Dus als ik een paar weken mn acount niet meer gebruik.. verloopt het gewoon/ ik kan er wel mee op msn messenger.. waarom laten ze je dan geen mail meer ontvangenActiveer je Hotmail-account
Dit alles voor slechts € 31,99 per jaar!*
Je account verloopt niet
Je hoeft je nooit zorgen te maken dat je je Hotmail-account kwijtraakt. De aanmeldingstermijn van 30 dagen geldt niet voor jou.
Verwijderd
prettige kennismaking met microsoftVerwijderd schreef op 25 December 2002 @ 14:30:
[...]
Dus als ik een paar weken mn acount niet meer gebruik.. verloopt het gewoon/ ik kan er wel mee op msn messenger.. waarom laten ze je dan geen mail meer ontvangen
jah als je je account de eerste 10 dagen niet 2x bezoek ofzo verloopt ie daarna moet je elke 30 dagen ofzo je account bezoeken.
Dit word dus regelmatig een bezoekje aan microsoft
Dit word dus regelmatig een bezoekje aan microsoft
At dawn on the fifth day look to the east
Ik heb het al omzeilt.. sjees wat simpel zeg
gewoon je hotmail acount toevoegen in outlook.
niks geen nagscherm meer en gewoon acces tot mail via mns messenger
Verwijderd
Je moet gewoon weer alles invullen en zodra er over betalen waordt gesproken de activatie stoppen en bij mij werkte het dan gewoon weer. ZONDER BETALEN
je moet es onderaan de pagina lezen daar kun je hem activeren voor een GRATIS account van 2 MB. Ik weet niet hoe jij verder dingen doet op je PC maar lezen is een handige vaardigheid!
Verwijderd schreef op 25 December 2002 @ 21:52:
Je moet gewoon weer alles invullen en zodra er over betalen waordt gesproken de activatie stoppen en bij mij werkte het dan gewoon weer. ZONDER BETALEN
Onderaan staat gewoon een link naar de gratis versie hoor
Maar topicstarter...tja, dat is microsoft.
Btw, msn messenger zal de eerste maand(en) inderdaad blijven werken, maar dan zal je account getrashed worden. Staat allemaal in de 'kleine lettertjes'
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()