Als ik de koeien wil snel wil installeren op andere comp kan ik dan gewoon dnetc vanaf het netwerk op laten starten met -install , en pakt ie dan ook alle instellingen die ik al geconfigureerd heb ?
Hoe kan ik nu het beste zien of ze ook grazen ? ik heb Novell netware 5 draaien .
Als dit verder lukt dan hebben we er weer ong 50 celerons 466 bij
Als dit verder lukt dan hebben we er weer ong 50 celerons 466 bij
Verwijderd
Heb je onder Novell geen proggie vergelijkbaar met taskmanager?? Dan kan je het zo checken . .
Laat je PC's via de DNET Personal Proxy grazen. Zorg dat je de rc564-logging aan hebt staan en m.b.v. Personal Proxy Statistics ( http://ppstats.sourceforge.net ) kun je via je browser de meest exotische statistieken over al je clients opvragen.
WarWorm,
nog iets; als je de executable op het netwerk hebt staan en je installeert ze m.b.v. -install (dus als service) dien je er wel voor te zorgen dat die netwerk-directory al toegangelijk is voor het inloggen !!!
nog iets; als je de executable op het netwerk hebt staan en je installeert ze m.b.v. -install (dus als service) dien je er wel voor te zorgen dat die netwerk-directory al toegangelijk is voor het inloggen !!!
Pagina: 1