Toon posts:

Infrarood op Toshiba

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een toshiba Satellite Pro 480CDT, en wil graag de infrarood poort gebruiken. Alleen als ik kijk bij apparaat beheer zie ik foutcode 29 "Dit apparaat is uitgeschakeld omdatde firmware van het apparaat niet de hiervoor benodigde bronnen geeft." Ik heb al gekeken in de bios of ik het apparaat daar kon inschakelen maar ook dat werkte niet. ik hoop dat iemand mij een oplossing kan geven.

Verwijderd

heb je de goede drivers wel? check ff je boekje misschien staat daar iets in?

Verwijderd

je moet ff driver van toshiba ophalen ik denk de infarood drivers,je moet trouwens wel de common module en toshiba console drivers ook instaleren zelfs ook in bepaalde volgorde.en anders moet je ff in bios deze instellingen proberen,setup niet door os,en dan instaleren .ik heb op mijn toshibabios ook de instelling dat het os de settings niet maakt omdat ik anders probelem krijg met conflicten met mijn 3com wireless NIC.er is trouwens ook nieuw bios aanwezig.

volgorde url hier
http://www.computers.tosh...LNG=10&FID=TISB0000001875

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2002 14:48 ]

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 11:42
ik heb een Satellte 320 CDT, en nooit problemen mee gehad (98, 98se, 2000 en nu XP). Je moet alleen wel: juiste BIOS hebben en de drivers van de Tosihiba-site installeren, in de juiste volgorde! Maar dat is al gezegd....

Wat heb je allemaal voor hardware er verder inzitten (PCMCIA)