Mailserver XS4ALL dood?

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Meer mensen last van het feit dat de mailserver (mail.xs4all.nl, POP3) niet meer werkt? Hij is wel pingable, en een telnet naar poort 110 reageert hij ook op, maar mail ophalen ho maar...

Virussen? Scan ze hier!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
hier doet ie het wel (ook een xs4all abbo overigens)

A wise man's life is based around fuck you

• wildhagen
  • Niet online
Vreemd...

Ik merk dat webmail het wel doet, en er komt ook mail binnen, maar via mijn @home verbinding kan ik hem niet meer benaderen, gisteren en vanochtend (tot een uur terug) werkte het wel.

:?

Beats me...

Melding die ik krijg (outlook 2000):

Unable to connect to server (Account: 'mail.xs4all.nl', POP3 Server:'mail.xs4all.nl', Error Number: 0x800ccc0e).

[ Voor 31% gewijzigd door wildhagen op 25-12-2002 11:42 ]

Virussen? Scan ze hier!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
en als je een analoog modem pakt en dan inbelt bij xs4all, kan je er dan wel bij?

je kan er dus met telnet wel bij?

mischien zit het probleem wel in outlook....

[ Voor 36% gewijzigd door Zwelgje op 25-12-2002 11:43 ]

A wise man's life is based around fuck you

• wildhagen
  • Niet online
Kan ik niet proberen, ik heb hier geen telefoonlijn helaas...

Dat die geblocked zou zijn lijkt me stug, omdat het vanochtend wel werkte. Daarnaast kan ik ook naar andere providers mijn mail ophalen (Cistron in dit geval) buiten het @Home-netwerk...

Edit: nou, het lijkt erop dat mijn PC momenteel zelf ook Kerst aan het vieren is....

Outlook Express doet het wél, Outlook niet. Váág. Nou ja, weet ik iig waar ik het moet vissen.

Edit2: na opnieuw aanmaken van het XS4ALL-profiel in Outlook werkt het opeens weer wel. Vaag ding. Nou ja, werkt weer, dus het zal wel OK zijn :)

[ Voor 43% gewijzigd door wildhagen op 25-12-2002 11:46 ]

Virussen? Scan ze hier!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:57
Blijkbaar ergens een fout in Outlook dus. Mischien per ongeluk iets aan/uit gevinkt ofzo ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.