Emule opensource edonkey, deel 3

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.336 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 14:01:
Ik krijg nog steeds errors als ik die links wil starten die op de formums staan.
je kant ze wel die ed2k links. Meestal kopieer ik die naar mijn buro blad om mijn dl list klein te houden en klik ze daarna erbij. maar nu werken die niet en de links op het forum ook niet.
(btw eerst wel altijd gedaan) (heb emule ook al opnieuw erop gezet duss..)

dit is de fout melding (geen zin om een screen shot te maken)

ed2k//file|****************|****************/ Het pad bestaat niet.
Controleer het pad en probeer het opnieuw.

help

oja ik kan ze wel handmatig bij voegen bij de search en dan die link er in zetten
maar dat vind ik zo omslachtig
die error krijg ik ook altijd... maar als ik dan gewoon op ok druk komt ie wel bij me overview te staan en werkt het gewoon... en ik krijg altijd 2 errors... die en daarna nog 1....

dus het ligt niet aan jouw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote]dark4ever schreef op 01 januari 2003 @ 14:04:
IK heb gister een film gedowload en de edonkey link had ik gevonden bij sharereactor.com alleen nu ik de film wil bekijken... lopen allen beelden door elkaar en ik krijg in het begin een vaag groen gedoe.... weet iemand hoe ik dit kan veranderen???? heb geprobeerd de film in windows media player en in mirco DVD player...

meschien heeft iemand het zelfde probleem gehad met die film... of met een anderen film en weet hoe het opgelost kan worden...?

please tell me
(btw als je een film bij sharereactor.com download dat moet ie toch wel goed zijn neem ik aan?)[/quote]

zoek eens naar het programma ffdshow die werkte toen ook bij mij

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2003 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 14:06:zoek eens naar het programma ffdshow die werkte toen ook bij mij

Klopt, vage groene blokken/vegen in je film is Xvid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat moet ik hier invullen ?? help ik heb kabel bij @home in limburg ter info.

[img] http://members.home.nl/day-vid/hoe.JPG [\img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 18:44
Kan iemand aub ff stap voor stap uitleggen hoe ik mijn vigor 2200e moet configureren, ik kom er nl niet uit

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 15:29:
wat moet ik hier invullen ?? help ik heb kabel bij @home in limburg ter info.
[img] http://members.home.nl/day-vid/hoe.JPG [\img]

Ik heb het zelf als volgt ingevuld (ook @home, Brabant weliswaar maar toch).

Capacities (geeft maxima aan voor je grafiekjes, heeft geen invloed op down/upload snelheid:
Down: 100 kb/sec (als ik dus 100 kb/sec heb zie ik in mijn systray een groen balkje helemaal vol, hoger kan uiteraard ook, het is net wat je handig vind).
Up: 16 kb/sec

Limit (geeft aan wat de client maximaal mag doen)
Down: 0 kb/sec (ongelimiteerd dus ;))
Up: 12 kb/sec

Max sources per file: 2500

Max connections: 2500

Max connections in 5 sec: 20

Queue size: 500 (maakt voor jezelf niks uit, alleen ik vind het zelf vervelend als mensen op plekje 2000 komen te staan, daar hebben ze niks aan want voor het zover is gaat mijn pc toch wel een keer uit ;)).

Voor de rest, speel er een beetje mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 27-08 18:44
kevinp schreef op 01 januari 2003 @ 15:51:
Kan iemand aub ff stap voor stap uitleggen hoe ik mijn vigor 2200e moet configureren, ik kom er nl niet uit
hoeft al niet meer, ik heb het al gevoden
id oud: 790
id nieuw: 2450422745

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:20

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik heb V0.24b en ik ben music maker 2003 aan het downloaden (1 file; 1,69 GB) maar bij het punt dat ie op 475,81 MB is blijft ie op wachten staan. Eerst dacht ik dat de file kapot was, dus had ik m verwijderd (backup gemaakt, dat wel) en opnieuw gedownload. Na een nachtje aan te laten staan is ie nu precies op datzelfde punt gekomen en hij wilt weer niet verder gaan. De bronnen staan op: geen bestanden nodig.
Andere files die k heb gedownload (weliswaar met v0.22c) gingen wel gewoon door.

Heeft nog iemand hier last van ?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

eMAeRCe schreef op 01 januari 2003 @ 17:11:
Na een nachtje aan te laten staan is ie nu precies op datzelfde punt gekomen en hij wilt weer niet verder gaan. De bronnen staan op: geen bestanden nodig.
a) Zet eMule op Engels ipv op slecht vertaald Nederlands.

b) Lees dan de melding eens goed na en probeer hem te gbegrijpen. In het Engels klopt de melding nl wel.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ortep schreef op 01 January 2003 @ 17:22:
[...]

a) Zet eMule op Engels ipv op slecht vertaald Nederlands.

b) Lees dan de melding eens goed na en probeer hem te gbegrijpen. In het Engels klopt de melding nl wel.
'no needed parts'; geen onderdelen nodig (oid B)), dat begrijp ik ook wel :). Maar hij staat nu al 10 uur aan zonder ook maar 1 kb ontvangen te hebben...

Ik moet dus wachten ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Nee...je leest het verkeerd.
Nu needed parts betekent dat die source 'No needed parts' HEEFT. Hij kan je dus niets geven

Wat voor kleur heeft de balk van die file?

[ Voor 21% gewijzigd door Ortep op 01-01-2003 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ortep schreef op 01 January 2003 @ 17:39:
Nee...je leest het verkeerd.
Nu needed parts betekent dat die source 'No needed parts' HEEFT. Hij kan je dus niets geven

Wat voor kleur heeft de balk van die file?
Afbeeldingslocatie: http://www.rsmagazine.nl/~marc/emule.JPG

Zo staat hij dus de hele dag al :(

[ Voor 12% gewijzigd door Sport_Life op 01-01-2003 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Verwijderd schreef op 30 december 2002 @ 14:20:
hmmm ben wat laat maar hier zijn mijn statistieken:
Ik lees hier uit dat de helft van je 'bekenden' een nieuwe eMule client heeft. Dat ze
slechts 23% van de file request bij je doen. Dat lijkt me nauwelijks aggressief. Ze vragen naar verhouding nog niet de helft van de anderen.

eMule weet touwens helemaal niet of er een MLdonkey client aan de andere kant zit. Maar hij weet wel dat hij iemand die iedere paar minuten probeert binnen te komen zal tegenhouden. Of dat nu een eDonkey gebruiker met een 'bot' is, een MLdonkey gebruiker met een patch of een eMule gebruiker die heeft lopen klooien met de 'ask' tijden.
Heel simpel gezegd: Kinderen die vragen worden overgeslagen. En dat jij niets krijgt van een eMule gebruiker zegt dus meer over de aggressiviteit van jouw client dan over eMule

Als jij MLdonkey gebruikt loop je een hele dikke kans dat je op de ban lijst komt en verder genegeerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

eMAeRCe schreef op 01 January 2003 @ 17:53:
Als je dus goed kijkt zie je dat je maar EEN source hebt. En daar staan al die andere mensen OOK op te wachten. Dit gaat nog wel even duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

eMAeRCe schreef op 01 January 2003 @ 17:53:
[...]

[afbeelding]

Als je goed kijkt, zie je dat de meeste dus de file niet compleet hebben en slechts een paar mensen wel (vandaar ook de licht blauwe balk ipv donker blauw als veel mensen 'm hebben.

Dat wordt dus wachten............en hopen dat de anderen een beetje hoger in de queue van de eigenaar staan, want anders kan het wel een heel lang gaan duren!

Dat probleem heb ik nu dus ook met een rar bestand, moet nog 72Mb, maar die laatste chunks zijn maar bij heel weinig mensen aanwezig :-(

Edit: Ortep was net ff sneller met typen

[ Voor 5% gewijzigd door ErHa op 01-01-2003 18:00 . Reden: Ortep was me voor ]

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

* Sport_Life wacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 21:20
ik heb nu 2 bestanden van 700 mb bijna lar. nog 6 mb ofzo! alleen nu staat er bij status: foutief.
hij is nog niet compleet en gaat nu ook niet door :( wat kan ik doen???

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

remcoXP schreef op 01 January 2003 @ 21:07:
ik heb nu 2 bestanden van 700 mb bijna lar. nog 6 mb ofzo! alleen nu staat er bij status: foutief.
De laatste redding:
Mr.Nobody in "Emule opensource edonkey, deel 3"

Download recovermet hier

Als dat niet werkt kun je proberen de files te renamen naar de extensie dat ie heeft. (meestal .rar). Ik heb dit vroeger weleens met edonkey gehad namelijk. (van die 6 mb verschil moet je dan maar hopen dat dat een misschatting is van Emule :))

[ Voor 22% gewijzigd door Sport_Life op 01-01-2003 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

remcoXP schreef op 01 januari 2003 @ 21:07:
Probeer eens af te sluiten en opnieuw te starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:30
hej ik probeer al weken een film te completen, maar sommige kleine deeltjes heeft bijna niemand, als ze em hebben staat daar een queue van dagen... Heb em zelf al paar dagen aan laten staan... niks helpt.

nou is mijn vraag, kun je met een bepaald progje dan ook de delen die je al gedownload hebt van die film al vast bekijken?? want die stukjes die hij mist zitten op t einde... Bij kazaa en andere shit kan dat wel... Maar aangezien EMule anders werkt dacht ik van ff vragen.... :+
Ik hoop t.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rechtsklikken en dan preview doen misschien :? :P En als dat niet lukt, de correcte .met zoeken in je temp folder, kopieren hernoemen en openemn in virtualdub wil ook wel werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Laatst online: 13:30
preview deed t niet, had ik ook al gekeken hoor maar die was disabled, maar openen met virtual dub wou wel... Thanx man..

[ Voor 29% gewijzigd door Saeverix op 02-01-2003 01:00 . Reden: Braq ]

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scharnout
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2024

Scharnout

Meuk

Ik snap er niets meer van.

Ik ben allemaal Star Trek afleveringen aan het downloaden en dat gaat natuurlijk niet zo hard. Maar het rare is, dat als ik bv nu een filmpje erbij aan zet mijn download van die trek-afleveringen opeens omhoog schiet. Hoe kan dat?

Ik gebruik eMuleplus (goeie!)

And Bob's your uncle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

[quote]Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 14:06:
zoek eens naar het programma ffdshow die werkte toen ook bij mij
hey bedankt he! het werkt nou super!!! als ik ooit een x paus wordt verklaar ik je heilig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeekK schreef op 31 december 2002 @ 16:38:
eMule (en de mods) crashen altijd op een gegeven moment, meestal als ik een instelling verander. De versie of mod maakt niet uit. Daarna kan ik eMule überhaupt niet meer opstarten!
Zoals nu met 0.24b: hij is pas gecrasht, en wil nu niet meer opstarten (ook na reboot niet): :'(

Als ik dubbelklik, bevriest windows, moet hem dan killen in de processeslist. (Win98SE, emule 0.24b standaard).

Weet iemand hier iets op? (komt emule ooit wel aan op 1.0?? ;) )
ligt waarschijnlijk aan jouw computer hoor ;), ik zou gaan voor de verse install van 98. Btw, v1.0 zal emule wel nooit halen denk ik. 1.0 betekent namelijk non-beta, en dan moeten ze officiele support enzo gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Mr.Nobody schreef op 29 december 2002 @ 19:17:
[...]

nee er hoeft geen emule op die andere pc te staan.
gewoon aanzetten in emule. alleen als je NAT gebruikt moet je poort 4711 (kunt ook een andere kiezen) door mappen naar je pc (zoals als met die andere emule poorten)
daarna tik je in je browser op een andere pc, thuis of ergens anders, http://ip.ip.ip.ip:4711
(thuis kun je je interne ip gebruiken, buiten je eigen netwerk je ip die je krijgt van je provider)
vanaf je eigen pc kun je ook http://127.0.0.1:4711 gebruiken.

ff een screendump:

[afbeelding]

hiervoor heb ik dus nog een inlog scherm gekregen, niet een windowslogin maar eentje in een webpagina verwerkt.

deze mod is dus de emule plus versie (www.emuleplus.tk)
zoals ik al eerder zei heeft veel mogelijk heden, hij bevalt mij beter dan tarod.
emule plus heeft ook enkele opties van tarod overgenomen.
zoals: drop not needed sources & A4AF
Ik ben nu ook emule+ aan het proberen, heb bij sygate de portmapping aangemaakt en ik krijg nog steeds geen pagina buiten het netwerk te zien.
Intern doet ie het wel, maar daar heb ik natuurlijk niet veel aan.
Ik weet hoe portmappings werken, maar krijg ik gewoon niet aan de praat (ook niet op port 80).

En inmiddels wel werkend, was vergeten de initstring aan te zetten (stommmmmmmm)

[ Voor 4% gewijzigd door MeNTaL_TO op 02-01-2003 14:42 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadVibes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02-2016
Ik zie in mijn Firewall agent, na het afsluiten van eMule, nog enorm veel verkeer op loc. poort 4662. Weliswaar wordt deze nu geblocked omdat eMule niet meer actief is maar toch.. Het gaat hier om tientallen aanvragen per minuut.
Zorgt eMule er niet voor dat je uit de lijst van online gebruikers verdwijnt ofzo? Of heeft dat een uurtje nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Dat heeft een tijdje nodig. Als je een source hebt blijft eMule (gelukkig) niet constant checken of die source al online is, dat gebeurt sporadisch. Als je eMule sluit hou je dan idd verkeer op poort 4662.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

BadVibes schreef op 02 januari 2003 @ 15:35:
Zorgt eMule er niet voor dat je uit de lijst van online gebruikers verdwijnt ofzo? Of heeft dat een uurtje nodig?
Dat kan tot 3 dagen oplopen. Hoe dacht je anders dat 'de andere' kant moet weten dat jij off line bent? Hij kan er alleen maar achter komen door het zo nu en dan te vragen. En al doet hij dat maar een keer in de 20 minuten, als je een aantal populaire files had staan, dan sta je misschien bij een paar 1000 mensen in de lijst.
En als hij je een keer niet ziet kan dat zijn omdat je toevallig aan het booten was of omdat je een nieuwe versie van eMule er op zette of omdat er eens troomstoring was bij een router die er voor zorgde dat je online was etc etc...
Sommige mensen zijn alleen maar een paar uur per dag online. Die moet je ook weer terug kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-08 15:46
Ik heb gister emule geinstaleerd en krijg de hele tijd de volgende foutboodschap in serverinfo:

ERROR: Your port ..... is not reachable. You have a lowid, look http://www.edonkey2000.com/documentation/lowid.html ! Please correct your network config

Nou die link doet het dus niet. Ik snap niet dat de .... poort (maakt niks uit wat ik invul) niet bereikbaar is. Ik heb winroute hier als router en firewall, ik heb geprobeer de poort te forwarden maar dat werkt niet. Als ik winroute uitzet dan werkt het ook niet. Ik snap het niet meer. Iemand een idee?

Ik kan wel server joinen, sommige, en kan ook dl maar wel dus met een lowid en ik kom volgend mij niet echt alle servers binnen.

[ Voor 11% gewijzigd door JochemvL op 02-01-2003 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
CyberHunter schreef op 02 januari 2003 @ 19:32:
Ik heb gister emule geinstaleerd en krijg de hele tijd de volgende foutboodschap in serverinfo:

ERROR: Your port ..... is not reachable. You have a lowid, look http://www.edonkey2000.com/documentation/lowid.html ! Please correct your network config

Nou die link doet het dus niet. Ik snap niet dat de .... poort (maakt niks uit wat ik invul) niet bereikbaar is. Ik heb winroute hier als router en firewall, ik heb geprobeer de poort te forwarden maar dat werkt niet. Als ik winroute uitzet dan werkt het ook niet. Ik snap het niet meer. Iemand een idee?

Ik kan wel server joinen, sommige, en kan ook dl maar wel dus met een lowid en ik kom volgend mij niet echt alle servers binnen.
in winroute instellen dat ie poort 4661 & 4662 TCP naar jouw ip zend.
net als 4665 & 4672 UTP.

zie ook: http://www.weethet.nl/dutch/adsl_mxstream_winroute.asp

[ Voor 6% gewijzigd door Mr.Nobody op 02-01-2003 19:46 . Reden: TYPO :( ]

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
standaard poorten in emule zijn tcp 4662 en udp 4665 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
ja sorry, zie het net, typo! 4672 ipv 4472

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
had ik ook al gedaan, maar het werkt nog steeds niet. Krijg nog steeds dezelfde error, met poort 4662. nog ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
ik heb hem op 4661, werkt hier perfect. probeer die eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
Nog steeds niet, op een er van de manier staan die poorten dus niet open, stealth, dat lijkt mij teminsten. Hoe kan ik ze dan open zetten. Hij fowards ze natuurlijk ook niet naar de goede pc als de server nog geneens mijn server/router kunnen bereiken op deze poorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
CyberHunter schreef op 02 januari 2003 @ 20:08:
Nog steeds niet, op een er van de manier staan die poorten dus niet open, stealth, dat lijkt mij teminsten. Hoe kan ik ze dan open zetten. Hij fowards ze natuurlijk ook niet naar de goede pc als de server nog geneens mijn server/router kunnen bereiken op deze poorten.
heb je xp op die server? zo ja, staat je xp firewall uit?

[ Voor 4% gewijzigd door Mr.Nobody op 02-01-2003 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
nee win2000,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

CyberHunter schreef op 02 januari 2003 @ 20:08:
uhh hoe bedoel je dat laatste zinnetje?

Hij fowards ze natuurlijk ook niet naar de goede pc als de server nog geneens mijn server/router kunnen bereiken op deze poorten.

???

want natuurlijk foward hij ze niet naar de goede pc als je dat niet bij jouw router instelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy
  • Laatst online: 10-09 15:24

IndoBoy

Een kok moet dik zijn!!!!

Heeft iemand voor mij misschien Tarod 23b.11e beschikbaar. Op die andere site's krijg ik hem niet gedownload. Alvast bedankt.

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
Ik heb op mijn server winroute nu zo staan dat hij TCP poort 4661 4662 en UDP 4665 4672 naar de goede pc stuur (met eMule). Maar als de 'firewall' (winroute) de poort 'onzichtbaar'/stealth maakt dan vinden de eMule servers mijn computer nooit.

Ik weet het het is een beetje vaag allemaal.

Afbeeldingslocatie: http://80.60.156.25/got/pics/eMule.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

vandaag ook gezeik met winroute, terwijl ie daar anders nooit over klaagde.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
CyberHunter schreef op 02 januari 2003 @ 23:47:
Ik heb op mijn server winroute nu zo staan dat hij TCP poort 4661 4662 en UDP 4665 4672 naar de goede pc stuur (met eMule). Maar als de 'firewall' (winroute) de poort 'onzichtbaar'/stealth maakt dan vinden de eMule servers mijn computer nooit.

Ik weet het het is een beetje vaag allemaal.

[afbeelding]
als ze stealth zijn staan ze niet open :?
lijkt me dat ze niet goed staan ingesteld dan, moet je er toch nog maar eens naar kijken.

heb je zeker weten de juiste ip gebruikt voor die emule-pc?
het zou nl niet de eerste keer zijn, lees maar eens terug in de emule topics.

ik zie zo ff 3 mogelijkheden:

of de firewall blokt 1 van de poorten
of de router is niet goed gemaped
of de poorten zijn gemaped naar een andere pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

K heb hier nog een interesante faq: (niet zelf gemaakt)
Voorkeuren

Bij deze Voorkeuren ga ik uit van de "officiele versie (0.24b)" (En Tarod)

Voorkeuren, algemeen.
1. Schuilnaam.
Neem een duidelijke, Coole gebruikersnaam,
Velen laten de oorspronkelijke naam staan (http//emule-project.net).
Persoonlijk vind ik dat niet bezwaarlijk, maar je benadeeld wel jezelf.
Neem dezelfde gebruikersnaam, als die je op de forums gebruikt.
Hierdoor heb je kans dat een andere gebruiker, je toevoegd aan friends, waardoor je hoger in de wachtlijst bij hem komt.
De andere optie spreken voor zich.
Klik wel even op ED2K links.als je dan via internet naar links voor emule zoekt, worden deze direct geopend in eMule. (doe dit bij elke update van de client)

Voorkeuren, verbinding.
1. Ontvangen en verzenden.
Vul hier de waardes in die bij je abonament horen.
bv; ontvagen 512, en verzenden 128.
En bij Limieten.
Ontvangen 0 kB/s, en verzenden 10 kB/s (met deze instellingen heb je de Max download).
2. Laat bij Clientpoort, en de UDP-poort de instellingen ongewijzigd.
3. Max bronnen per bestand.
Harde limiet, Speel hier wat mee, 100 is een prima getal om mee te beginnen.
Laat UDP aanvraag limiet op 80 staan.
4. Max verbindingen.
Ligt eraan wat je verbinding aankan.
Begin bv, met 100, word je internet niet trager als je surft, dan kan je deze waarde verhogen.
de waarde 500, voldoed meestal prima, hier zul je dus even mee moeten experimiteren. (als eMule zegt "teveel verbindingen", verlaag deze dan weer).
5. vink tenslotte de optie "Herstel verbroken verbinding" aan.
Word de verbinding met een server verbroken, dan zal eMule op zoek gaan naar een andere server.

Je kan ook gebruik maken van de Wizard,
deze steld dan de instellingen voor je verbinding in.

Voorkeuren, server.
Vink alle optie's aan, op die manier haal je het meeste rendement uit de servers.

Voorkeuren, mappen.
Deze spreken voor zich.

Voorkeuren, bestanden.
1. Toon gedeelde bestanden aan.
Vink hier 1 van de 3 optie's aan,
Iedereen: laat aan iedereen die om je gedeelde bestanden vraagt, deze zien.
vb; ( Gebruiker .... (4212048) vraagt om je gedeelde bestandenlijst -> Geaccepteerd
Vrienden: Alleen aan de groep die je aan vrienden hebt toegevoegd.
Niemand: Helemaal niemand krijgt je gedeelde bestanden te zien.
2. Inteligente Fout Afhandeling. (L.C.H.)
Vink deze optie aan. Is er een stukje bestand corrupt (beschadigd, onjuiste groote, etc) dan zal emule dat stukje opnieuw downloaden.

Voorkeuren, berichten.
1. Berichten popup.
Wil je van alles op de hoogte blijven, dan vink je alles aan.
Heb je liever niet dat er vanuit de systemtray, een bericht word gegeven, vink dan alles uit.

Voorkeuren, instellingen statistieken.
Hier kun je de verversingstijd instellen, welke je te zien krijgt, onder de tab "statistieken"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
3 vraagjes die ik bij voorkeuren zie staan:

deactiveer bronuitwislelingen
activeer verzendings versnelling
overdracht volledige chunks

wat moet ik hiermee doen voor optimale snelheden1??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

NIET de source uitwisseling deactiveren
WEL de volledige chunks verzenden. Van dat laatste wordt je niet echt snelelr, maar zeldzame files verspreiden zich dan beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy

IndoBoy

Niemand die mij effe kan helpen aan Tarod 23b.11e???

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:49
IndoBoy schreef op 03 januari 2003 @ 10:11:
Niemand die mij effe kan helpen aan Tarod 23b.11e???
Hier staat hij bij: http://xvalentin.free.fr/eMule/
Staan trouwens een hoop mods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy

IndoBoy

Bedankt. De Tarod mod werkt bij toch het beste. Op die site, die hier in de FAQ wordt gegeven, doet die het niet de link. Hij blijft hangen elke keer op 10 %.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^Mo^
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-07 22:25
eMule Plus 0.24b 2 is uit:
BUGFIX: fixed some resource-errors/leaks in xrmb's upload part traffic [FoRcHa]
BUGFIX: solved the unlimited-upload bug of enkeyDEV accurate speed measure [Ottavio84]
BUGFIX: updated translations [Translators Team]
BUGFIX: temporary and VideoLAN client directories are set to 8.3 [Cax2]
BUGFIX: some internal bugfixes [kuchin]
BUGFIX: updated the crash reporting feature [kuchin]
BUGFIX: patch for .part.met creation nearest to 0 [faust]
BUGFIX: safe Load Gaps [SlugFiller]
BUGFIX: solved non-updating infobox-header when the infobox is minimized [FoRcHa]
BUGFIX: patched xrmb's last column in shared files to show the total upload, if >0 [Cax2]
BUGFIX: in the server list, max users now works as expected [Cax2]
FEATURE: WebServer: password is protected by MD5 algorithm [kuchin]
FEATURE: WebServer: improved header - more information shown [kuchin]
FEATURE: WebServer: start and stop in runtime [kuchin]
FEATURE: WebServer: many tooltip infos in transfer page (not Mozilla) [kuchin]
FEATURE: WebServer: Percent completion shown in transfer page [kuchin]
FEATURE: now you can use Videolan Client for preview [Poppa]
FEATURE: added an option to enable/disable Download Auto Priority [DonGato]
FEATURE: added ed2kfakes and joined all fake checkers in a single popup menu [DonGato]
FEATURE: updated and improved sorting [Cax2]
FEATURE: added Chinese language [wkao]
FEATURE: improved some protocol tags for better eDonkey-eMule communication [DbT]
Nu in de aanbieding bij http://www.emuleplus.tk/ ;)

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

is eMule V0.24b 2b plus OXyGeN 1 ook al uit?

ja dus... hier kan je hem downen http://www.cifod-educatel...Plus_0.24b_2_OXyGeN_1.rar

en hun forum vind je hier: http://www.emule-project....112f6c31a0f18e20b52591c70

[ Voor 76% gewijzigd door Dark4ever op 03-01-2003 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scharnout
  • Laatst online: 10-04-2024

Scharnout

Meuk

En wat doet oxygen dan precies?

And Bob's your uncle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

Scharnout schreef op 03 January 2003 @ 13:57:
En wat doet oxygen dan precies?
nou uhh
This mod include all the modifications from eMule 0.24b 2 Plus.
And :
1-> [patch] Allowing More Then One User From Nat Fwall (Lord KiRon)
2-> files with folowing extentions won't be shared: part, met, dll, sys, drv, tmp, ini, dbx.(MileniaMod)

Previous version features:
(still included in this version)

1 : Queue limit changed to 100/1000
2 : Max source per file changed to 1000
3 : Max connections changed to 1000
4 : UDP-Request maximum at 100
5 : Max connexion in 5s : 100
6 : Blanks in links now replaced by "_" to avoid filter problems on servers (.part.avi)
7 : Upload slots now at 4kb/s
8 : Upload system completely changed (DonkeyDoctor)
9 : Colors added on file name in download list (client) (red = asked for another file, best view to use download now function)
10 : Added file name in donwload list (client)
11 : Added rank in upload list
12 : File name deleted in "asked for : "
13 : Patch for .part.met creation nearest to 0
14 : Icon client+ changed
15 : Speedmeter aspect modified
16 : Added .rmvb in video types
17 : Added .tar.gz un archives types
18 : Added .omg .rmvb .rm in IsMovie()
19 : Direct acces to #Oxygen chat (IRC.EpiKnet.org)
20 : Xrmb patch for file sending to the server. file limit fixed at 200 for now (can be modified in next versions)
21 : Patch random server (xrmb)
22 : Patch server rating (xrmb modified by Faust)
23 : [patch/bugfix]safe Load Gaps (SlugFiller)
24 : Added a dynamic upload system, AMUC from MorphMod.
en voor de rest alles wat je in emule + ook hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik nu Emule een aantal maanden ben er zeer tevreden over: UL 29,03 GB DL 39.37 GB :) en dat met 16 kB up met @home.

Maar ik heb een paar vraagjes:

1. hoe kan ik mijn eigen score zien?
2. Is je score afhankelijk van de lijst van de gedeelde bestanden en daar het aantal filesize upload ervan (dus als je een file weghaalt verdwijnt er een aantal punten) of is dat afhankelijk van de totale UL/DL?
3. Als er 1000 gebruikers zijn die dezelfde file willen hebben en jij komt als 1001 binnen met de hoogste score begin jij dan als eerste zodra er een plek vrij komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 00:59:
Ik gebruik nu Emule een aantal maanden ben er zeer tevreden over: UL 29,03 GB DL 39.37 GB :) en dat met 16 kB up met @home.

2. Is je score afhankelijk van de lijst van de gedeelde bestanden en daar het aantal filesize upload ervan (dus als je een file weghaalt verdwijnt er een aantal punten) of is dat afhankelijk van de totale UL/DL?
3. Als er 1000 gebruikers zijn die dezelfde file willen hebben en jij komt als 1001 binnen met de hoogste score begin jij dan als eerste zodra er een plek vrij komt?
3 is volgens mij "ja".
Ik kan er bij wijzen van spreken uren naar kijken wat er zich allemaal afspeelt in de queue en bij downloads waar ikzelf op wacht,en vaak zie ik dat diegene met een hogere score veel eerder aan de beurt is dan de rest die op hetzelfde zit te wachten.

Op 1 en 2 weet ik zo even geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarElo schreef op 04 January 2003 @ 01:10:
[...]

3 is volgens mij "ja".
Ik kan er bij wijzen van spreken uren naar kijken wat er zich allemaal afspeelt in de queue en bij downloads waar ikzelf op wacht,en vaak zie ik dat diegene met een hogere score veel eerder aan de beurt is dan de rest die op hetzelfde zit te wachten.

Op 1 en 2 weet ik zo even geen antwoord.
Ben ik toch niet zo vreemd ik zit er nu ook al zo'n uur naar te kijken :P

Ik hou nu in de wachtlijst 1 bepaalde persoon in de gaten, die wil adobe ps 7 van mij hebben, toen ik startte met kijken was zijn score rond de 3000 en inmiddels staat ie al rond de 8000 maar als ik zijn gegevens bekijk zie ik daar niets veranderd? (kan ook zijn dat het niet geupdated wordt)

Maar wat als het wel updated wordt, dan zou je dus een hogere score krijgen van de wachttijd die je hebt opgelopen. En dan klopt opzich jouw verhaal ook wel een hogere score gaat dan voor want er komen regelmatig hogere scores binnen dan van die persoon die ik in de gaten hou en die gaan allemaal voor en die persoon komt dus wel steeds hoger in de lijst kwa scores en mag uiteindelijk downloaden bij mij vanwege de wachttijd ook al shared ie nauwelijks.

Best wel goed geregeld dan dat scoresysteem :Y) werkt ontmoedigend als je niet shared >:)

//edit: hmm ik drukte bij toeval meerdere keren op het sorteren van de scores, dan refresht hij waarschijnlijk alle gegevens ook gelijk want iedere keer gaat een user zijn score ineens omhoog? Bij lage scores zo'n beetje met 1 a 2 punten en hoge scores iets van de 10 en 20 punten omhoog? Dat berekent ie dan wel erg snel, en is het zelfs afhankelijk van het aantal sec. dat je wacht.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Ik zie trouwens dat eMule+ gebruikers veel minder naar de file vragen waar ze op wachten dan andere clients.

Stel,.. Piet shared file "xxx" en de priority is high.
Jan wil die file,en sluit achteraan in de queue (heeft inmiddels 1x gevraagd).

Een paar uur later is Jan nog niet aan de beurt geweest,maar Piet vind dat file "xxx" inmiddels al goed verdeeld is,en dus makkelijk aan te komen.
Dus piet zet de priority van file "xxx" op low.

Wat ik dus gezien heb,is dat eMule+ gebruikers (in de 4 uur dat ik het een beetje gevolgd heb) maar 1 tot 5x om een file vragen ipv 6 tot 8x (zonder ban) wat andere clients betreft.

En bij elke vraag veranderd ook de priority mee,als diegene die die file shared dat veranderd.
Dus in dit geval zijn de eMule+ gebruikers slechter af.

Ik gebruik zelf 0.23b met Tarod 11e
Wat me nog prima bevalt :)

[ Voor 3% gewijzigd door MarElo op 04-01-2003 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

MarElo schreef op 04 januari 2003 @ 01:28:

Wat ik dus gezien heb,is dat eMule+ gebruikers (in de 4 uur dat ik het een beetje gevolgd heb) maar 1 tot 5x om een file vragen ipv 6 tot 8x (zonder ban) wat andere clients betreft.

En bij elke vraag veranderd ook de priority mee,als diegene die die file shared dat veranderd.
Dus in dit geval zijn de eMule+ gebruikers slechter af.
Nee hoor, dat maakt niet zo veel uit. De queue wordt geregeld door jouw systeem. Stel dat je iedere minuut een puntje omhoog gaat. Dan zie je als je om de 10 minuten vraagt dat je steeds 10 punten omhoog gaat. Vraag je om de 20 minuten dan ga je 20 punten omhoog. Het is uiteindelijk zo dat jouw client even waarschuwt als ze aan de beurt zijn. Minder vragen is HEEL goed voor het netwerk. De oude eDonkey is compleet gesloopt door een 'bot' die om de paar minuten vroeg. En MLdonkey gebruikers janken dat ze nooit iets krijgen van eMule sources omdat ze zo vaak vragen dat ze gabanned worden. Je kan MLdonkey herkennen aan client versie 0.59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:44
Ik heb de afgelopen tijd een paar keer gehad dat of emule crashte of mijn pc rebootte en dat mij downloads zo nu en dan gerehashed moesten worden. Het leek altijd wel ok, maar ik vroeg me af of er een tool is die complete files kan hashen, zodat ik kan zien of die gelijk is aan de hash uit de link. Ik zoek dus een tool waaraan ik kan zien of de file correct gedownload is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:41
als die niet correct is kan je hem niet openen, bij een exe, bij divx weet ik niet hoe het zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

AgeOfPanic schreef op 04 januari 2003 @ 15:27:
Het leek altijd wel ok, maar ik vroeg me af of er een tool is die complete files kan hashen, zodat ik kan zien of die gelijk is aan de hash uit de link. Ik zoek dus een tool waaraan ik kan zien of de file correct gedownload is.
Het is per definitie OK. Als de hash van je file veranderd is, is het voor eMule een andere file geworden en dan zal hij niets meer oppikken van je sources. En de mensen die van jou iets ophalen zullen niets meer van je krijgen, ze vragen immers om een andere file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 00:59:

1: je hebt bij iedereen een anderen score... en je score stijgt als je naar die gast veel upload...

2. zie 1. en neej als je een file weghaalt gaat je punten niet omlaag

3. nee, maar je gaat wel sneller dooe die quote heen dan gebruiker 1000. Alleen je bent niet meteen daarna aan de beurt. en hoeveel sneller je bent dan gebruiker 1000 ligt er aan hoeveel jij en hoeveel hij naar die gast hebben geupload

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

AgeOfPanic schreef op 04 January 2003 @ 15:27:
Ik heb de afgelopen tijd een paar keer gehad dat of emule crashte of mijn pc rebootte en dat mij downloads zo nu en dan gerehashed moesten worden. Het leek altijd wel ok, maar ik vroeg me af of er een tool is die complete files kan hashen, zodat ik kan zien of die gelijk is aan de hash uit de link. Ik zoek dus een tool waaraan ik kan zien of de file correct gedownload is.

Zoals Ortep al zegt, die moet gelijk zijn. Emule kijkt gewoon "oh er moet hash FF08A" uitkomen, checkt dat en als dat niet zo is dan gaat hij zoeken waar de fout zit (en vervolgens dat stukje nog een keer downloaden).

Zo'n tool bestaat overigens wel, ik gebruik hem zelf voornamelijk om te kijken of een bestand wat ik heb van een non-emule-bron (uhm, LAN, HTTP ;)) eenzelfde hash heeft als een 'zeldzaam' bestand op eMule. Als dat zo is share ik die file namelijk, is dat niet zo dan zaait het alleen maar verwarring.

http://kstraathof.mindconnect.nl/ed2k_hash.exe

Programma is uber-simpel en lekker zonder GUI ;) Ga gewoon naar DOS, ga naar de dir waar ed2k_hash instaat en rammel "ed2k_hash C:\path\filename" in en je krijgt je hash :).
Niet extreem handig maar zo af en toe prima (voor mij iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 02-09 20:00
whoot, ik download een proggie! :P

Weliswaar nog niet zo hard, maargoed, het is maar 600 kb :P

Heb een boel GB geshared staan, ff kijken hoe dit gaat, want hij zit nogal op mn schijven te zoeken.. Ah, is nu gestopt, nouja, we zien wel :)

Binnenkort es wat oude films zoeken, dat zou wel leuk zijn :)

Max down en upload op 500 gezet trouwens :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
heeft iemand anders ook het probleem dat bij een multimonitor opstelling de iconen in de toolbar van emule en niet uitzien?

als ik een icoon uit emule rip met resoucehacker, dan ziet dat icoon er goed uit.

zie pic:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/j.aeilkema/kloteiconen.jpg

ik heb als primairy een gforce 4 (1024x768/32bits) en als secondairy een S3 Trio 32/64 (800x600/16 bits).

het probleem zou kunnen zijn dat er geen iconen met verschillende kleuren aanwezig zijn, zoals bv in winzip bv. die pakt voor verschillende hoeveelheden kleuren andere iconen met bv 256 kleuren of meer. maar het gekke is dat ik het aantal kleuren niet verander op mijn primairy monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 02-09 20:00
Mr.Nobody schreef op 05 januari 2003 @ 02:48:
heeft iemand anders ook het probleem dat bij een multimonitor opstelling de iconen in de toolbar van emule en niet uitzien?

als ik een icoon uit emule rip met resoucehacker, dan ziet dat icoon er goed uit.

zie pic:

[afbeelding]

ik heb als primairy een gforce 4 (1024x768/32bits) en als secondairy een S3 Trio 32/64 (800x600/16 bits).

het probleem zou kunnen zijn dat er geen iconen met verschillende kleuren aanwezig zijn, zoals bv in winzip bv. die pakt voor verschillende hoeveelheden kleuren andere iconen met bv 256 kleuren of meer. maar het gekke is dat ik het aantal kleuren niet verander op mijn primairy monitor.
Nee, dat probleem heb ik niet, maar ik heb er dan wel 2 geforce 2's in zitten.

Maarre, dr wordt nu al met 500 k/s :o van me geleeched, is dat dan ook goed voor mijn eigen downloadsnelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
ik heb het nu al, voorlopig, opgelost:

• emule uit
• 2e monitor, extend desktop to this display uit
• use all posible colors for icons uit
• use all posible colors for icons aan
• emule aan
• 2e monitor, extend desktop to this display aan

waarschijnlijk na dat is een reboot gedaan heb moet ik dit herhalen :(
gewoon een windows bug, blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bewaart Emule plus met Oxygen1 mod nou die gevonden sources bij afsluiten? Ik zie nl. geen .stsrc files. Verder zie ik ook geen .backup files om corrupte .met files te voorkomen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 17:35:
Bewaart Emule plus met Oxygen1 mod nou die gevonden sources bij afsluiten? Ik zie nl. geen .stsrc files. Verder zie ik ook geen .backup files om corrupte .met files te voorkomen :?
oxygen2 is net uit.
Based on eMule 0.24b 2 Plus.

1-> Upload Throtlle supressed
2-> Patch delete QR > 1000 (Milenia) (all sources above QR>1000 won't be used)
3-> AMUC active by default
4-> Sources keeped 24 hours max. (Because of dyn IP)
5-> Sources reloading 50 maximum.

This mod include all the modifications from eMule 0.24b 2 Plus.
And :
1-> [patch] Allowing More Then One User From Nat Fwall (Lord KiRon)
2-> files with folowing extentions won't be shared: part, met, dll, sys, drv, tmp, ini, dbx.(MileniaMod)

Previous version features:
(still included in this version)

1 : Queue limit changed to 100/1000
2 : Max source per file changed to 1000
3 : Max connections changed to 1000
4 : UDP-Request maximum at 100
5 : Max connexion in 5s : 100
6 : Blanks in links now replaced by "_" to avoid filter problems on servers (.part.avi)
7 : Upload slots now at 4kb/s
8 : Upload system completely changed (DonkeyDoctor)
9 : Colors added on file name in download list (client) (red = asked for another file, best view to use download now function)
10 : Added file name in donwload list (client)
11 : Added rank in upload list
12 : File name deleted in "asked for : "
13 : Patch for .part.met creation nearest to 0
14 : Icon client+ changed
15 : Speedmeter aspect modified
16 : Added .rmvb in video types
17 : Added .tar.gz un archives types
18 : Added .omg .rmvb .rm in IsMovie()
19 : Direct acces to #Oxygen chat (IRC.EpiKnet.org)
20 : Xrmb patch for file sending to the server. file limit fixed at 200 for now (can be modified in next versions)
21 : Patch random server (xrmb)
22 : Patch server rating (xrmb modified by Faust)
23 : [patch/bugfix]safe Load Gaps (SlugFiller)
24 : Added a dynamic upload system, AMUC from MorphMod/
http://www.gwadanews.com/...Plus_0.24b_2_OXyGeN_2.rar

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Laatst online: 16-06-2024
hallo

ik ben ook overstag gegaan,maar nu heb ik na een tijdje te weinig systemresources.Ik draai met win 2000 pro sp3(english),ik heb 512 mb(wat genoeg zou moeten zijn).Het enige wat op de achtergrond draait is icq,antivirus(norton 2003),firewall(ook norton 2003),en een muisproggie.
Ik vind dit echt vaag,want als ik mijn pc een dag laat draaien,en ik wil mijn berichtjes in icq openen,dan zegt ie het bekende low on systemresources :?
Wie kan mij hiermee helpen,want ik heb dat alleen met emule

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Welke versie gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Laatst online: 08-09 13:52
Komt sjaakie Tarod echt niet terug?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike78
  • Laatst online: 22:02

Mike78

Always

Ik krijg bij zowel emule als edonkey de melding lowid. Ik internet via internet delen (win xp pro). Emule staat op de client pc. Hoe kan ik die poort 4662 doorsturen naar de client pc? Ik heb de poort in mijn firewall op de host pc gewoon opengezet. Iemand een idee??

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Mike78 schreef op 06 January 2003 @ 13:30:
Ik krijg bij zowel emule als edonkey de melding lowid. Ik internet via internet delen (win xp pro). Emule staat op de client pc. Hoe kan ik die poort 4662 doorsturen naar de client pc? Ik heb de poort in mijn firewall op de host pc gewoon opengezet. Iemand een idee??
Kijk eens de eerste post door, is al een paar keer verteld hoe en welke poorten je open moet zetten.
Heb je de firewall op de server wel opengezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - peter -
  • Laatst online: 09-09 20:00
eMule Plus 0.24b 3 is ook weer uit!
BUGFIX: WebServer: small changes and fixes [kuchin]
BUGFIX: when a file is complete no speed is shown in the speed column [Lord KiRon]
BUGFIX: solved unsupported operation during start while sharing too much files in Win 9x OS [Lucas]
BUGFIX: some fixes to reduce CPU usage while in system tray [Lord KiRon]
BUGFIX: speed optimization for lists by disabling the update of non shown items [Lord KiRon]
BUGFIX: changed some default eMule Plus values [DonGato]
BUGFIX: removed list updates when minimized to save CPU [Lord KiRon]
BUGFIX: potential memory overun fixed [Lord KiRon]
BUGFIX: removed some unneeded checks while adding sources [DbT]
BUGFIX: removed Max Sources per file from SLS customization [DonGato]
BUGFIX: solved crash in sockets code (ProcessExtPacket function) [kuchin]
BUGFIX: solved crash when trying to download all A4AF sources for file [kuchin]
BUGFIX: some fixes to VideoLAN movie preview [Poppa]
BUGFIX: corrected a minor glitch while disabling the UDP port box [Lord KiRon]
BUGFIX: solved a problem that appears while moving columns in the download window [Lord KiRon]
BUGFIX: support for two clients with same IP and different ports [Lord KiRon]
BUGFIX: updated an old toolbar button check code [DonGato]
FEATURE: added new icon for Part Traffic preferences [DrSiRiUs]
FEATURE: WebServer: Add/delete servers [Julien]
FEATURE: WebServer: Update server.met from URL [Julien]
FEATURE: WebServer: Web-based search [Julien]
FEATURE: now we catch crashes from DownloadClient/SharedFilesCtrl [kuchin]
FEATURE: now movie extensions are case insensitive to enable preview (AVI=avi) [DonGato]
FEATURE: previewing with VideoLAN client doesn't need free space in the temp directory [DonGato]
FEATURE: now you can preview VideoCD files using VideoLAN client [Poppa]
FEATURE: updated minimize to tray button to be enabled/disabled without closing eMule Plus [zegzav]
FEATURE: you can set the preferred size of the block to be used in Slow Complete (up to 1024KB) [DonGato]
FEATURE: you can enable a slow completion of files so you have a more responsive computer [Lord KiRon]
FEATURE: completion of files now runs on a separated thread [Lord KiRon]
FEATURE: now the name of the A4AF file is shown in the tooltip [DonGato]
FEATURE: updated Status sorting to take in account the sources status in Downloads [Lord KiRon]
FEATURE: updated to xrmb part traffic v3+ code with nice configuration options [DonGato/Cax2]
FEATURE: WebServer: Code reorganized once again, now for templates [kuchin]
FEATURE: WebServer: Sort for shared files [Julien]
FEATURE: WebServer: Upload queue [Julien]
FEATURE: you can emulate an eDonkey or mlDonkey client while connecting to mlDonkey [Maverick]
FEATURE: added mlDonkey to the client statistics [Maverick]
FEATURE: now mlDonkey is correctly recognized [Maverick]
FEATURE: moved the sources download status to the status column [Lord KiRon]
FEATURE: WebServer: case-insensitive sort in pages [kuchin]
FEATURE: WebServer: right alignment for numbers [kuchin]
FEATURE: WebServer: last page update time (local) is shown [kuchin]
FEATURE: WebServer: Logout [kuchin]
FEATURE: WebServer: added users and files in serverlist page [kuchin]
FEATURE: added an option to disable sources exchange requests when a file reachs an amount of sources [DonGato]
FEATURE: added an option to set the active connections value used for statistics graph (restart required) [DonGato]
FEATURE: now we catch crashes from DownloadListCtrl/HyperTextCtrl/ListenSocket/UploadQueue [kuchin]
FEATURE: Russian translation improved [LF_]
FEATURE: not sharing anymore part, met, dll, sys, drv, tmp and log files [pruv3750]
www.emuleplus.tk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splasher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01-2012

Splasher

Met nieuw icon.

Aan de Tarod mod's word zeker niet meer gewerkt ( de laatste die ik zag was voor Emule v23b tarod 11e ) en aan gezien 24b al aardig lang bestaat :?

I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarod mods are history ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splasher

Splasher

Met nieuw icon.

erg jammer ik vond ze altijd wel lekker werken die mod's dan maar effe een nieuwe (goeie) mod op zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

eMule Plus 0.24b 3 is uit.

http://www.emule-mods.de/?mods=plus
Things missing from our MOD (present in 0.24b official code):
- No estimated total users on the network counter
- No statistics colors configuration
- Connection wizard

05.01.03 | eMulePlus 0.24b 3
BUGFIX: WebServer: small changes and fixes [kuchin]
BUGFIX: when a file is complete no speed is shown in the speed column [Lord KiRon]
BUGFIX: solved unsupported operation during start while sharing too much files in Win 9x OS [Lucas]
BUGFIX: some fixes to reduce CPU usage while in system tray [Lord KiRon]
BUGFIX: speed optimization for lists by disabling the update of non shown items [Lord KiRon]
BUGFIX: changed some default eMule Plus values [DonGato]
BUGFIX: removed list updates when minimized to save CPU [Lord KiRon]
BUGFIX: potential memory overun fixed [Lord KiRon]
BUGFIX: removed some unneeded checks while adding sources [DbT]
BUGFIX: removed Max Sources per file from SLS customization [DonGato]
BUGFIX: solved crash in sockets code (ProcessExtPacket function) [kuchin]
BUGFIX: solved crash when trying to download all A4AF sources for file [kuchin]
BUGFIX: some fixes to VideoLAN movie preview [Poppa]
BUGFIX: corrected a minor glitch while disabling the UDP port box [Lord KiRon]
BUGFIX: solved a problem that appears while moving columns in the download window [Lord KiRon]
BUGFIX: support for two clients with same IP and different ports [Lord KiRon]
BUGFIX: updated an old toolbar button check code [DonGato]
FEATURE: added new icon for Part Traffic preferences [DrSiRiUs]
FEATURE: WebServer: Add/delete servers [Julien]
FEATURE: WebServer: Update server.met from URL [Julien]
FEATURE: WebServer: Web-based search [Julien]
FEATURE: now we catch crashes from DownloadClient/SharedFilesCtrl [kuchin]
FEATURE: now movie extensions are case insensitive to enable preview (AVI=avi) [DonGato]
FEATURE: previewing with VideoLAN client doesn't need free space in the temp directory [DonGato]
FEATURE: now you can preview VideoCD files using VideoLAN client [Poppa]
FEATURE: updated minimize to tray button to be enabled/disabled without closing eMule Plus [zegzav]
FEATURE: you can set the preferred size of the block to be used in Slow Complete (up to 1024KB) [DonGato]
FEATURE: you can enable a slow completion of files so you have a more responsive computer [Lord KiRon]
FEATURE: completion of files now runs on a separated thread [Lord KiRon]
FEATURE: now the name of the A4AF file is shown in the tooltip [DonGato]
FEATURE: updated Status sorting to take in account the sources status in Downloads [Lord KiRon]
FEATURE: updated to xrmb part traffic v3+ code with nice configuration options [DonGato/Cax2]
FEATURE: WebServer: Code reorganized once again, now for templates [kuchin]
FEATURE: WebServer: Sort for shared files [Julien]
FEATURE: WebServer: Upload queue [Julien]
FEATURE: you can emulate an eDonkey or mlDonkey client while connecting to mlDonkey [Maverick]
FEATURE: added mlDonkey to the client statistics [Maverick]
FEATURE: now mlDonkey is correctly recognized [Maverick]
FEATURE: moved the sources download status to the status column [Lord KiRon]
FEATURE: WebServer: case-insensitive sort in pages [kuchin]
FEATURE: WebServer: right alignment for numbers [kuchin]
FEATURE: WebServer: last page update time (local) is shown [kuchin]
FEATURE: WebServer: Logout [kuchin]
FEATURE: WebServer: added users and files in serverlist page [kuchin]
FEATURE: added an option to disable sources exchange requests when a file reachs an amount of sources [DonGato]
FEATURE: added an option to set the active connections value used for statistics graph (restart required) [DonGato]
FEATURE: now we catch crashes from DownloadListCtrl/HyperTextCtrl/ListenSocket/UploadQueue [kuchin]
FEATURE: Russian translation improved [LF_]
FEATURE: not sharing anymore part, met, dll, sys, drv, tmp and log files [pruv3750]
Wie kan mij trouwens meer vertellen over deze mod?
eMule 0.24b Morph V3a ( http://www.emule-mods.de/?mods=morph )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike78

Mike78

Always

MeNTaL_TO schreef op 06 januari 2003 @ 15:22:
[...]

Kijk eens de eerste post door, is al een paar keer verteld hoe en welke poorten je open moet zetten.
Heb je de firewall op de server wel opengezet?
Firewall heb ik opengezet, staat ook in mijn post te lezen. Maar hij blijft de melding geven met ICS. :) Op de host werkt het wel gewoon.

[ Voor 5% gewijzigd door Mike78 op 06-01-2003 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Mike78 schreef op 06 January 2003 @ 16:40:
[...]

Firewall heb ik opengezet, staat ook in mijn post te lezen. Maar hij blijft de melding geven met ICS. :) Op de host werkt het wel gewoon.
Ik weet niet of ICS helemaal gelijk is aan NAT, volgens mij kan je geen porten forwarden met ICS, maar misschien dat iemand anders mij daar uitsluitsel kan geven, in ieder geval als het niet kan dan of een ander NAT systeem of blijven werken met een low-id.
En sorry, ik las de zin verkeerd, ik dacht da je de firewall op de client had open gezet ipv de host.

[ Voor 10% gewijzigd door MeNTaL_TO op 06-01-2003 16:46 . Reden: stukje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:35
Mike78 schreef op 06 January 2003 @ 16:40:
Je moet hem zo instellen. Waar bij mij private staat moet je jouw IP nummer ingeven van je client.

Afbeeldingslocatie: http://polonia.parelnet.nl/images/emule1.png
Afbeeldingslocatie: http://polonia.parelnet.nl/images/emule2.png

Het kan eerlijk gezegd niet makkelijker. Als ik jouw niet goed begrepen heb mijn excuses. Ik gebruik ook ICS (Emule draait op client) en het werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:05
Splasher schreef op 06 January 2003 @ 16:14:
erg jammer ik vond ze altijd wel lekker werken die mod's dan maar effe een nieuwe (goeie) mod op zoeken.
Een mooie vervanger voor Tarod is toch wel die emule plus. Ik heb een aantal maanden veel plezier van Tarod gehad, maar plus werkt toch nog veel beter imho!

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
Vatt schreef op 06 januari 2003 @ 17:22:
[...]

Je moet hem zo instellen. Waar bij mij private staat moet je jouw IP nummer ingeven van je client.

[afbeelding]
[afbeelding]

Het kan eerlijk gezegd niet makkelijker. Als ik jouw niet goed begrepen heb mijn excuses. Ik gebruik ook ICS (Emule draait op client) en het werkt prima.
je vergeet volgens mij 4672 UDP, voor de emule-emule sources overdracht :?

offtopic:
welke skin gebruik je? die ziet er erg mooi uit! kun je me een linkje sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike78

Mike78

Always

Vatt schreef op 06 januari 2003 @ 17:22:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]

Zou je misschien ook kunnen zeggen waar ik dat moet instellen? Want ik moet je eerlijk bekennen dat ik dat scherm nog nooit heb gezien. Alvast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
Mr.Nobody schreef op 06 januari 2003 @ 18:47:
[...]
je vergeet volgens mij 4672 UDP, voor de emule-emule sources overdracht :?

offtopic:
welke skin gebruik je? die ziet er erg mooi uit! kun je me een linkje sturen?
4672 UDP heb ik nergens ingesteld en ik heb nooit LOW ID of problemen met weining sources. Dus waarschijnlijk niet nodig misschien :?
offtopic:
De skin heet Plastic Tubes En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 34 en dan even CTRL F zoeken naar Slaiter (blz. 12 iig)
Mike78 schreef op 06 januari 2003 @ 20:31:
[...]
Zou je misschien ook kunnen zeggen waar ik dat moet instellen? Want ik moet je eerlijk bekennen dat ik dat scherm nog nooit heb gezien. Alvast bedankt. :)
Eigenschappen van je ICS Gateway. Rechts klikken op My Network Places, Properties, en dan je Internet gateway ook weer properties. En tenslotte 'settings'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splasher

Splasher

Met nieuw icon.

Cannondale schreef op 06 januari 2003 @ 18:18:
[...]

Een mooie vervanger voor Tarod is toch wel die emule plus. Ik heb een aantal maanden veel plezier van Tarod gehad, maar plus werkt toch nog veel beter imho!
Ik ben hem nu aan het testen :) ziet er goed uit voor la die web server vind ik super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike78

Mike78

Always

Vatt schreef op 06 januari 2003 @ 21:04:

Eigenschappen van je ICS Gateway. Rechts klikken op My Network Places, Properties, en dan je Internet gateway ook weer properties. En tenslotte 'settings'
Thnx ik heb het gevonden en meteen getest en het werkt. Bedankt. _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Mike78 op 06-01-2003 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:20

PoweRoy

funky!

ga zo de nieuwe plus testen :)

trouwens is de feature opgelost waarbij:
als ik in v2 van de plus versie de sources opsla en andere keer weer laat zijn het er altijd 20 hoe kan dat. ook al zijn er eerst 500 :*)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
Vatt schreef op 06 January 2003 @ 21:04:
[...]
4672 UDP heb ik nergens ingesteld en ik heb nooit LOW ID of problemen met weining sources. Dus waarschijnlijk niet nodig misschien :?
nee maar het uitwisselen van sources tussen emule clients onderling gaat volgens mij via deze poort. dus als jij niet niet open hebt staan kun je er geen gebruik van maken.

van de FAQ van www.emule-project:
3) Local Port: 4672
Remote Port: 4672
Protocol: UDP
Direction: incoming/outgoing
Purpose: Clients source asking / extended eMule protocol

Note: This port has to be forwarded in a router. Changing this port in Preferences you must also change the forwarding in the router.
If you are not able to forward this port check the disable box in Preferences -> Connection -> UDP Port
en
eMule is able to acquire sources for downloads from other eMule clients.

For well shared files every 10 minutes a random client in the source list of a particular download is asked for its sources.
If the file is rare, i.e. less than 40 sources, every client in the list is asked for its sources in this interval.

Only sources for missing parts are acquired. This is done via TCP* and the packets are compressed to save bandwidth.

Note:
> The protocol used is not compatible with mldonkey's source propagation protocol.

> *Since version 0.23b the used protocol is UDP to save connection overhead. Port 4672 is assigned to this eMule protocol extension.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier emule plus gebruikers die ook problemen hebben met overdreven geheugen gebruik van emule v2B tot 3a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
Yup, hij werkt een stuk sneller nu.
Ik draaide al weken zonder 4672 UDP te forwarden en ging eigenlijk altijd goed. Nu heb ik het toch maar even veranderd en na een paar seconden al aan het volledige aantal sources (in mijn geval limit op 600) In de oude situatie duurde dit toch aanzienlijk langer. Bedankt voor je oplettendheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
Vatt schreef op 07 January 2003 @ 00:33:
[...]

Yup, hij werkt een stuk sneller nu.
Ik draaide al weken zonder 4672 UDP te forwarden en ging eigenlijk altijd goed. Nu heb ik het toch maar even veranderd en na een paar seconden al aan het volledige aantal sources (in mijn geval limit op 600) In de oude situatie duurde dit toch aanzienlijk langer. Bedankt voor je oplettendheid :)
yep, je hoeft maar 1 emule client te hebben en je sources springen omhoog :)

offtopic:
bedankt voor die skin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Mr.Nobody schreef op 07 januari 2003 @ 00:37:
[...]

yep, je hoeft maar 1 emule client te hebben en je sources springen omhoog :)

offtopic:
bedankt voor die skin
ff checken.

Dus nu zet je in open ports setup

tcp 4661 - 4662

udp 4665 - 4672

Klopt dit zo? (of is het onduidelijk?)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik wel jammer vindt aan de emule plus is dat hij niet herhaaldelijk blijft vragen aan servers..

voorbeeld voor de domme mensen ;)

men heeft maar 1 server in z'n serverlijst staan, adanet bijvoorbeeld, en dan vraagt het programma of hij erop mag. Nou die zit vaak vol, dus helaas pindakaas. Maar dan stopt hij ook meteen verder.. Tarod bleef gewoon herhaaldelijk vragen totdat uiteindelijk erop zat, dat vondt ik altijd wel erg lekker als je een favo server had, nu moet je elke keer handmatig blijven proberen en dat kan nog wel eens lang duren helaas :O
En dat is toch een beetje irri als je specifieke files wilt sharen op een specifieke server vindt ik.

ik wil niet horen dat het zo'n grote load voor de server is, dat weet ik ook allemaal wel :z :P

En dat de max slots instelling niet werkt vindt ik ook niet fijn :(

3a is trouwens uit van Emule Plus

CHANGELOG
BUGFIX: realtime sorting problem solved [Lord KiRon]
BUGFIX: problem with A4AF filename tooltip reporting solved [Lord KiRon]
BUGFIX: renaming of filenames to all lowercase solved [DonGato]
BUGFIX: problem with the removal of .bak files solved [DonGato]
BUGFIX: autosort now works with the new status sort [Cax2]
FEATURE: now preferences load/change is thread safe [Lord KiRon]
FEATURE: now you can disable Part Traffic feature for low end computers or outdated OS [Cax2]
bron

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2003 03:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Ik gebruik eMule nu sinds 24u, ik heb gelezen hoe het werkt dat je het langer moet gebruiken om meer mensen te leren 'kennen', en mooi principe.

Wat ik niet begrijp is dat ik al die 24u constant upload met meer dan 10k en ik nooit meer down krijg dan 2k :? ik dacht dat de verhoudingen toch wel iets sopelere lagen, of is het een kwestie van geduld?

Verder zit ik achter een router met firewall, achter daarin heb ik de poorten die eMule gebruikt volledig open gezet voor het hele netwerk dus ik denk ook niet dat hier het problem in zal zitten, heeft iemand enig idee :?

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Wat ben je aan het downloaden en hoeveel sources heb je daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
ik heb de webserver aangezet en zit nu op school en probeer in te loggen. op mijn eigen pc en die van de buren kan ik inloggen.

maar hier op school krijg ik een bestand dat ik kan openen of opslaan als. alleen kan ik nix met dat bestand.
ik kom dus niet ver :( iemand die hier iets op weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa
  • Laatst online: 16:44

Opa

Nu Multifocaal!

Gisteravond 0.24b Plus 3a er op gezet, maar die had vanmorgen dus 170 MB RAM en 170 MB virtual memory in gebruik... :|

...vinnik een beetje veel... Ik heb maar 384 MB RAM.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.