Gisteren heb ik een nieuwe computer gehaald die ik zelf in elkaar moest zetten. Het gaat om een AMD Athlon 2000+, 256mb geheugen en een Chaintech Zenith MOBO.
Ik heb alles naar mijn weten goed gedaan want hij start normaal. Nu ik de windows install disk erin doe en probeer te installeren, gaat er wat fout.
Hij gaat eerst de drivers laden en dan gaat hij windows "starten". Op dat moment krijg ik een donkerblauw scherm dat zegt dat ze windows afgesloten hebben om schade aan de comp te voorkomen. Het is een page fault in nonpage area ofzoiets
.
Ik heb alles afgekoppeld. Alleen dit zit er nog aan:
VGA kaart (geforce 2 pro 64mb)
dvd-rom (pioneer 106s)
hard disk (bestwel oude -> 8gig geen raid)
en muis en toetsenbord.
Jumpers staan op default. Floppy diskdrive is niet geinstalleerd (heb ik nog niet )
Alvast bedankt!
Ik heb alles naar mijn weten goed gedaan want hij start normaal. Nu ik de windows install disk erin doe en probeer te installeren, gaat er wat fout.
Hij gaat eerst de drivers laden en dan gaat hij windows "starten". Op dat moment krijg ik een donkerblauw scherm dat zegt dat ze windows afgesloten hebben om schade aan de comp te voorkomen. Het is een page fault in nonpage area ofzoiets
Ik heb alles afgekoppeld. Alleen dit zit er nog aan:
VGA kaart (geforce 2 pro 64mb)
dvd-rom (pioneer 106s)
hard disk (bestwel oude -> 8gig geen raid)
en muis en toetsenbord.
Jumpers staan op default. Floppy diskdrive is niet geinstalleerd (heb ik nog niet )
Alvast bedankt!