"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Verwijderd
juist spelletjes dus!
Lijkt me wel een leuk dingetje...maargoed ik heb d'r toch geen geld voor (en of ik et d'r voor over heb is weer wat anders)
Mzzls
Gerlo
Verwijderd
Edit typos
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Ja geen dvd, maar wel divx en meer software mogelijk op dc
Wat zouden jullie doen? Ik speel zowieso alle spelletje op een 72cm televisie..
Verwijderd
ik zou 'n illegale import egens kopen die zijn maar rond de 500
[/fout mode]
[ontken mode]
ik was 't niet, was was ehhh iemand die erg veel op mij leek ofzo?
[/onken mode]
--Ray
Verwijderd
dus die psx 2 zal ook wel goedkoper worden op den duur>:)
Verwijderd
met zo'n prijs kun je beter een dreamcast kopen.
Ja geen dvd, maar wel divx en meer software mogelijk op dc[/quote]
Ik zit heel erg te twijfelen tussen een voodoo5 5500 of een ps2, ik heb al een p3 733 (Net als de xbox volgens mij) en denk dat de ps2 iets minder mooi wordt, ookal ondersteunt hij prima FSAA in softwaremode zonder dropped frames..
Wat zouden jullie doen? Ik speel zowieso alle spelletje op een 72cm televisie..[/quote]Zou liever voor die voodoo kaart gaan.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Die hebben ook al een tijdje er eentje staan als demo.
maar doe geen moeite al je um hebben wilt; ze nemen geen reserveringen aan. De verkoper zei dat dat was omdat ze niet wisten hoeveel ze er zouden krijgen. Dit klinkt alsof ze er maar weinig binnen krijgen.
Yarview,
[fout mode]
ik zou 'n illegale import egens kopen die zijn maar rond de 500
[/fout mode]
hfl 500? van de vrachtwagen zeker?
Maar gezien het tekort aan PS2 overal ter wereld betekend dat als je de eerste serie eind november mist dat je denk ik pas weer in januari/ februari ofzo een ps 2 kan kopen. Gezien dat tekort zal die prijs ook voorlopig niet dalen.
Enezijds wil ik er wel graag eentje, anderzijds is ie wel errug duur en kan je er toch geen mariokart op spelen
Verwijderd
PART 3 : OTHER DREAMCAST UTILITYZ
------------------------------------------------------------------------------------------------
I) DIVX on your Dreamcast
Yes it is possible to play DiVX on u'r dreamcast but u need to have at least 3 thingz
1-an AVI video compressed using DIVX CODEC
2-Sega DC movie creator prog (7.5 mega)
3-Files to put with the video on the CD.(warner.pvr+ / manatee.drv+ /Softdec.pvr+ /
1st_read.bin+/0gdtex.pvr+ / Ginxfer.bin+ / lp.bin+ /Movie.bin+
So first of all convert the sound inSofdec Audio (.sfa)Using movie creator (15min)
then encode video using Sofdec data with a bitrate of 850 (15h )
Name u'r video BUMPER.SFD and put it in the movie burn it with the other files and that's it
Wie gaat hem kopen?
Verwijderd
Correct me if i'm wrong