :Y)
k had geblaat dat die maar patches moest downen en dat lijkt te werken :)
verdere tips oid zijn welkom hoor :)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2002 22:17 ]

• Switch
Juist ja. En jij kon niet even doorgeven dat ie de error: "Wrong version" te zien kreeg? :/

Verwijderd

Topicstarter
Switch schreef op 25 December 2002 @ 22:31:
Juist ja. En jij kon niet even doorgeven dat ie de error: "Wrong version" te zien kreeg? :/
dat kreeg die dus niet :/

alleen could not connect en connection errors :/
Pagina: 1