ik ben een trotse bezitter van een asus p4pe mobo met een p4 processor. hiervoor had ik een kast met een msi kt3 ultra met een amd 1000 cpu, leadtek winfast gf4 ti 4400 100 gb hd, sb live 5.1, 256 ddr 333mhz geheugen en een dvd rom speler. De msi en de amd hebben dus plaatsgemaakt voor mijn nieuwe asus en p4 cpu.
In mijn oude systeem, dus met mijn msi en amd cpu, kon ik probleemloos dvd's bekijken. Met mijn nieuwe systeem wil dat niet lukken. Ik krijg dan telkens dezelfde foutmelding namelijk: appname: winfastdvd.exe appver: 3.1.91.104 modname: iviaudio.ax modver: 3.1.91.104 Offset: 00004b85. Ik heb verschillende dvd spelers geinstalld op mijn pc, maar telkens krijg ik dezelfde fout.
Weet iemand misschien wat de oorzaak cq oplossing kan zijn?
In mijn oude systeem, dus met mijn msi en amd cpu, kon ik probleemloos dvd's bekijken. Met mijn nieuwe systeem wil dat niet lukken. Ik krijg dan telkens dezelfde foutmelding namelijk: appname: winfastdvd.exe appver: 3.1.91.104 modname: iviaudio.ax modver: 3.1.91.104 Offset: 00004b85. Ik heb verschillende dvd spelers geinstalld op mijn pc, maar telkens krijg ik dezelfde fout.
Weet iemand misschien wat de oorzaak cq oplossing kan zijn?