[IPv6] Router-Upgrades naar IPv6

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:01

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Zal ik me zorgen moeten maken dat er in de toekomst geen router-upgrades komen voor HW-matige routers als bijvoorbeeld de BEFSR41 of 2200.

Ik heb namelijk geen zin om een nieuwe router aan te moeten schaffen als ik over wil stappen naar IPv6.

20*350ZO45°

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

tegen de tijd dat IPv6 common good is, zal linksys vast wel een update uitbrengen.

(stuur ze eem email als je het zeker wilt weten)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Toen ik dit topic las heb ik gelijk en mailtje verstuurd naar Draytek, en tot mijn verbazing hebben ze deze avond nog gereageerd:
L.S.,

Voor de huidige DrayTek Vigor 2200, 2300 en 2600 series is geen IPv6 ondersteuning geplanned.
:{

They made me do it.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:11

Nakebod

Nope.

Tom S. schreef op 25 December 2002 @ 22:24:
Toen ik dit topic las heb ik gelijk en mailtje verstuurd naar Draytek, en tot mijn verbazing hebben ze deze avond nog gereageerd:

[...]

:{
Misschien mede door het feit dat IPv6 voorlopig de aankomende paar jaar nog niet echt geintroduceerd worden.
Ergens over jaar of 10 heb ik ergens gelezen, maar denk zelf dat wel sneller is.
Maar dan nog, tegen die tijd zijn die dingen al antiek :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 08:33

sjaak

un giorno credi

Ik hoop toch nog wel vene met m'n draytek te kunnen doen hoor. 8-) EN naja, als fabrikanten het niet doen zullen er allicht gekken zijn (no offence ;)) die zelf iets schrijven/fabriceren. :)

Verwijderd

Ik hoop toch nog wel vene met m'n draytek te kunnen doen hoor. EN naja, als fabrikanten het niet doen zullen er allicht gekken zijn (no offence ) die zelf iets schrijven/fabriceren.
Van dat soort gekken moeten we het hebben, daar fabrikanten vaak erg lag doen over zo'n ondertsteuning, of het niet eens willen implementeren, en hop, daar heb je weer een gek die even een ondersteuning inbouwt, prachtig toch???

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 19:05

_nethack

We're all MAD here

Op zich is IPv6 er al natuurlijk :)
Maar ik heb nu inderdaad het probleem dat ik momenteel geen IPv6 verkeer door m'n Nexland heen krijg :(
Cistron (ADSL) doet nog niks met IPv6, maar ik kan wel bij XS4ALL een prefix aanvragen, en een tunnel opzetten. Probleem is alleen dat ik in die Nexland (een ISB Pro800) geen virtual server (portmap) regels aan kan maken om protocol 41 (IPv6-over-IPv4) te laten forwarden. Dat ding kent alleen maar TCP en UDP :(

Toch maar een Cisco 827 gaan aanschaffen denk ik....

[ Voor 7% gewijzigd door _nethack op 25-12-2002 23:47 ]

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Pagina: 1