Toon posts:

Gamecube of Ge-Force 4 ti??

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ten 1e prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar, maar telt niet voor mij denk ik.....

Ik heb €100 gekregen van mijn pa en nu zit ik op €314,-.
Ik wil heel graag een GameCube kopen maar ik heb ook een goeie Ge-Force 4 ti nodig. En om uit te rekenen: Ge-force ti4200 ongeveer 200,- en Gamecube max 230,-. Het allerergste is dat ik geen inkomen heb :( , want ik basketbal max 5x per week. Dus mijn vraag is wat zou ik eerder kopen: de GameCube of de Ge-force ti :?
Ik wil geen ge-force 4 mx want dat is low budget, en hij staat trouwen op de 26e plaats van de 30.

Help mij alsjeblieft met deze prob.

Verwijderd

wat is de rest van je systeem. Want als je bijvoorbeeld een duron 600 mhz hebt dan lijkt het mij niet zo zinvool. Vertel je hele systeem is.

Verwijderd

Denk dat een g4 niet echt zinvol is om te kopen aangezien er weer een hele zwik nieuwe videokaarten aankomen (geforce fx, radeon 9900) dus misschien beter een spelkube kopen en dan nog wat verder sparen en dan heb je tegen die tijd een radeon 9700 pro voor 200 ojro.

Maarja, ligt er aan wat je eigenlijk wilt, op de pcee zijn wel wat vettere spellen dan op de spelkube vind ik persoonlijk.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:08

scorpie

Supra Addict

Verwijderd schreef op 25 december 2002 @ 13:14:
hallo, ten 1e prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar, maar telt niet voor mij denk ik.....
sorry hoor, maar ik heb helemaal geen leuke kerst (edit: hoeft niet iedereen te weten)

ontopic: gamecube.. eind januari dalen de prijzen van de gf4 ti's omdat dan de fx op de markt komt en een gamecube is veel makkelijker.. cd'tje erin, power on en spelen maar, nooit geen te lage systeemeisen en andere bullshit.

[ Voor 11% gewijzigd door scorpie op 25-12-2002 13:47 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

GeForce: Ik heb ook een gamecube gehad, is ff leuk, maar er komen weinig leuke spellen op uit vinnik. Aan een geforce heb je teminste wat langer iets.
Of koop een ps2/Xbox I.P.V gamecube.
Je moet zelf weten, maar ik heb spijt van mijn gamecube aankoop, en ben nie de enige.

Verwijderd

Koop een geforce als de rest van je pc ook redelijk up to date is
De SPELLETJES kUBUS is even leuk maar ook niet langer als even.

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-05 16:44
Voor de Pc kan je makkelijk aan spellen komen O-) , voor de Gaycube is dat wat moeilijker ;)

Verwijderd

gamecube met zelda heb je maanden plezier van of pikmin. 1 ding is zeker ik heb geen spijt van mn gamecube het hangt af van wat voor gameplay je houdt ben je een diehard shooter en heb je geen greintje geduld dan moet je voor de gf4 gaan. Als je houdt van een beetje een uitdaging en wat denk werk dan zou ik opzekers voor de gamecube gaan

Verwijderd

hier om advies vragen over dit onderwerp is ook hopeloos je krijgt hier toch alleen maar reacties van of de pc fans of van 1 van de console fans

Verwijderd

Gamecube zou ik niet nemen, ik heb zelfs al gelezen dat hij misschien de schappen uit gaat omdat hij nauwelijks werd verkocht. Verder zijn de spellen voor die console ook nog extreem duur, bij een pc zijn ze lang zo duur niet.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wij hier kunnen natuurlijk nooit voor jou bepalen waar jij he meeste aan hebt. De enige die dat kan doen ben je zelf. Lees gewoon een paar reviews en bedenk waar je het meeste mee gaat doen. Vandaar ook dat dit topic verder geen nu heeft en dicht gaat.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.