20*350ZO45°
tegen de tijd dat IPv6 common good is, zal linksys vast wel een update uitbrengen.
(stuur ze eem email als je het zeker wilt weten)
(stuur ze eem email als je het zeker wilt weten)
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Toen ik dit topic las heb ik gelijk en mailtje verstuurd naar Draytek, en tot mijn verbazing hebben ze deze avond nog gereageerd:
L.S.,
Voor de huidige DrayTek Vigor 2200, 2300 en 2600 series is geen IPv6 ondersteuning geplanned.
They made me do it.
Misschien mede door het feit dat IPv6 voorlopig de aankomende paar jaar nog niet echt geintroduceerd worden.Tom S. schreef op 25 December 2002 @ 22:24:
Toen ik dit topic las heb ik gelijk en mailtje verstuurd naar Draytek, en tot mijn verbazing hebben ze deze avond nog gereageerd:
[...]
Ergens over jaar of 10 heb ik ergens gelezen, maar denk zelf dat wel sneller is.
Maar dan nog, tegen die tijd zijn die dingen al antiek
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik hoop toch nog wel vene met m'n draytek te kunnen doen hoor.
EN naja, als fabrikanten het niet doen zullen er allicht gekken zijn (no offence
) die zelf iets schrijven/fabriceren.
Verwijderd
Van dat soort gekken moeten we het hebben, daar fabrikanten vaak erg lag doen over zo'n ondertsteuning, of het niet eens willen implementeren, en hop, daar heb je weer een gek die even een ondersteuning inbouwt, prachtig toch???Ik hoop toch nog wel vene met m'n draytek te kunnen doen hoor. EN naja, als fabrikanten het niet doen zullen er allicht gekken zijn (no offence ) die zelf iets schrijven/fabriceren.
Op zich is IPv6 er al natuurlijk 
Maar ik heb nu inderdaad het probleem dat ik momenteel geen IPv6 verkeer door m'n Nexland heen krijg
Cistron (ADSL) doet nog niks met IPv6, maar ik kan wel bij XS4ALL een prefix aanvragen, en een tunnel opzetten. Probleem is alleen dat ik in die Nexland (een ISB Pro800) geen virtual server (portmap) regels aan kan maken om protocol 41 (IPv6-over-IPv4) te laten forwarden. Dat ding kent alleen maar TCP en UDP
Toch maar een Cisco 827 gaan aanschaffen denk ik....
Maar ik heb nu inderdaad het probleem dat ik momenteel geen IPv6 verkeer door m'n Nexland heen krijg
Cistron (ADSL) doet nog niks met IPv6, maar ik kan wel bij XS4ALL een prefix aanvragen, en een tunnel opzetten. Probleem is alleen dat ik in die Nexland (een ISB Pro800) geen virtual server (portmap) regels aan kan maken om protocol 41 (IPv6-over-IPv4) te laten forwarden. Dat ding kent alleen maar TCP en UDP
Toch maar een Cisco 827 gaan aanschaffen denk ik....
[ Voor 7% gewijzigd door _nethack op 25-12-2002 23:47 ]
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Pagina: 1