Toon posts:

Hotmail acount lang niet meer gebruikt ---> betalen?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Activeer je Hotmail-account

Dit alles voor slechts € 31,99 per jaar!*

Je account verloopt niet
Je hoeft je nooit zorgen te maken dat je je Hotmail-account kwijtraakt. De aanmeldingstermijn van 30 dagen geldt niet voor jou.
Dus als ik een paar weken mn acount niet meer gebruik.. verloopt het gewoon/ ik kan er wel mee op msn messenger.. waarom laten ze je dan geen mail meer ontvangen :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 December 2002 @ 14:30:
[...]

Dus als ik een paar weken mn acount niet meer gebruik.. verloopt het gewoon/ ik kan er wel mee op msn messenger.. waarom laten ze je dan geen mail meer ontvangen :?
prettige kennismaking met microsoft :)

• _Mithrandir
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-11-2024

_Mithrandir

tOOt TooT

jah als je je account de eerste 10 dagen niet 2x bezoek ofzo verloopt ie daarna moet je elke 30 dagen ofzo je account bezoeken.

Dit word dus regelmatig een bezoekje aan microsoft :+

At dawn on the fifth day look to the east

Verwijderd

Topicstarter
:D

Ik heb het al omzeilt.. sjees wat simpel zeg

gewoon je hotmail acount toevoegen in outlook.

niks geen nagscherm meer en gewoon acces tot mail via mns messenger *D

Verwijderd

Je moet gewoon weer alles invullen en zodra er over betalen waordt gesproken de activatie stoppen en bij mij werkte het dan gewoon weer. ZONDER BETALEN

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
je moet es onderaan de pagina lezen daar kun je hem activeren voor een GRATIS account van 2 MB. Ik weet niet hoe jij verder dingen doet op je PC maar lezen is een handige vaardigheid!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:57
Verwijderd schreef op 25 December 2002 @ 21:52:
Je moet gewoon weer alles invullen en zodra er over betalen waordt gesproken de activatie stoppen en bij mij werkte het dan gewoon weer. ZONDER BETALEN

Onderaan staat gewoon een link naar de gratis versie hoor :z

Maar topicstarter...tja, dat is microsoft.
Btw, msn messenger zal de eerste maand(en) inderdaad blijven werken, maar dan zal je account getrashed worden. Staat allemaal in de 'kleine lettertjes' :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.