Ik was gister op zoek naar een draadje van mezelf (die 'k niet terug kon vinden, maar goed) en ik vond een aantal topics over het files versturen en ontvangen met MSN. Nu las ik dat er een aantal mogelijkheden zijn, namelijk via een proxy (reaim) programma'tje, een UpNP progje voor Linux (dat erg onveilig is) en een zogenaamde h323 conntrack module. Nou leek mij deze laatst optie het beste, maar 'k heb er maar weinig over kunnen lezen.
Dus vandaar dit draadje. Wat kan ik met deze module, wat niet en is het wel de oplossing voor het probleem?
Overigens vind ik het vreemd dat ik onder ipchains wel bestanden kon ontvangen (maar niet versturen) en onder iptables kan het beide niet. Iemand die daar iets meer over weet?
Dus vandaar dit draadje. Wat kan ik met deze module, wat niet en is het wel de oplossing voor het probleem?
Overigens vind ik het vreemd dat ik onder ipchains wel bestanden kon ontvangen (maar niet versturen) en onder iptables kan het beide niet. Iemand die daar iets meer over weet?