Kort vraagje, ik heb net adsl aangevraagd maar ik zag nergens iets staan van selecteer hier of je een DHZ Pakket of Monteur wilt moet je dit later pas doorgeven ofzo?
dat heb je moeten aangeven op je webformulier....
waar heb je het aangevraagd? welke provider?
waar heb je het aangevraagd? welke provider?
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
Als u de installatie door een monteur van KPN Telecom wilt laten uitvoeren, vindt u hiervoor in de verpakking die u krijgt thuisgestuurd alle informatie. Deze kosten zijn eenmalig en inclusief BTW.
Verwijderd
Bij zonnet is het zo dat het geselecteerd moet worden...ik had in mijn pakket nog wel informatie om een montuer aan te vragen. Denk dat je het standaard thuisgeleverd krijgt met informatie om een monteur aan te vragen.
gooi ff een mailtje, of liever nog een belletje eigelijk, naar xs4all 
service is daar wel ok voor zover ik gehoord heb, alleen weet ik niet hoesnel ze met mail zijn
service is daar wel ok voor zover ik gehoord heb, alleen weet ik niet hoesnel ze met mail zijn
Verwijderd
DHZ JaVerwijderd schreef op 25 december 2002 @ 18:48:
Ja ehm ok? het staat dus standaard op een DHZ? of...
www.kpnadsl.nl
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2002 18:54 . Reden: url added ]
Nu vast niet snel omdat ze met kerst dichtzijnveldmuis schreef op 25 December 2002 @ 18:49:
gooi ff een mailtje, of liever nog een belletje eigelijk, naar xs4all
er komt standaard GEEN monteur langs. Als je er een nodig hebt, staat op een briefje bij het doe-het-zelf pakket hoe je er een kan regelen.
[dit wil je horen als ik het goed begrijp?]
edit: access was me voor
[dit wil je horen als ik het goed begrijp?]
edit: access was me voor
[ Voor 8% gewijzigd door elvis84 op 25-12-2002 19:07 ]
Little Less Conversation, Little More Action Please!!!
meestal reageren ze binnen 24 uur, maar met kerst enzo zou ik geen idee hebben hoe snel ze zijn.veldmuis schreef op 25 December 2002 @ 18:49:
www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.
Verwijderd
Bij mij duurde het anderhalve maand. Ken ook nog een aantal mensen die hun pakket pas 3 maanden later hadden.
bij mij duurde het precies 2 weken na de aanvraag(heb het vrijdag binnen gekregen)
leuk zon adsl aansluiting, maar waar blijft men modem
leuk zon adsl aansluiting, maar waar blijft men modem
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Mja... ik hoop um ook snel te krijgen, aardige meneer van XS4all wist me te vertellen binnen 3 tot 4 weken... heb de 20e van December aangevraagd
XXXVI
Bel ze ff ofzo. 't staat btw ook vast wel op hun site, kwestie van zoeken dus
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()