Ik heb hier een CD-ROM met FS98 maar als ik deze wil starten dan komt hij met een WIN32 foutmelding, geen enkele file wil geopend worden want dan komt ie ook met die WIN32 error hoe kan ik dat oplossen.
Betekent meestal dat je CD corrupt is. Probeer eens een file ervan te copieeren en op je harddisk te zetten om te zien wat ie dan doet.
leuk dat je erbij zet welke windows versie je hebt 
compatibility mode al geprobeert, als je 2k/xp oid hebt?
compatibility mode al geprobeert, als je 2k/xp oid hebt?
http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;315589
wel niet specifiek fs98 maar toch, mischien dat het helpt
wel niet specifiek fs98 maar toch, mischien dat het helpt
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
Idd, hier in WOS zien wij graag het OS tussen [] staan in de topictitel. Zie ook Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
Dus, kom op, geef je OS, en een modje zal het er tussen pielen
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2002 12:30 ]
mijn excuses mijn OS is Windows ME onder WIN98 werkte het ook niet maar ik werk er nu niet meer mee (met 98 dan).
Titel is aangepast en ont-MSN'd 
Je zegt "geen enkele file wil geopend worden", bedoel je op die CD of in het algemeen (van CD's)?
Brakke CD, brakke CD speler/kabel, brak geheugen. In die volgorde zou ik gaan kijken
Dan is het toch hoogstwaarschijnlijk een hardwareprobleem.onder WIN98 werkte het ook niet
Je zegt "geen enkele file wil geopend worden", bedoel je op die CD of in het algemeen (van CD's)?
Brakke CD, brakke CD speler/kabel, brak geheugen. In die volgorde zou ik gaan kijken
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Brakke kabel: NEE
Brak geheugen: NEE
Brakke CD: JA
Brak geheugen: NEE
Brakke CD: JA
Pagina: 1