Toon posts:

EricB - status flush ?

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
GROTE vriend - ik zag tot mijn plezier dat Scholekster het weer doet. Nu zou je een aantal mensen een GIGANTISCH plezier doen als je de boel nog een keer zou flushen.

Dusse ... pretty please ?

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

hoe weet jij dat erikb groot is? :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

Verwijderd

jaa, ik ben op het moment bezig, er was een kabeltje kapot... en iemand heeft daarnaaa nog een ander kabeltje in de uplink gefloept, het koste me een halve dag om het te fixen... maar op dit moment wordt er weer geflusht

Verwijderd

Topicstarter
ErikB : Yesss ! Mooi, ik heb er weer een paar terug. Kabeltjes ? Ik weet er alles van :( en in het kader van "Houdt het gezellig" zal ik verder niet over mijn ervaringen daarmee beginnen ;).

Chakotay : :D /me, ik klein, KLEIN nietig stofje, ik elektron bij nucleus grote hij grote meester ErikB centrale brein WebWereld :D .

Zo, mag ik nu even me ellebogen wassen ;) ?

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

EricB --> Heb je nog een backup van die blokjes die je van Unexplained z'n proxy had gekregen voor de MF5?

zou je die nog een keer kunnen flushen? ik heb nl. een sterk vermoeden dat er nog VEEL bruikbare blokjes in zitten

(ik mis nl. nog steeds 27k)

Alvast bedankt :)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06-2025

ragger78

ehm...ja

bedankt Erik :)
Weer 5000 blokjes terecht, maar er missen nog 5000... misschien nog een keertje flussen?

• marsman
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Bedankt Erik :)
weer 20k terecht maar er missen nog 40k... misschien nog een keertje flussen?

k/c whatever....

_/\_/\_/\__/\___/\___________"Braindead, now it's real"

Verwijderd

Bedankt Eric
weer 3k terecht maar er missen nog 4k... misschien nog een keertje flussen?

Verwijderd

wij missen er ook zon 3000, als je zo nog een keer van TwwT-unexpleened zou willen flushen -als dat kan- zou wel kewl zijn.

Verwijderd

Ah, weer 2000 erbij :)
Nog een keer, nog een keer, aub :) :)
Nu pas 5000 van de MF in plaats van 45000!!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas heb ik r nu nog steeds 11k tegoed.
Lukt dat flushen nog een beetje Erik, of heb je een beroerde verbinding o.i.d. ?

Verwijderd

Ik mis er ook nog steeds 7K, maar ErikB heeft alles al geflusht en weet niet waar ze zijn... :(

Verwijderd

Ik mis er ook nog steeds 3K, maar ErikB heeft alles al geflusht en weet niet waar ze zijn...
:(

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Ik mis er ook nog steeds 27K, maar ErikB heeft alles al geflusht en weet niet waar ze zijn... :(

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Pagina: 1