Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
waarschijnlijk de seriele poort vd beamer aan die van de computer bouwen... en waarschijnlijk staat dit ook wel in de manual
Productman.nl - Helpt startups in de Achterhoek en Liemers
Dat zeg ik dus : ik heb een seriele kabel om de beamer aan de laptop te hangen.
Echter werkt daarmee de afstandsbediening nog steeds niet als muis.
Moet ik een bepaald programma draaien ?
Echter werkt daarmee de afstandsbediening nog steeds niet als muis.
Moet ik een bepaald programma draaien ?
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
even offtopic:
is die beamer een beetje goede kwaliteit zit zelf ook te denken om zo een aan te schaffen maar is de beeld kwaliteit wel goed vanwege de lage prijs?
is die beamer een beetje goede kwaliteit zit zelf ook te denken om zo een aan te schaffen maar is de beeld kwaliteit wel goed vanwege de lage prijs?
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
De beeldkwaliteit is echt heel goed.
Ik sta er zelf ook van te kijken.
Het zou alleen helemaal perfect zijn als de afstandsbediening in creditcard formaat ook als muis kan dienen.
Ik gebruik de Epson veel om presentaties te geven en wil natuurlijk niet zoveel apparatuur meeleuren elke keer.
Ik heb al geprobeerd om de laptop serieel aan te sluiten op de beamer, en vervolgens een tooltje te proberen waarmee ik via de laptop de beamer kan bedienen, maar dan mekkert de laptop dat hij geen link kan maken.
Iemand nog ideeen hierover ?
Ik sta er zelf ook van te kijken.
Het zou alleen helemaal perfect zijn als de afstandsbediening in creditcard formaat ook als muis kan dienen.
Ik gebruik de Epson veel om presentaties te geven en wil natuurlijk niet zoveel apparatuur meeleuren elke keer.
Ik heb al geprobeerd om de laptop serieel aan te sluiten op de beamer, en vervolgens een tooltje te proberen waarmee ik via de laptop de beamer kan bedienen, maar dan mekkert de laptop dat hij geen link kan maken.
Iemand nog ideeen hierover ?
als je hem als muis wilt gebruiken, moet je denk ik in windows een serieele muis installeren. Verder heb ik er geen ervaring mee. ik neem aan dat je seriele poort het doet, en dat je niet perongeluk je modem hebt gekozen?
Verwijderd
ik lees net ff de specs van dat ding maar er zit dus geen muis in remote control:
Remote Control Features
Functions: Input Selection (PC/Video)/Color Mode/ AV Mute/Freeze/Menu/E-Zoom
maar er zit wel een rs232c seriele aansluiting aan. hier kun je denk ik de pc op aansluiten.
Remote Control Features
maar er zit wel een rs232c seriele aansluiting aan. hier kun je denk ik de pc op aansluiten.
Ik begin te denken dat het helemaal niet mogelijk is.Verwijderd schreef op 26 December 2002 @ 12:38:
ik lees net ff de specs van dat ding maar er zit dus geen muis in remote control:
Remote Control Features
Wel is het mogelijk (alhoewel ik het nog niet aan de praat heb gekregen) om via de laptop de beamer te bedienen.
Ik ga ondertussen verder zoeken
Pagina: 1