Toon posts:

[CS] Keyboard probleem (multi toetsen)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb vandaag weer CS geinstalleerd en wat me opviel is dat ik geen 3 keys tegelijk in kan drukken tijden het spelen :'(

dus ik kan niet naar voren lopen , strafen en springen tegelijk, wat echt heel irritant is.

weet misschien iemand hier een oplossing voor.?

Mijn specs: Logitech Deluxe 104 PS2 keyboard
en winxp pro met sp1

Verwijderd

welke game hebben we het over?
want sommige games kunnen het idd niet aan maar dat wil ook wel eens in de game verwekt zitten express.....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 December 2002 @ 16:27:
Hoi

Ik heb vandaag weer CS geinstalleerd en wat me opviel is dat ik geen 3 keys tegelijk in kan drukken tijden het spelen :'(

dus ik kan niet naar voren lopen , strafen en springen tegelijk, wat echt heel irritant is.

weet misschien iemand hier een oplossing voor.?

Mijn specs: Logitech Deluxe 104 PS2 keyboard
en winxp pro met sp1
lijkt me duidelijk waar die het over heeft ofniet

En ik heb geen idee probeer eens te kijken bij windows function toetsen die gingen kloten als ik telang shift ingedrukt hield

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-02 08:31

bAdmuTs

mAzE

Ik heb dus pcies hetzelfde, ik kan wel schuin naar rechts strafen en dan ook nog bukken maar als ik schuin naar links wil kan ik of nie meer bukken of alleen naar voren of links :?, en als ik schuin naar rechts strafe kan ik ook nie springen :?

Hoop dat et een beetje duidelijk is :D

[ Voor 8% gewijzigd door bAdmuTs op 25-12-2002 17:16 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-02 15:42

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Dat is een beperking van het toetsenbord en dat heeft elok toetsenbord. Ik weet nog wel van vroeger toen ik Mortal kombat speelde dat ik net ietsje meer toetsen indrukte bij een lange move waardoor de tegenstander niet op blocken oid kon drukken.

Micromachines had hier ook last van en daarom werd, waneer je met 3 of 4 spelers tegelijk speelde, automatisch gas gegeven.

De enige oplossing is om functies die je veel ingedrukt houd toe te kennen aan iets anders dan je toetsenbord (Muisknoppen bv)

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Topicstarter
Janoz schreef op 25 December 2002 @ 17:18:
Dat is een beperking van het toetsenbord en dat heeft elok toetsenbord. Ik weet nog wel van vroeger toen ik Mortal kombat speelde dat ik net ietsje meer toetsen indrukte bij een lange move waardoor de tegenstander niet op blocken oid kon drukken.

Micromachines had hier ook last van en daarom werd, waneer je met 3 of 4 spelers tegelijk speelde, automatisch gas gegeven.

De enige oplossing is om functies die je veel ingedrukt houd toe te kennen aan iets anders dan je toetsenbord (Muisknoppen bv)
nope

dit isset niet
want ik speelde met dezelfde keyboard een maandje geleden nog CS
en toen kon het wel.

Zal wel iets hebben veranderd , maar wat?

• bAdmuTs
  • Laatst online: 10-02 08:31

bAdmuTs

mAzE

Hmm... das flink balen :(

Bij MK had ik et ook altijd, me broertje ramde als een gek op de knoppen waardoor de helft van mijn knoppen het niet meer deden, vaak verliezen natuurlijk en als ik toen zei dat me knoppen niet goed werkte; JAH smoesjes enzo :D

Wel raar dat naar rechts wel werkt en naar links nie :?

Ik heb btw een standaard toetsending zonder software

[ Voor 20% gewijzigd door bAdmuTs op 25-12-2002 17:24 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
en als je software uninstalled en je installeerd een standaard TB?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 december 2002 @ 17:05:
[...]

lijkt me duidelijk waar die het over heeft ofniet
er stond eerst CD .....

maar het klopt inderdaad dat dat kan in cs
ik heb er zelf geen last van is dit mischien in te stellen of iets dergelijks?
iets met de drivers van je keyb te maken?

Verwijderd

Topicstarter
BasieP schreef op 25 December 2002 @ 17:23:
en als je software uninstalled en je installeerd een standaard TB?
ik heb nooit sofware geinstalleerd

dus herkend als een gewone 101/102 PS2 keyboard
Maar nu je het zegt...vroeger herkende windows hem als een standard MS 102 keyboard...
zal even kijken of dat werkt

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 December 2002 @ 17:25:
[...]

ik heb nooit sofware geinstalleerd

dus herkend als een gewone 101/102 PS2 keyboard
Maar nu je het zegt...vroeger herkende windows hem als een standard MS 102 keyboard...
zal even kijken of dat werkt
het werkt niet dus

ook even logitech software erop en gereboot en nog steeds hetzelfde probleem
Moet toch een manier voor zijn om het op te lossen

Verwijderd

Heb je je keyboard layout wel op "English (United States) -> Keyboard -> US" staan?
Start->Settings->Control Panel->Regional and Language Options->Languages->Details

Verwijderd

Hier heb ik zelf ook vrij veel last van gehad, maar heb nooit software oplossing gevonden, altijd ander toetsenboard gepakt. Maar zal bij jou niet helpen, aangezien het niet aan je toetsenbord lijkt te liggen.

*knuffelt zijn IBM toetsenbord*

• M@NIC
  • Laatst online: 26-01 11:29
[CS] ervoor en move > Spielerij - Problemen & Vragen

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-02 09:35

Remi

Moo!

Dit is bij mij ook bekend maar alleen bij CS en niet met elk toetsenbord. Ik had hiervoor een noname cheap ass ramplankje waar alles perfect werkte. Nu heb ik een Logitech bordje gekocht en ondervind ik idd het probleem wat hier boven beschreven is.

Ik zal even een voorbeeldje geven wat er gebeurt bij CS.

Stel ik wil lopen ipv rennen dan druk ik die key in, tegelijk druk ik naar voren om te lopen. Als ik dan schuin naar rechts wil dan gaat dat perfect met die 3 toetsen ingedrukt. Maar wil ik hetzelfde doen maar dan naar links dan weigert het keyboard die actie en zal de pc speaker een piepend geluid maken.

Een vriend van mij heeft precies hetzelfde probleem met een ander no name keyboard.
Pagina: 1