Ik heb deze kerst bereikbaarheidsdienst, en moet dus in kunnen bellen d.m.v. een callback systeem (ook bij de mensen waar ik op visite ga
) Alleen die zijn altijd zo technisch 0 dus snappen ze niet dat hun niet voor de kosten opdraaien omdat het een callback systeem is. 
Ik wil dus in kunnen bellen met mijn GSM via de IR van mijn laptop. Dit is natuurlijk geen probleem. De laptop krijgt netjes een popupje welk nummer teruggebelt moet worden, dit voer ik in, en de remote server belt netjes terug. Maar
mijn GSM ziet het natuurlijk niet als een dataoproep zolang ik niet opneem.
Druk ik op de groene knop, dan hoor ik natuurlijk het gekreun van de modem van de remote server, alleen mijn GSM verdomt het om dit door te sturen naar mijn IR, zodat mijn computer er wel raadt mee weet.
Wie weet instellingen voor mijn PC of 6210 zodat hij wel wil callbacken
Ik wil dus in kunnen bellen met mijn GSM via de IR van mijn laptop. Dit is natuurlijk geen probleem. De laptop krijgt netjes een popupje welk nummer teruggebelt moet worden, dit voer ik in, en de remote server belt netjes terug. Maar
Druk ik op de groene knop, dan hoor ik natuurlijk het gekreun van de modem van de remote server, alleen mijn GSM verdomt het om dit door te sturen naar mijn IR, zodat mijn computer er wel raadt mee weet.
Wie weet instellingen voor mijn PC of 6210 zodat hij wel wil callbacken
20*350ZO45°