Toon posts:

Hoe verwijder je games en andere standaard software uit W2k?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb hier een server draaien op W2K pro maar wil alle overbodige software daaruit verwijderen zodat het niet meer mee draait.
Heb al sysoc.inf aangepast maar krijg nix meer bij software verwijderen(dacht werk bij XP dus ook bij W2K).
Weet iemand hier de oplossing voor, want hij hoeft alleen maar internet te delen!
Heb een P1 166 mhz met 64mb, draait goed als server maar me schijfie van 1,6 gig is voor 75% gevult.
|:(

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
nou die kleine standaard windows dingen nemen ook niet veel ruimte in dus dat zet geen zoden aan de dijk

mischien even je c:\windows\system32\dllcache leeghalen? (en dan met sfc.exe even je cachegroote naar 0 brengen)

pagefile wat kleiner maken (voor zover nog mogelijk)

A wise man's life is based around fuck you

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Wat dacht je gewoon bij add/remove software en dan windows components verwijderen die je niet nodig hebt?

AL geprobeerd? Maar zoals zwelgmans hier zegt denk niet echt dat je winst boekt.

There is no art to find the minds construction in the face

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Muppet schreef op 25 December 2002 @ 12:53:
Wat dacht je gewoon bij add/remove software en dan windows components verwijderen die je niet nodig hebt?

AL geprobeerd? Maar zoals zwelgmans hier zegt denk niet echt dat je winst boekt.
zwelgmans :(

tis zwelgje :/

A wise man's life is based around fuck you

• gumkop
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-08-2025
Op deze site: http://www.blkviper.com/WIN2K/servicecfg.htm kom je een lijst van services tegen, met een goede beschrijving, en kun je zelf bepalen of hij in jouw geval wel of niet uit te zetten is. Dan draait deze service tenminste niet meer 'mee', want dat is geloof ik jouw doel. Persoonlijk vind ik het zwaar overdreven om alles maar uit te zetten, want als een service niet 'actief' is dan neemt hij geen resources in beslag, alleen ietsie memory.

A8N-SLI / 7800GT / 3500+ / 7800GT

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

- dit is geen HK, reageer ontopic a.u.b. -

[ Voor 85% gewijzigd door blackd op 25-12-2002 15:08 ]

There is no art to find the minds construction in the face

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:25
Eraserhead schreef op 25 december 2002 @ 12:58:
Persoonlijk vind ik het zwaar overdreven om alles maar uit te zetten, want als een service niet 'actief' is dan neemt hij geen resources in beslag, alleen ietsie memory.
Op een machine met maar 64MB is 'elke bit er 1' die je erbij kan krijgen door niet-gebruikte services uit te zetten .

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

Eraserhead schreef op 25 December 2002 @ 12:58:
Op deze site: http://www.blkviper.com/WIN2K/servicecfg.htm kom je een lijst van services tegen, met een goede beschrijving, en kun je zelf bepalen of hij in jouw geval wel of niet uit te zetten is. Dan draait deze service tenminste niet meer 'mee', want dat is geloof ik jouw doel. Persoonlijk vind ik het zwaar overdreven om alles maar uit te zetten, want als een service niet 'actief' is dan neemt hij geen resources in beslag, alleen ietsie memory.
Zijn probleem zijn geen resources of memory, maar is rauwe HD ruimte. :)
Pagina: 1