Xp Hardwareconfiguraties van 2 compu's werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-08 23:53

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem:

Windows XP Prof. heb ik op mijn 61,4 GB IBM schijf geinstalleerd, en nu heb ik deze in een bracket thuis zitten. Aangezien ik deze harde schijf ook op school gebruik, waar ook brackets in de compu's zitten, wissel ik regelmatig.
In het begin ging het goed met windows 98 erop, maar wanneer ik Windows XP erop zet op mijn thuiscomputer, 2 hardwareprofielen aanmaak en vervolgens opstart op school, krijg ik een bluscreen dat XP niet is opgestart om verdere schade te vookomen blablabla.
Omgekeerd precies hetzelfde wanneer ik XP op school installeer.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Kan het er aan liggen dat ik thuis een AMD mobo heb (MSI-KT3 ultra) en op school hebben ze PIII?
Ik draai nu Windows 98 op de C: partitie op school, en windows XP op de D: partitie thuis, dit gaat goed, maar het moet toch mogelijk zijn op beide pc's XP te draaien :?

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-08 23:53

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

Topicstarter
/me snurkt
SCHOP :P

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 14:00

Talon

Booooom !

dan zal je toch met twee verschillende installaties moeten werken aangezien XP je duidelijk aangeeft het niet te overleven met het verschil tussen P3 en AMD.
Zelf ook al eens geprobeerd en dat faalt gewoon jammerlijk.
Ik geloof dat er wel een manier is om twee XP's te instaleren alleen weet ik niet hoe...

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
ik heb nog nooit iets erover gehoord dat dit zou meoten werken.

want als je een windows versie ergens op installeerd dan werkt die niet in een totaal verschillende computer

(ps is wel een oud topic:| )

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq