Hmm, ik heb ze wel gekregen.
Log eens uit en log daarna weer eens in.
Log eens uit en log daarna weer eens in.
Gisteren mocht ik 606 modpunten in ontvangst nemen en op dit moment staat de teller voor vandaag op 167 punten, zal wel nog meer worden vandaag
.
Met de 80 punten die je nu hebt zal je teveel punten hebben om alle reacties te gaan modden
Met de 80 punten die je nu hebt zal je teveel punten hebben om alle reacties te gaan modden
Da's raar, ik heb nu al wel het volledige aantal gehad.
En Robin, jij maar 167?
En Robin, jij maar 167?
Met zulke replies ook niet
bazs2000 schreef op 25 december 2002 @ 13:36:
Da's raar, ik heb nu al wel het volledige aantal gehad.
En Robin, jij maar 167?
Mijn pageviews zijn niet al te lekker, vooral die van gisteren en van vandaag
Wat heeft Hij er mee te maken?Verwijderd schreef op 25 december 2002 @ 13:52:
Uitloggen inloggen gedaan, zie nog steeds niks verschijnen, dus ook de here Jezus niet.
Heb je vandaag wel genoeg pageviews gegenereerd? Dat lijkt me wel zo, maar ja je weet maar nooit.
Ah joh Aad123, ga je over wat anders druk maken, je kunt elke reply maar één keer afstraffen
. Waraom dus het dubbele aantal modpoints hebben?!
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Inmiddels zijn er weer modpunten, heeft blijkbaar wat vertraging, maar dat had ik dus nooit eerder meegemaakt. Verder wil ik veel modpunten konijn, zodat ik veel moderaties kan doen, en zodat ik veel trollen de grond in kan trappen, en zodat ik veel ondergewaardeerde reactie de goede kant kan opsturen.
Er is een aantal mensen die wel meerder moderaties kunnen uitvoeren op een reactie.prog-konijn schreef op 25 December 2002 @ 14:32:
Ah joh Aad123, ga je over wat anders druk maken, je kunt elke reply maar één keer afstraffen. Waraom dus het dubbele aantal modpoints hebben?!
Ik heb vandaag trouwens gewoon 393 modpoints gekregen, laatste tijd alleen weinig tijd om veel te modden...
[ Voor 15% gewijzigd door MM op 25-12-2002 16:04 ]
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Pagina: 1